poniedziałek, 30 stycznia 2017

Wywiad - Katja Martinez - Zagrać jak najlepiej!

Wywiad - Katja Martinez - Zagrać jak najlepiej!
Czas na kolejny wywiad od Valentiny Cambi. Tym razem pod lupę Katja Mrtinez, czyli serialowa Jazmin. W serialu Jazmin jest zła i wykonuję czarną robotę za Ambar. W rzeczywistości Katja wcale nie jest taka. Jej charakter bardzo się różni o serialowej Jazmin. Bardzo interesujący wywiad przeprowadzony z Katją. Zapraszam do dalszego czytania!



Czy jest jakieś zdanie, które szczególnie lubisz albo które do ciebie pasuje?
Lubię przysłowie "Dzisiejsze ziarno to jutrzejszy plon".

Kiedy postanowiłaś zostać aktorką?
Uczyłam się aktorstwa od 9 roku życia. Chociaż zawsze to uwielbiałam, nie podjęłam decyzji, by zostać zawodową aktorką. Wzięłam po prostu udział w castingu i się udało.

Czy rodzice zawsze cię wspierali w karierze i innych strefach życia?
Mam szczęście, bo rodzice okazywali mi wsparcie zawsze, gdy musiałam podjąć decyzję.

Chciałabyś zagrać w filmie kinowym? Jeśli tak, to jakiego gatunku?
Chętnie zagrałabym w filmie, zwłaszcza w dramacie lub biograficznym.



Porozmawiajmy o Jazmin. Przyjemnie gra się taką postać?
Bardzo lubię grać Jazmin. Jest niezdarna i trochę naiwna. Bawi mnie ta postać. Często jest mi trudno powstrzymać się od śmiechu na planie serialu.

Pamiętasz śmieszne zdarzenie z planu zdjęciowego?
Pamiętam, jak podczas zdjęć spadłam z krzesła!

Jazmin pozwala sobą manipulować i kieruje się opinią innych. Jak bardzo liczy się dla ciebie zdnaie ludzi z twojego otoczenia?
Nie obchodzi mnie, co obcy ludzie myślą na mój temat. Liczę się jedynie z opinią tych, którzy naprawdę mnie kochają.



Czy masz zatem coś wspólnego z Jazmin?
Zamiłowanie do ubrań, makijażu, wrotek i spotkań z przyjaciółkami... to niektóre cechy, które mnie z nią łączą.

Podoba ci się jej styl ubierania się?
Tak, bardzo mi się podoba.

Czy jesteś fanką mediów społecznościowych, tak jak Jazmin?
Uwielbiam portale społecznościowe, ale nie w takim stopniu, jak Jazmin. Wolę spędzać więcej czasu z bliskimi.



Masz brata i siostrę. Co najbardziej lubisz z nimi robić?
Urządzamy wycieczki na wieś i lubimy bawić się w basenie.

Jakie masz hobby?
Lubię umawiać się z przyjaciółkami, chodzić do kina, spędzać czas z rodziną i pisać pamiętnik.

Wiem, że lubisz jeździć konno. Co cię najbardziej w tym pociąga?
Kocham jazdę konną! Jeżdżę, gdy tylko mam wolny czas, chociaż nie traktuję tego jako sportu- to po prostu zabawa. Uwielbiam zwłaszcza skoki.

(wywiad z magazynu Soy Luna)

Lubicie Katję? Co myślicie o tym wywiadzie? Piszcie w komentarzach!

4 komentarze: