niedziela, 12 czerwca 2016

Drugi sezon oflcjalnie potwierdzony!

Drugi sezon oficjalnie potwierdzony!
O drugim sezonie serialu Soy Luna mówi się już od kwietnia, ale dotychczas nie wydano oficjalnej informacji, że powstanie 2 sezon serialu. Do teraz! Kolejny sezon już niedługo! Jeżeli jesteście ciekawi, to zapraszam do rozwinięcia posta!



Na dniach pojawiła się oficjalna informacja na temat 2 sezonu! Również na kontach
społecznościowych m.in Instagram pojawiały się zdjęcia z planu. Dużo osób domyślało się, że 2 sezon zostaje już kręcony, bo zdjęcia do 1 sezonu skończyły się na początku lutego! Ale na kontach aktorów pojawił się komunikat dotyczący 2 sezonu!


Tłu. Drugi sezon Soy Luna potwierdzony!


Tłu. Już wkrótce! Potwierdzony drugi sezon #SoyLuna!

Drugi sezon najprawdopodobniej będzie liczył 80 odcinków, tak jak poprzedni sezon! Dobrą wiadomością jest to, że cała obsada pojawi się w 2 sezonie! Nieoficjalną informacją jest to, że premiera 2 sezonu ma nastąpić 27 lutego 2017 roku. Nie jest to potwierdzone.

Czemu drugi sezon?

Disney Channel Latino America poinformował o rozpoczęciu produkcji drugiego sezonu serialu "Soy Luna" produkowanego we współpracy z Disney Channel EMEA. Aktorzy  w międzynarodowej obsadzie, a premiera planowana jest na rok 2017.

 
Nowy cykl znajdą się  nowe historie, ulubione postacie z pierwszego sezonu oraz nowe twarze, nowa muzyka i zawsze pełno emocji, z odpowiednią zawartością wątków miłosnych.

 
W  maju, bohaterowie serii wystąpili po raz pierwszy na koncercie Radio Disney Vivo w Argentynie i Chile, w Luna Park Stadium w Buenos Aires, a w miejscowościach Movistar Arena w Santiago de Chile.

 
Od momentu premiery w Ameryce Łacińskiej, 14 marca, "Soy Luna" miał doskonałą wydajność, prowadząc oceny w przedziale czasowym i osiągając ponad 19,3 mln unikalnych widzów w Ameryce Łacińskiej, w rankingu pierwsze miejsce w swoich celów strategiczne w Argentynie, Meksyku, Brazylii, Kolumbii, Chile i Peru.

 
Fabuła obraca się wokół Luny, która jest zadowolona z życia oraz  wrotkach. Jak każda dziewczyna w jej wieku mieszka wraz ze swoją rodziną, idzie do szkoły i ma swoją grupę znajomych. Posiada również pracę jako doręczyciel w restauracji typu fast food.

 Luna
spędza większość swojego czasu na wrotkach na wbrzeżu swego ukochanego miasta, słuchając piosenek skomponował przez najlepszego przyjaciela Simona. Ale jej życie przybiera jednak niespodziewany obrót, gdy ich rodzice otrzymują propozycję niemożliwej  do odrzucenia ... rodzina Valente musi opuścić swój ukochany dom i przenieść się do innego kraju.\

Cieszycie się, że będzie 2 sezon? Będziecie oglądać?

94 komentarze:

  1. Oczywiście :D ale pewnie trochę sobie poczekam na emisje w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi został tydzień czekania

      Usuń
    2. a kiedy zacznie się 2 sezon w Polsce? :D

      Usuń
    3. Myślę, że w okolicach czerwca/lipca :)

      Usuń
    4. to chyba od wrzesnia jeśli już bo w wakacje nie leciał 1 zezon więc 2 raczej też się w tedy nie pojawi

      Usuń
    5. Był w wakacje pierwszy sezom

      Usuń
  2. BARDZO BARDZO BARDZO się cieszę że będzie 2 SEZON Soy Luny . Ubóstwiam ten serial myślałam że się ie pozbieram po VIOLETTCIE ale jakoś dało radę kiedy sie pojawiła LUNA !!!! . KOCHAM !!!!
    Oby MATTEO był z LUNĄ . LUTTEO !!!!!!!!!!!! MATTEO + LUNA = <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to Matteo wyjedzie... :(((

      Usuń
    2. Tak ale skoro w drugim sezonie ma być cała obsada to oznacza że Matteo wróci <3

      Usuń
    3. Niby Matteo miał wrócić w 5 odc lub 15 :)

      Usuń
    4. Matteo wróci w drugim sezonie w 5 odcinku i tak matteo będzie z luną!
      I też będzie wieelki pocałunek LUTTEO! <3

      Usuń
  3. Bardzo się ciesze z drugiego sezony . Mam też również pytanie czy w Soy Lunie ma byc Jorge Blanco oraz Mercedes czyli Leon z Violetty oraz Ludmiła czy to prawda że sie pojawią w drugim sezonie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są jak narazie tylko przypuszczenia. Ale może być coś na rzeczy, tak jak z Cande. Mówili, że nie wystąpi w drugim sezonie, a jednak wystąpi, wcieli się w postać Ady (chyba:) :)

      Usuń
    2. Przeczytaj mój komentarz na samym dole odpowiedz proszę!!!!!

      Usuń
    3. Luna i Matteo będą razem Simon i Ambar też będą razem

      Usuń
    4. Wiem tylko ze leon z Violetty sie pojawi a o ludmily nic nie wiem

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę. Widziałam urywki po hiszpańsku i odcinek 80. Trochę byłam w szoku jak Matteo pocałował Lunę. Ja uważam, że to Simon powinien być z Luną, pasują do siebie. Widziałam urywek jak Matteo i Luna jeździli na wrotkach w konkursie i na koniec Matteo ją pocałował na oczach wszystkich... W tym Simona, który się popłakał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ale matteo i luna będą razem w następnym sezonie

      Usuń
    2. Jestem tego samego zdania że Simon powinien się pocałować z Luną a Simon jeszcze w poprzednich odcinkach jak widział Lune i Mateo to się popłakał chociaż jak Luna się z Simone przytula to taka ulgaa ja uważam że ta piosenka na urodzinach Ambar co śpiewał Simon była bardzo piękna ale Luna i tak poszła z Mateo

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę. Widziałam urywki po hiszpańsku i odcinek 80. Trochę byłam w szoku jak Matteo pocałował Lunę. Ja uważam, że to Simon powinien być z Luną, pasują do siebie. Widziałam urywek jak Matteo i Luna jeździli na wrotkach w konkursie i na koniec Matteo ją pocałował na oczach wszystkich... W tym Simona, który się popłakał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała obsada? Czyli Matteo wróci??? Mam nadzieję, bo nie chcę żeby obydwoje cierpieli... Kocham Lutteo... I oglądałam urywki po hiszpańsku i było, że powiedział że wróci, ale nie wie kiedy... Mam nadzieję że jak najszybciej... Myślę że będzie tak że Matteo wróci w najmniej ocsekiwanym momencie i pomiędzy Luną a jakimś chłopakiem najprawdopodobniej Simonem zaiskrzy i prawie się pocałują i Matteo to zobaczy i Luna gi przeprosi i się pocałują... Tak było by najlepiej... #kochamlutteo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matteo wróci w 2 sezonie na 100%. Zapraszam do przeczytania spoilerów na blogu, nie zdradzają za dużo, ale większość z nich się sprawdza :) A i przepraszam, że nie piszę i nie odpowiadam na komentarze, ale mam problem z Internetem. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Gdy Matteo wróci zobaczy jak Wijalobos ją pocałuje po tym co zrobił mu Matteo zabierając Ambar. Okropne😧 Co bedzie dalej-nwm.

      Usuń
    3. Gdy Matteo wróci zobaczy jak Wijalobos ją pocałuje po tym co zrobił mu Matteo zabierając Ambar. Okropne😧 Co bedzie dalej-nwm.

      Usuń
    4. No w sumiee tak by było racja

      Usuń
  7. Od poniedziałku znowu będą nowe odcinki super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy będzie 3 sezon soy luny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to potwierdzone, ale sa duże szanse:)

      Usuń
    2. Przecież powinien być dlatego że to jest odmienienie violetty

      Usuń
    3. Dopiero co wyszedł nagrywany drugi sezon

      Usuń
  9. ciesze się, że bedzie 2 sozon soy luny, ponieważ bardzo się wkręciłam jak go oglądałam i bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz kiedy będzie 41 odcinek na telewizorach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać drugiego sezonu ale czy jest sens czekać czy mam oglądnąć odcinki po hiszpańsku trochę ten ten język??Proszę was o radę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Majcia 😘 😘10 grudnia 2016 16:10

    Drugi sezon będzie od 27 lutego 2017 roku w Polsce..
    I będzie Lutteo i Simbar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 sezon w Polsce nie pojawi się w lutym. Miał się pojawić w lutym w Ameryce Łacińskiej, ale pojawi się w marcu. U nas 1 sezon skończy się w lutym, a 2 pojawi się jakoś w maju :)

      Usuń
  13. normalnie szaleje z radości że będzie 2 sezon a kiedy będzie w polsce oby jak najszybciej kocham soy luna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się ciesze to najlepszy serial świata kocham go i matteo

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHAM SOY LUNĘ!!!! SZKODA,ŻE NIE BD ODC 57-60 W PRZYSZŁYM TYGODNIU!!!!! :( CHCĘ JUŻ lUTY!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja sobie to obliczyłam i mi wychodz ze pierwszy odcinek drugiego sezonu bendzie 24 kwietnia a moja siostra dowiedziała się ze maatteo wruci około 7 odcinku a i dowiedziałam się ze:
    LUNA- MATTEO
    AMBAR- SIMON
    NINA- GASTON
    DELFIN-PEDRO
    JIM- NICO
    JAM- RAMIRO
    Oni bendom razem
    A Jasmin zakoha się w nowym członku obsady drugiego sezonu

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie Lunę Walete
    Ogrodam od11 lub 12 ,teraz mam 13lat

    OdpowiedzUsuń
  18. waszym zdaniem luna powina byc z matteo czy simonem

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że nowy sezon juz w krótce będzie. Nie mogę się doczekać 😊 Mateo i Luna - para na 100%

    OdpowiedzUsuń
  20. ❤ bardzo ❤ lubię lunę i nie mogę się doczekać kiedy zacznie lecieć??? Bo zawsze jak włączam Disney Chanel to pokazuje się że o 18 nie ma Soy Luny Dla czego tak jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przerwa. Nowe odcinki wrócą w lutym do Disney Channel :)

      Usuń
  21. Matteo wróci w 5 odcinku

    OdpowiedzUsuń
  22. moyo siostro dowiedziała się ze matteo wróci w 7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matteo wróci już w 1 odcinku 2 sezonu. Pojawi się na balu organizowanym w Jam&Roller przez Simona i resztę załogi. Ma to być niespodzianka dla Luny :)

      Usuń
  23. No coś mi się nie chce wierzyć że 27 lutego jak jest 23 marca i dziś odcinek finałowy -.- Jak już to w maju No HELLO Jak już to w maju jakaś przerwa to wy nie wiecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę spojrzeć na datę tego posta. W czerwcu został podany. W czerwcu byĺy takie informacje. Od czerwca dużo się zmieniło. 2 sezon w Argentynie 17 kwietnia w Polsce w Lato.

      Usuń
    2. przecież w Polsce podawali że 17 kwietnia nie przetrwam do lata chyba że jest jakaś strona która emituje 2 sezon po hiszpańsku

      Usuń
    3. Niestety Polski Disney nie podał jeszcze polskiej daty premiery 2 sezonu. Już 17 kwietnia będzie 2 sezon w Argentynie. Spokojnie na blogu będą streszczane odcinków 2 sezonu. Będziecie na bieżąco :)

      Usuń
  24. A dziś jak to czytam to już dosłownie godzinę temu leciał odcinek 80!!! ktoś powie kiedy będzie 2 sezon nie wytrzymam jak dopiero (ponoć) w lipcu lub sierpniu. Proszę o szybką odpowiedź. Z góry za wszystkie dziękuje :) <3 LUTTEO 4EVER <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 sezon w Argentynie będzie 17 kwietnia. W Polsce nie jest jeszcze znana premiera. Ale spokojnie będą na blogu streszczenia odcinków z 2 sezonu :)

      Usuń
  25. matteo ma wrócic podobno w 5 lub 6 odcinku i luna z matteo beda para a ambar z simonem i będzie chciała go skłucic z luna a luną z matteo sie roztana tez ale potem do siebie wrócą bo będa zazdrości o siebie ale sie do tego nie przyznają tak czytałam i słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobrą wiadomość! Matteo wróci już w 2 odcinku. Jest to potwierdzone w 100% :)

      Usuń
  26. Ja myśle że w maju się pojawi drugi sezon tak samo jak pierwszy (oczywiście chodzi o polską wersje) 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziewczyny właśnie obejrzałam 80 odcinek i nie mogę doczekać się następnych. Kiedy one będą? . Mam nadzieję ze szybko☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy będzie 3 sezon ponieważ z tego co wiem to w 2 dowiedzą się że luna to sol i czy na 100% będzie 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 sezon został potwierdzony przez Davida Muri (tatę Luny) Nagrania zaczną się po trasie koncertowej :) A spokojnie. Na pewno dojdą jakieś nowe wontki w 2 sezonie, które będą rozwijane w 3 sezonie. Tak jest zawsze :)

      Usuń
  29. jestem bardzo ciekawa czy będzie 3 sezon??? w 80 odcinku zakończyło się na tym, że Mateo pocałował Luna. Myśle, że Ambar będzie znowu nie dobra, bo jak mówiła na ,,styl i szyk" to mi coś pachniało podstępem. Chciałabym aby w serialu były takie pary (chłopak i dziewczyna); ambar+simon, luna+mateo, gaston+nina, pedro+delfi, niko+jim, ramiro+dżam, mora+rikard, tamara+mariano. nie mam tylko pary dla jazmin i any. przepraszam jakbym pomyliła się z pisownią imion:)Mariano postąpil bardzo żle żę tak okłamał tamare. w 80 odcinku wszystko się dzieje jest w nim: pokazany konkurs, wyniki konkursu, występ simona nico i pedro, wystep simona nico pedro i luny, pocałunek mateo z luną. nie moge sie doczekac 3 zezonu. sorry że tyle napisałam jeszcze się odezwe. pa :))):))):):):):):).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będzie 2 sezon, nie 3. 3 sezon ma być w 2018 roku. I muszę zmartwić, że Tamara odchodzi i będzie tylko w paru odcinkach 2 sezonu. 2 sezon od 17 kwietnia w Argentynie. Nie wiadomo kiedy w Polsce :)

      Usuń
    2. Jeszcze sie nawet 2 sezon nie zaczął, a wy już myślicie o 3 sezonie XDD Spokojnie ludzie. :)

      Usuń
  30. Matteo i Luna będą razem

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy będzie 2 sezon soy luny w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ????... Bo wszędzie każdy mówi mi coś innego

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. ????... Bo wszędzie każdy mówi mi coś innego

      Usuń
    5. Zapraszam na nowy post o tytule "Kiedy 2 sezon w Polsce" tam Szyszko wyjaśniłem. Jak i gdzie ;)

      Usuń
  33. Odpowiedzi
    1. 17 Kwietnia czyli w Poniedziałek zobaczcie sb na Yt

      Usuń
    2. Raczej we wtorek będzie na Youtubie. W poniedziałek ma premierę 2 sezon w Argentynie o 18 ich czasu, czyli u nas będzie o 23 w nocy. Ale pocieszenie dla wytrwałych na blogu pojawi się odtwarzacz, gdzie będziecie mogli oglądać na żywo 2 sezon. Tylko jak wspomniałam jest to o 23 czasu polskiego.

      Usuń
    3. NIE W PONIEDZIAŁEK 17 KWIETNIA BO WSZYSCY TAK MÓWIĄ

      Usuń
    4. W Polsce data 2 sezonu jest jeszcze nieznana. 17 kwietnia w Disney Channel Polska będzie Luna, ale powtórka 1 sezonu. 17 kwietnia w Argentynie jest premiera :)

      Usuń
  34. Wiecie że Simon będzie z Ambar

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam MEGA DUŻO spoilerów o Soy Lunie 2.To okropieństwo,że już w drugim odcinku Matteo zerwie z Luną.NIEDORZECZNE!Wiem,że do siebie wrócą.Będzie dużo pocałunków i Matteo uratuje Lunę przed wypadkiem (albo i nie XD Nie wiadomo czy przeżyją XD) ale bez przesady!Nie mogę się doczekać.I druga niedorzeczna sprawa to,że jeszcze nie podali nam kiedy będzie premiera!Za niedługo się wkurze i nie będe tego oglądać (Nie,ja tylko żartuję.Nie przeżyłabym XD)
    Czekam i czekam.Pospieszcie się!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobrą wiadomość! Kasia Sawczuk (głos Luny) poinformowała, że zaczęli nagrywać dubbing do nowych odcinków! Czyli najpóźniej nowe odcinki zobaczymy w lipcu! To jest dobry znak :)

      Usuń
  36. Oooo jak fajnie już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiem wiem 2 sezon sie jeszcze nie zaczął ale chciałabym żeby było conajmniej 20 sezonów Soy Luny. Kocham to. Pozdro dla tych którzy to czytają i odpowiedzą mi coś o Soy Lunie w odpowiedzi.😘😘❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by nie chciał ;) Oby po 3 serii była następna :)

      Usuń
    2. ja chce ale ja nie wiem że oni się zgodzą!,

      Usuń
  38. Tak ciesze jak luna kocham cię całego serca śliczna jesteś friends skate(:).

    OdpowiedzUsuń