sobota, 15 października 2016

#6 Spoilery - Sezon 2


Jak większość z Was pewnie Wie zakończył się pierwszy sezon ,,Soy Luna". Zostawił nam parę niepewnych jeszcze wątków m.in. sprawa Sol Bensosn i związku Luny i Matteo itd.
Spoilery nie zawsze są zgodne z prawdą, ale coś zawsze się sprawdzi.
(???)- Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam kontekst zdania podczas tłumaczenia. 
Jeśli jakieś spoilery się powtarzają przepraszam, ale części jest sporo a ja nie zawsze mam czas gruntownie sprawdzić czy coś już nie było wcześniej napisane. 
Podsumowanie spoilerów z 1 sezonu [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 1 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 2 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 3 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 4 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 5 [TU]

Informacje ogólne:
♥Xavi zaprosi Ninę do kina,
♥Luna zmieni Panią Sharon
♥Chrzestna doprowadzi Ambar do płaczu,



Mambar (Ambar i Matteo):
♥Ambar i Matteo zostaną przyjaciółmi,

Simbar (Simon i Ambar):
♥Simon skomponuje piosenkę dla Amabr,

Lutteo (Luna i Matteo)
♥Matteo powie Lunie takie (lub podobne) słowa: ,,Kocham Cię i nigdy nie przestanę!" ♥♥♥
♥Sebastian bardzo poważnie zaszkodzi Lunie i Matteo,
♥Sebastian będzie mścić się na Matteo za to, że Ambar w pierwszym sezonie wybrała Jego,\
♥Pomimo intryg Sebastiana i problemów Luna i Matteo za bardzo się kochają żeby nie być razem i się pogodzą,
♥Kiedy Matteo uratuje Lunę , któreś z nich trafi do szpitala,

3 komentarze:

  1. Ja po prostu dziś miałam myśl że Simon skomponuje piosenkę dla Ambar wiedziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno luna trafi do szpitala i straci pamięć podobno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak będzie to pewnie zakocha się w np. Sebastianie a Matteo będzie próbował odzyskać Lune.
      Nie trudno się domyśleć. A końcówka sezon taka, że Matteo i Luna będą razem ❤❤

      Usuń