niedziela, 12 czerwca 2016

Odcinek 21 dopiero we wrześniu....


Potwierdzenie co do publikacji odcinka 21...
Zapraszam!




4 lipca do Argentyny powrócą nowe odcinki ,,Soy Luny".
W Polsce już w ten czwartek (16.06) zostanie wyemitowany 20 odcinek Luny. Ostatni odcinek przed przerwą.
Czyli tak jak w innych krajach.  




Dla jednych wiadomość o powtórkach ,,Soy Luny" w wakacje jest wspaniała. Gdyż wiele osób wyjeżdża i nie chciało by nic przegapić. Jednak osoby, które nie mają żadnych planów chciały sobie umilić ten czas nowymi odcinakami.
Niestety 21 odcinek w Polsce zobaczymy dopiero we wrześniu. 
Jednak możecie oglądać odcinki od 40-stego wzwyż po hiszpańsku już do 4 lipca. I być w miarę na bieżąco. Wiadomo, żę trudno jest wszystko  zrozumieć. Jednak wielu rzeczy domyślicie się po mimice, zachowaniu i tonie aktorów.  

Będziecie oglądać odcinki po hiszpańsku?
Cieszycie się z przerwy na wakacje?

50 komentarzy:

  1. Co? Ok, gdzieś w głębi duszy wiedziałam, że tak może się to potoczyć, ale... DWA miesiące przerwy? Idę płakać w kąt :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepsko, naprawdę :( Nie miałam pojęcia, że będzie przerwa i to w momencie, w którym tak już się przyzwyczaiłam do serialu. Szkoda, że nikt nie tłumaczy go na własną rękę, bo u mnie hiszpański jest na zerowym poziomie, pierwszy raz mam z nim styczność. Teraz czekać do września ehh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko na gralandii ale też na baje.pl

      Usuń
    2. na ebrio.pl masz podstawowy kurs Hiszpańskiego online

      Usuń
  3. Ja bym chciała tą przerwę, ale dopiero przed samymi wakacjami. Żeby odcinki były jeszcze do 30 czerwca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Słabo z tą przerwą :( najgorsze że w tym sezonie co 20 odcinków pewnie tak będzie, to trochę wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie chuje jebane

    OdpowiedzUsuń
  7. Taa... myślałam że jak #Wakacje z SoyLuną to w wakacje będziesz wrzucać odcinki a tu bum ..:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #WakacjezSoyLuna to autorska seria bloga, gdzie można za pomocą tego Hastaga można oznaczać Wasze zdjęcia z wakacji. Najciekawsze nagradzamy:)
      Zapraszam na post z gdzie jest to wszystko wytłumaczone. A jeśli chodzi o odcinki, to odcinki po Hiszpańsku będą dodawane od 4 lipca, a po polsku od września :)

      Usuń
  8. ale szkoda;/ 2 miesiące? strasznie długo... na tyle seriali już czekam;0

    OdpowiedzUsuń
  9. Słabo z Tą przerwą rozumiem że wiele ludzi wyjeżdża na wakacje ale co z tego i teraz przez nich nie możemy oglądać bajki .A tak wogóle to odcinki są na gralandii więc nie powinni zabierać cały sezon na 2 miesiące tylko dla tego że ktoś jedzie Na wakacje !😭😭

    OdpowiedzUsuń
  10. Słabo z Tą przerwą rozumiem że wiele ludzi wyjeżdża na wakacje ale co z tego i teraz przez nich nie możemy oglądać bajki .A tak wogóle to odcinki są na gralandii więc nie powinni zabierać cały sezon na 2 miesiące tylko dla tego że ktoś jedzie Na wakacje !😭😭

    OdpowiedzUsuń
  11. Słabo z Tą przerwą rozumiem że wiele ludzi wyjeżdża na wakacje ale co z tego i teraz przez nich nie możemy oglądać bajki .A tak wogóle to odcinki są na gralandii więc nie powinni zabierać cały sezon na 2 miesiące tylko dla tego że ktoś jedzie Na wakacje !😭😭

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci liceum za lekcje hiszpańskiego! Tak jestem w liceum i oglądam takie "bajki" jeśli znajdę czas i jakoś to ogarnę postaram się wrzucić napisy do kilku odcinków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku byłoby super! wyślij koniecznie tu linka

      Usuń
    2. Prosimy, prosimy!! Na pewno by była duża oglądalność

      Usuń
    3. Tak, tak, tak! Proszę! 😊

      Usuń
    4. To jak z tymi napisami? :D

      Usuń
  13. Czemu?? Soy Luna to najfajniejszy serial ,który oglądałam. Lepszy od ,,Violetty".
    P.S
    Mam wielką nadzieję ,że Luna będzie z Mateo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też:-) od samego początku serialu czekałam na to. Już myślałam, że po kłutni z Ambar Matteo i Luna zostaną parą! A tak w ogóle to nie mogę żyć bez nowych odcinków Soy Luny! I do tego skończył się w najciekawszym momencie! :(

      Usuń
    2. w 40 odcinku się pocałują

      Usuń
  14. Opłacało się iść do klasy hiszpańskiej, mam okazje trochę go podszlifować i pouczyć się bo w liceum nie będę mieć takiej szansy...No cóż...Choć z drugiej strony wolałabym tą przerwę po wakacjach...Ale jak taka decyzja zapadła to nic się nie da zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tak, wakacyjnej przerwy raczej nie będzie. kto myśli, może połączyć fakty. w Violettcie co 20 odcinków była przerwa i tu też tak będzie. to logiczne. 20 odcinków przerwa 4 tygodnie kolejne 20 i kolejna przerwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym momencie moje życie straciło sens

    OdpowiedzUsuń
  17. Luna bedzie z Matteo pasują idealnie <3333

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda... Bo teraz są wakacje i jest więcej czasu na oglądanie telewizji!a przerwę mogli zrobić po wakacjach...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie tylko co będą puszczać w te wakacje zamiast soy luny. Bo przez pierwsze 5 tygodni będą powtórki a potem? Zrobią jeszcze raz powtórki tego samego czy będzie leciał w tych godzinach jakiś inny serial....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to oni puszczają ciągle te same odcinki więc...

      Usuń
  20. Szkoda że odcinek 21 będzie dopiero we wrześniu, ponieważ teraz mam więcej czasu na oglądanie tv, ale też stresuje mnie to czy rodzice Luny pokażą Lunie i Pani Sharon wisiorek który ma ich córka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wytrzymam przez 2 miesiące bez SoyLuny.Oglądam w kółko od 1 do 20 odcinka,znam je na pamięć.A WY?????

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wytrzymam przez 2 miesiące bez SoyLuny.Oglądam w kółko od 1 do 20 odcinka,znam je na pamięć.A WY?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ,przecież jak się zacznie to nie wolno skończyć .:)

      Usuń
  23. Ja bym chciała żeby odcinki były przez wakacje :/ JAK BĘDZIE SZKOŁA TO NAUKA I WGL I NIE BĘDZIE CZASU OGLĄDAĆ....

    OdpowiedzUsuń
  24. To po prostu STRASZNE!!! Dlaczego oni nam to robią����������

    OdpowiedzUsuń
  25. W sumie... no to bardzo szkoda ze przez 2 miesiące nie będzie tych nowych odcinków. No ale coś tego nikt nie zmieni, najgorsze według mnie jest to ze skończyło się to w takim momencie ��
    Jest wiele osób które uwielbia ten program (w tym ja) i musimy być po prostu cierpliwi �� DAMY RADE ! W końcu czego by tu nie zrobić dla Luny? ��
    A teraz możemy tylko rozmyślać jak wszystko potoczy się dalej ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Sandra sienkiewicx2 sierpnia 2016 07:51

    Co ja. Niewtrzymam bo ja ja koham
    ��������������������

    OdpowiedzUsuń
  27. Sandra sienkiewicx2 sierpnia 2016 07:52

    Co ja. Niewtrzymam bo ja ja koham
    ��������������������

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już chce soy luna mama mówi ze bedzie za 2 tygodnie ja już dnia nie moge wytrzymać codziennie patrze czy jest !!1!1

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mogę się doczekac kolejnego odcinka 21

    OdpowiedzUsuń
  30. na yt są przetłumaczone najciekawsze momenty w soy lunie tu jest link do kanału na którym ja oglądam. ;)
    https://www.youtube.com/channel/UCe1xMW0iD9nNb79VmBbIbBA

    OdpowiedzUsuń
  31. puszczajcie szypkciej 21 odcinek <3





    OdpowiedzUsuń