czwartek, 15 września 2016

#3 Spoilery - Sezon 2


Jak większość z Was pewnie Wie zakończył się pierwszy sezon ,,Soy Luna". Zostawił nam parę niepewnych jeszcze wątków m.in. sprawa Sol Bensosn i związku Luny i Matteo itd.
Spoilery nie zawsze są zgodne z prawdą, ale coś zawsze się sprawdzi.
(???)- Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam kontekst zdania podczas tłumaczenia. 
Podsumowanie spoilerów z 1 sezonu [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 1 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 2 [TU]



Informacje ogólne:
♥ Krążą plotki, że to Sharon wywołała pożar w rezydencji Benoson'ów, w którym zginęli rodzice Luny.
♥ Sharon będzie chciała zaszkodzić Lunie.
♥ Monica i Miguel przyczynią się do poznania prawdy o prawdziwych rodzicach Luny.
♥ Tino i Cato będą często przychodzić do Jam&Roller (???)
♥ Wszyscy bohaterowie przejdą metamorfozę.
♥ Jazmin będzie oddalać się od Ambar.
♥ Luna będzie jedną z najlepszych wrotkarek w Jam&Roller.
♥ Nina będzie jeździć na wrotkach.


Gastina (Gaston i Nina):

♥ Nina i Gaston napiszą wspólnie piosenkę.
♥ Piosenka będzie (PODOBNO) nosić tytuł ,,Todo po Ti".
Simbar (Simon i Ambar):

♥Simon i Ambar pocałują się na Open Music.
♥ Około  15 odcinka będzie ważna scena z udziałem Simona i Ambar.
♥ Simon przekona się, że bardzo zależy mu na Ambar.

Lutteo (Luna i Matteo):

♥ Sebastian Villalobos i Luna bardzo się zaprzyjaźnią. Z Jego powodu, pewnej sceny z nim, bardzo poważnie zrani Matteo kiedy ten specjalnie dla Niej wróci do Argentyny.
♥ Luna i Matteo napiszą nową piosenkę.
♥ Luna i Matteo wystąpią razem na Open Music.
Inne pary:
♥ Jazmin na początku 2 sezonu nadal będzie zakochana w Simonie.
♥ Będzie dość dużo scen z udziałem Delfi i Pedro. 
♥ Simon i Jazmin się zaprzyjaźnią. 

6 komentarzy:

  1. Kocham Cie
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie lubię tego Sebastiana...
    Moje Lutteo.
    Błagam dajcie mi już luty.
    Niczego bardziej nie pragnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. o boze ty tylko serialem zyjesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham spojlery! Ja muszę wszystko wiedzieć, bo chcę być z tym na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
  5. na którym openie się pocałują i jak to piosenka ???

    OdpowiedzUsuń