czwartek, 21 września 2017

Co się stało z polskim dubbingiem?


Co się stało z polskim dubbingiem?
Drugi sezon serialu Soy Luna rozkręcił się w Polsce na dobre! Niestety nie wszystko było takie kolorowe. Coś się stało z dubbingiem niektórych osób z serialu. Czy dubbingują nowe osoby postaci z serialu? Te wszystkie informacje znajdziecie w dalszej części posta! Zapraszam :)




Jak zauważyliście coś się stało z dubbingami paru osób. M.in Delfi, Ramiro, Reya, Amandy i Tamary. Dużo osób myśli, że zmienili się aktorzy dubbingujący postaci. Jednak to nie jest prawda. Te osoby, które dubbingowały Ramiro, Delfi, Reya, Amandy i Tamary dubbingują również w sezonie! To te same osoby, czyli Wojciech Paszkowski jako Rey, Marta Markowicz jako Delfi, Klaudia Kuchtyk jako Tamara, Józef Grzymała jako Ramiro i Bożena Furczyk jako Amanda. Te osoby dubbingują swoje postacie w 2 sezonie! Dowód? Zauważcie jak Ramiro rapuje, wtedy jego polski dubbing jest taki sam jak w pierwszym sezonie. W 3 odcinku 2 sezonu głos Reya wrócił do normy. Niestety reszta osób jeszcze nie odzyskała swojego "normalnego" głosu. Jest to najprawdopodobniej błąd w studiu nagraniowym. Dubbing był nagrywany w maju, więc trochę czasu minęło. Miejmy nadzieję, że ten problem się poprawi. Chyba nie jestem sama, że te głosy tych postaci bardzo rozpraszają w oglądaniu serialu. Niestety osoby mówią, jakby nałykały się helu. Jest to błąd komputerowy, który miejmy nadzieję, że się w odpowiednim czasie poprawi :)


Co myślicie o tym dubbingu? Myślicie, że to pomyłka, czy zostanie tak dłużej? Dajcie znać w komentarzu!

4 komentarze:

  1. Tak myślałam :) Mam nadzieję, że szybko się poprawi, bo nie zniosę głosu Delfiny, bardzo ją lubię, ale denerwuję mnie jej głos.
    Pozdrawiam ^^ ~ Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK BYLO CZUC ROZNICE W GLOSACH! GLOS DELFI W OGOLE DO NIEJ NIE PASUJE! JA MYSLE ZE TO JAKIES PROBLEM ZE STUDIA NAGRAN CZY COS TAKIEGO ALE NO NIKT NIE WIE. MAM NADZIEJE E TO TYLKO POMYLKA I BLAD SIE POPRAWI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również denerwuje głos Delfi, mam nadzieje że to potrwa tylko kilka odcinków i wszystko wróci do normy. Pozdrawiam ��
    ~Paulaa

    OdpowiedzUsuń