sobota, 17 grudnia 2016

#7 Spoilery - Sezon 2



Jak większość z Was pewnie Wie zakończył się pierwszy sezon ,,Soy Luna". Zostawił nam parę niepewnych jeszcze wątków m.in. sprawa Sol Bensosn i związku Luny i Matteo itd.
Spoilery nie zawsze są zgodne z prawdą, ale coś zawsze się sprawdzi.
(???)- Nie jestem pewna czy dobrze zrozumiałam kontekst zdania podczas tłumaczenia. 
Jeśli jakieś spoilery się powtarzają przepraszam, ale części jest sporo a ja nie zawsze mam czas gruntownie sprawdzić czy coś już nie było wcześniej napisane. 
Podsumowanie spoilerów z 1 sezonu [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 1 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 2 [TU]
 Spoilery z drugiego sezonu część 3 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 4 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 5 [TU]
Spoilery z drugiego sezonu część 6 [TU]

Informacje ogólne:

♥Ma się pojawić nowa tancerka, która będzie miała coś wspólnego z Ramiro.
♥Plotka mówi, że Ramiro nie pojawi się w 3 sezonie. Drugi będzie Jego ostatnim
♥Data premiery drugiego sezonu jest przełożona na marzec!
♥Luna będzie miała zły sen. Kiedy się przebudzi będzie zamknięta w pokoju a na podłodze będzie jakieś pudełko.
♥Powstanie solowa piosenka Jazmin.
♥Matteo będzie miał dużo problemów przez ojca.
♥Luna dowie się kim był ,,słynny" Roberto.


Mambar (Ambar i Matteo):
♥Podczas, gdy Luna zwątpi w Matteo, Ambar stanie się mu bliska i będzie Go wspierać???

Simbar (Simon i Ambar):
♥Od początku sezonu będzie dużo scen z uczestnictwem tej  pary.

Lumon (Luna i Simon):
♥Simon i Luna zakradną się do hospicjum żeby zdobyć informację o Roberto.

Lutteo (Luna i Matteo)
♥Kiedy pozornie wszystko będzie między nimi dobrze, Matteo (nie wiadomo z jakich przyczyn) nie pojawi się na występie i złamie obietnicę daną Lunie. Dziewczyna będzie zła na chłopaka i w pierwszej chwili nie da szansy niczego mu powiedzieć ani się wytłumaczyć. 
♥Chłopak spóźni się z powodów rodzinnych, które ukrywa przed Luną (wie o nich tylko Gaston), który będzie namawiał przyjaciela żeby wszystko wyjaśnił Lunie, kiedy ta poprosi Go żeby dał Jej spokój (Matteo).
♥Matteo jednak nie chce martwić Luny.


4 komentarze:

  1. https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=0ahUKEwiPkcmG3_3QAhWSclAKHV7YDkgQwqsBCCAwAQ&usg=AFQjCNF1sHlk2z9QIx28jtvfnGP_UlkifA&sig2=kIx7o0RXCaRnwYZ0ugADBg

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam dużo spoilerow o Matto że będzie z inną dziewczyną żeby zapomnieć o Lubię :'( Mam mieszane uczucia co o tym sądzić i proszę jak coś wiesz na ten temat to mi napisz! TO JEST BARDZO WAŻNE DLA MNIE:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem troche sie rozpisze ale mam racj. wszyscy kochają Lune ponieważ jest główną bohaterką. To że nią jest to nieznaczy że musicie ją wielbić. Osobiście napoczątku myślałam ze luna jest najlepsza a ambar jest gupia. ale kiedy zdałam sobie sprawę z tego że lunę lubie tylko dlatego ze ma główną role i dlattego ze wszystko jej sie udaje. szczeze w serialu chciałabym byc ambar ponieważ ona nie jest kochana przez nikogo i musi dązyć do swojego celu. na jej drodze jest dużo zapadń jak i wzniesień. powinniśmy lubić postać pod względem tego jak się zachowuje i co przerzyw jak wygląda czy o siebie dba, czy dąży do celu. a nie dlatego bo zajmuje gówną rolę. nie mówię konkretnie o lunie i ambar to przykład. kto ma inne lub takoe same zdanie to niech napisze kom z góry dzieki

    OdpowiedzUsuń