wtorek, 27 września 2016

#4 Spoilery - Sezon 2


Jak większość z Was pewnie Wie zakończył się pierwszy sezon ,,Soy Luna". Zostawił nam parę niepewnych jeszcze wątków m.in. sprawa Sol Bensosn i związku Luny i Matteo itd.
Spoilery nie zawsze są zgodne z prawdą, ale coś zawsze się sprawdzi.
(???)- Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam kontekst zdania podczas tłumaczenia. 
Jeśli jakieś spoilery się powtarzają przepraszam, ale części jest sporo a ja nie zawsze mam czas gruntownie sprawdzić czy coś już nie było wcześniej napisane. 
Podsumowanie spoilerów z 1 sezonu [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 1 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 2 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 3 [TU]




Informacje ogólne:

♥ Powstanie/ną piosenki po angielsku
♥Luna nadal będzie miewać swoje sny
♥Sharon będzie miała problemy
♥Matteo i Ramiro się zaprzyjaźnią
♥Gaston pokłóci się z Matteo przez Ninę
♥Będzie kolejne przyjęcie
♥Ambar zrozumie, że źle zrobiła i zacznie się zmieniać kiedy wszyscy się od Niej odsuną
♥Delfi i Jazmin przeproszą resztę dziewczyn (Luna, Nina , Yam i Jim) i się zaprzyjaźnią (wszystkie)
♥Powstanie nowa piosenka Luny
♥Matteo stworzy nową piosenkę (napisał ją sam Ruggero Pasquarelli)
♥Luna będzie płakać przez Ambar


Gastina (Gaston i Nina):
♥Będzie pocałunek Gastona i Niny
♥Nina i Gaston wystartują w konkursie

Simbar (Simon i Ambar):

♥Simon i Ambar napiszą razem piosenkę
♥Simon nie będzie pewny swoich uczuć do Ambar, jednak potem zrozumie, że jest dla Niego ważna.

Lutteo (Luna i Matteo):

♥Matto ponownie wyzna swoje uczucia Lunie
♥Luna i Matteo nadal będą uczęszczać na zajęcia teatralne

♥Plotki mówią, że się na nich pocałują

8 komentarzy:

  1. Lutteo ♥♥♥
    Simbar ♥♥
    Gastina ♥
    Świetny post....
    ~Fanka Luny
    Jesteś administratorką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są granicę, których czytelnik nie powinien przekraczać. Nie powinno się kogoś pytać czy jest się administratorką. Ja Ci odpowiem nie jest i nie będzie. Ten blog to takie "moje dziecko", które ja sama stworzyła i tylko ja mogę tym blogiem kierować. Dziękuję, że pomagają mi w pisaniu postów, ale to tyle. I proszę takich komentarzy więcej nie zadawać, bo będą one trafiały do spamu. Pozdrawiam JulciaBloggerPL, właścicielka bloga :)

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię Gastine potem Simbar a na końcu Lutteo💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię Gastine potem Simbar a na końcu Lutteo💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się niedoczekam 2 sezonu luny kiedy jest koncert jestem jej fanka

    OdpowiedzUsuń