poniedziałek, 18 września 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ I've got a feeling!


Opracowanie /Soy Luna 2/ I've got a feeling!
Pisałam Wam, że opracowania piosenek z 2 sezonu dobiegły końca, ale ostatnio przeglądając zakładkę z piosenkami ujrzałam, że piosenka I've got a feeling nie doczekała się opracowania, a że ostatnio pojawiła się w serialu złożyła się okazja na jej opracowanie. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i teledysk piosenki, to zapraszam na ostatnie opracowanie z płyty La vida es un sueno! Zapraszam :)


Tekst hiszpański:

Me siento como el viento
Detras no queda nada
Yo vivo como siento
En libertad, a todo o nada

Vivamos el momento
Tan solo una mirada
Vuela el pensamiento
La partida y la llegada

Hoy la belleza rompió su corteza
Y en su cabeza volo la tristeza
De estar esperando lo que esta pasando

I’ve got a feeling
No se hacia donde
Pero siento que voy
I’ve got a feeling
Y cuando tengo lo que tengo lo doy
I’ve got a feeling
La vida es todo lo que siento que soy
I’ve got a feeling
I’ve got to love

Activo el movimiento
Presiento tu mirada
Es como un sentimiento
Yo vivo, amo y siento

Mis piernas son de fuego
Mi mente conectada
Son mil y un intentos
Y nunca nos detiene nada

Voy, caminando, mirando, parando
Sabiendo que alguien que esta cerca mio
Se encuentra esperando

I’ve got a feeling
No se hacia donde
Pero siento que voy
I’ve got a feeling
Y cuando tengo lo que tengo lo doy
I’ve got a feeling
La vida es todo lo que siento que soy
I’ve got a feeling
I’ve got to love

I’ve got a feeling
No se hacia donde
Pero siento que voy
I’ve got a feeling
Y cuando tengo lo que tengo lo doy
I’ve got a feeling
La vida es todo lo que siento que soy
I’ve got a feeling
I’ve got to love

Tekst polski:

Czuję się jak wiatr
Nic nie jest zostawione
Żyję jak się czuję
Wolna, wszystko albo nic

Żyjemy tą chwilą
Wystarczy jeden rzut 
Lataj i ciągle myśl
Wyjazdy i przyjazdy

Dziś złamiemy nasze piękno
A w głowie ciągle smutek
Czekając, co się stanie

Mam wrażenie,
To nie jest tak
Ale czuję, że idę
Mam wrażenie,
A kiedy mam, co mam daję
Mam wrażenie,
Życie jest wszystkim co czuję ja 
Mam wrażenie,
Muszę kochać

Aktywny ruch
Czuję oczy twoje 
To jest jak uczucie
Żyję, kocham i czuje

Moje nogi są jak ogień
Mój umysł połączony
Są tysiące i jedna próba
I nigdy nie przestaniemy wierzyć

Idę, pieszo, patrząc, zatrzymując
Wiedząc, że ktoś, kto jest blisko
On czeka

Mam wrażenie,
To nie jest tak
Ale czuję, że idę
Mam wrażenie,
A kiedy mam, co mam daję
Mam wrażenie,
Życie jest wszystkim co czuję ja 
Mam wrażenie,
Muszę kochać

Mam wrażenie,
To nie jest tak
Ale czuję, że idę
Mam wrażenie,
A kiedy mam, co mam daję
Mam wrażenie,
Życie jest wszystkim co czuję ja 
Mam wrażenie,
Muszę kochać


Teledysk:

Piosenka:


To już naprawdę ostatnie opracowanie piosenki z płyty La vida es un sueno, ale to nie koniec opracowań! Ostatnio wpadła mi pewna myśl do głowy z nowymi opracowaniami, a co to będzie zobaczycie już niedługo :)

Jak podoba się ta piosenka? Lubicie ją? Co myślicie o teledysku? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz