niedziela, 29 stycznia 2017

{ Z życia aktorów } Ciężkochora siostra Male?

 Każdego z nas interesuje życie prywatne naszych idoli. Wszyscy myślimy że jest idealne tak jak aktorzy i ludzie ich otaczający. Po prostu wszystko jak w bajce. Jednak życie aktorów wbrew pozorów nie jest takie idealne. A co dopiero ich najbliższych. Przyjrzyjmy się srodzinie Maleny. W tym poście chciałabym przybliźyć sytuacje młodszej siostry Male chorej .. Odpowiedz w rozwinięciu



Wydawałoby się, że życie aktora jest usłane różami jak króla czy królowej. Nie ma on zmartwień i wszystko ma zaplanowane na tip top. Nie ma on styczności z biedą głodem czy chorobami a jego rodzina jest idealna. Cała w komplecie. Brakuje im zmartwień. Jednak to tylko pozory. Fani którzy interesują się daną osobą myślą, że jej życie jest idealne. Jednak doszukując się głębiej znajdują nowe fakty na temat życia prywatnego lubianego celebryty. To samo zrobiłam ja. Jestem fanką Maleny, która jest dla mnie wzorem dlatego prowadzę o niej aska. Kilka dni temu przeglądając dokładnie jej konto na instagramie znalazłam kilka zdjęć rodziny Ratner, która jest bardzo rodzinną osobą. Doszukałam się także zdjęć Male z urodzin spędzonych z niektórymi znajomymi z planu i jej rodziną. Na zdjęciu była dziewczynka na wózku. Już na pierwszy rzut oka można rozpoznać chorobe genetyczną z jaką się ona boryka. Fani myśleli, że to fanka serialu. Lecz ja chcę rozwiać wszelkie wątpliwości. To siostra Maleny. Skąd to wiem? Otóż Dwudziesto-jednolatka dodała filmik z urodzin dziewczyny nazywając ją 'siostrą. Niestety nie znane nam jest imie tej dziewczyny ani wiek. Podejrzewam, że jest młodsza od Maleny, która ma także starszą siostre. Oczywiście nie są to potwierdzone informacje tylko moje podejrzenia.  Tu macie linka do tego filmiku { klik } Serialowa Delfina niejednokrotnie wypowiadała się na temat tego, że jest kompletnym przeciwieństwie bohaterki, którą gra. Ratner jest zawsze radosna i uśmiechnięta. Jest naprawde kochana i troskliwa. Kocha zwierzęta i dzieci a do tego jest bardzo tolerancyjna. Teraz wiemy skąd to się bierze. Uważam Male za wzór godny do naśladowania! Widać, że mimo ciężkiej choroby siostry jaką jest Zespół Down'a pokazuje jej jak bardzo jest ważna dla niej i całej ich rodziny. Pamiętajmy, że '' niepełnosprawność'' to nie kara od Boga lecz nagroda i wyróżnienie. Takie osoby wcale nie są inne i zbędne! To dzięki nim wypraszane są łaski u Boga. Pisze tak religijnie wiem ale dobrze znam taką sytuacje i widziałam wiele chorych ludzi i dzieci na tą chorobę i nie tylko.  Dlatego powinniśmy być tolerancyjni i pomagać taki osobom. Brać naszą kochaną Male za wzór!

Co o tym myślicie? Jesteście tolerancyjni? Uważacie Malene za wzór do naśladowania?
Sądzicie, że Male jest wspaniałą siostrą? 

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Malena jest tak wspaniałą osobą. Uważam ją za wzór do naśladowania. Kocha swoją siostrę i ją wspiera. Jestem tolerancyjna dla takich ludzi, bo wiem, że często spotykają się z odrzuceniem przez swoje choroby, a takie osoby jak te z zespołem Downa potrzebują dużo czułości. Cieszę się, że Male jest tak cudowną siostrą.

    A propo chorób w rodzinach aktorów. Kilka miesięcy temu widziałam na fb Valentiny zdjęcie z jej mamą i wpis, że jest z jej mamą bardzo źle (coś w tym stylu) i prosiłabym (jeśli byście mogli), żebyście dowiedzieli się o tym czegoś więcej. Z góry dziękuję za ewentualnego posta na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie jak zrobiłasz te tło przed postami proszę odpisz będę wdzięczna bo mamy w szkole z komputerów o blogach

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo trzeba czytać kod html. Dużo nad tym siedziałam i zrobiłam. Polecam różne Kursy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szok piszesz jak ja autorko te, uważam że choroba jest darem od Boga. Mówi się też że są to anioły które przyszły by naprawić rodzine

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się na to patrzy, naprawdę jestem pełen zachwytu.

    OdpowiedzUsuń