poniedziałek, 1 maja 2017

#11 Spoilery - sezon 2

Jak większość z Was pewnie Wie zakończył się pierwszy sezon ,,Soy Luna". Zostawił nam parę niepewnych jeszcze wątków m.in. sprawa Sol Bensosn i związku Luny i Matteo itd.
Spoilery nie zawsze są zgodne z prawdą, ale coś zawsze się sprawdzi.
(???)- Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam kontekst zdania podczas tłumaczenia. 
Jeśli jakieś spoilery się powtarzają przepraszam, ale części jest sporo a ja nie zawsze mam czas gruntownie sprawdzić czy coś już nie było wcześniej napisane. 
Podsumowanie spoilerów z 1 sezonu [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 1 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 2 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 3 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 4 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 5 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 6 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 7 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 8 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 9 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 10 [TU]



Informacje ogólne:
♥Nowa postać Fernanda namiesza.
Pani Sharon odkryje, że Luna jest Sol Benson.
♥Sharon będzie bała stracić się majątku i wmówi wszystkim, że to Ambar jest Sol.
♥Ambar się zmieni, na parę odcinków.
♥Spłonie wrotkowisko.
♥Sharon będzie chciała wysłać Ambar na studia do Paryża.
♥Wszyscy, wraz z Matteo i Ambar, przyjdą pomóc w jego ratowaniu.
♥Wrotkowisko ma zostać zamknięte.
♥Będzie pożegnalny Open Music, na którym pojawi się Sebastian.
♥Wszyscy będą walczyć o dalsze funkcjonowanie wrotkowiska, Matteo również pomoże.
♥Przyjaciele stworzą razem specjalne video.
♥Matteo i Gaston napiszą razem piosenkę, którą przedstawią na Open.

Pelfi:

♥Delfi pokłóci się w czasie wakacji z Pedro (???)
♥Delfi będzie zazdrosna o Gastona.

Gastina:
♥Gaston będzie miał poważny dylemat z wyborem między Niną a Oxfordem.
♥Nina będzie starała się wspierać Gastona. 
♥Gaston wzbudzi w Ninie nową pewność siebie.
♥Dzięki Niemu Nina zacznie bardziej poważnie jeździć na wrotkach.
♥Zacznie publicznie występować.

Yamiro:
♥Ramiro będzie zauroczony Fernandą i będą z Yam mieli kryzys.
♥Ramiro będzie zazdrosny o relację Matteo z Fernandą i zupełnie zacznie oddalać się od Yam.










Jico:
♥Jim będzie szpiegować Nico.
♥Nico powie Jim, że Ładnie Wygląda!



Simbar:
♥Simon będzie zaskoczony nagłą zmianą Ambar.

Lumon:
♥Simon będzie wspierał Lunę.
♥Będzie trochę zazdrosny o nią i jej uczucia jakimi darzy Matteo.
♥Będzie chciał aby Luna rozwijała swój głos.

Lutteo:
♥Fernanda będzie chciała rozdzielić Lunę i Matteo.
♥Matteo przez cały czas będzie mocno kochał Lunę.
♥Fernanda będzie udawać dziewczynę Matteo.
Luna będzie starała się zapomnieć o Matteo.
♥Matteo napisze piosenkę z myślą o Lunie, razem zaśpiewają ją na balu przebierańców w Jam&Roller. 
♥Luna będzie myśleć o Matteo i pomyli go z innymi chłopcami. 
♥Matteo nie będzie potrafił patrzeć na smutną Luną, więc pomoże jej w konkursie.

7 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post :*
    Wiesz może co Matteo powiedział Lunie w zapowiedzi 21 odcinka kiedy złapał ją za rękę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna wtedy powiedziała "Przed popełnieniem błędu, najlepszą rzeczą jest to, że mogę się wycofać z konkurencji" a Matteo odpowiedział "Bardzo szczególna dziewczyna powiedziała mi, że nigdy nie porzuci swojego marzenia. I razem możemy odnieść sukces. I chcę żebyś wiedziała, że nie opuszczę cię, a zwłaszcza teraz" 💕💕

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :)

      Usuń
    3. Gabi dziękuję za to, że odpowiedziałaś ;) Ja dopiero teraz odpaliłam komputer :*

      Usuń
    4. Gabi dziękuję za to, że odpowiedziałaś ;) Ja dopiero teraz odpaliłam komputer :*

      Usuń
  2. Liczyłam na więcej spojlerów u Simbar bo u nich najwięcej jest zamieszania a tylko jeden mało ważny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zależy ode mnie. Naprawdę trudno jest teraz znaleźć spoilery, które nie były wcześniej prze ze mnie uwzględniane w innych częściach. Staram się jednak pisać wszystko co znajdę na dany temat ;)

      Usuń