wtorek, 31 stycznia 2017

#5 recenzja - Magazyn Soy Luna!

 
#5 recenzja - Miesięcznik Soy Luna!
Dziś jak świeża bułeczka nowa recenzja najnowszego, dzisiejszego magazynu z serialu Soy Luna! Zobaczcie co możecie znaleźć w najnowszym numerze. Wywiady, quizy i więcej. Jeżeli nie wiesz czy kupić ten magazyn, to zapraszam do dalszego czytania!



Okładka:

Tym razem na okładce  widzimy serialowego Simona i Lunę, czyli Michaela i Karol. Okładka wygląda zachęcająco.  Znajdziemy jak zawsze tematy, które znajdziemy w tym numerze.

Środek:

W tym numerze jak zawsze znajdziemy dwa wywiady. Z Lionelem Ferro i Aną Jarą. Jeszcze ich nie czytałam, więc nie mam za dużo do napisania, ale wywiady z tych gazetek zawsze przyjemnie się czyta, więc fajnie dowiedzieć się parę nowości o swoich bohaterach z serialu.

W tym numerze mamy również różne quizy. Możesz się trochę dowiedzieć na swój temat. W ferie fajnie porobić parę testów na zabicie nudy ;)

Oczywiście jak w każdym numerze nie mogło zabraknąć plakatu. Tym razem mamy Lunę z napisem "Random Faces!"  - "Rożne twarze!"

Mamy również różne zdjęcia zza kulis serialu. W tym numerze pokazali nam treningi przed zdjęciami do serialu. Można poczytać parę nowych ciekawych informacji.

Oczywiście nie zabrakło treści o modzie, czyli to co ja lubię najbardziej. Interesuję się modą, więc lubię czerpać informację z różnych źródeł. Fajne modowe inspirację.

Dodatek:

Przepraszam za jakość, ale nie zdążyłam obrobić tego zdjęcia.  W tym numerze mamy 3 pisaki i 3 małe notesiki. Takie gadżety mogą się przydać np. do jakiś przypominajek, czy coś w tym stylu. Prezent jest ok.

Podsumowanie:
Gazetka jest w porządku. Możemy znaleźć jakieś nowe informację o serialu lubo bohaterach. Gazetka jest w przyzwoitej cenie. Trochę dziwne jest to, że nowy numer wyjdzie dopiero za 2 miesiące. 30 marca. Ale cóż nic nie można zrobić. Ale numer oceniam na 8/10 punktów. Polecam ;)

A Wy macie już mowy numer? Może dopiero chcecie zakupić numer? Piszcie w komentarzach!

9 komentarzy:

  1. Super recenzja :) Ja już swoją posiadam :) Weszłam także zobaczyć czy tylko ja mam 30 marca, ale jednak nie tylko ja. EJ ale to jest dziwne. A może się pomylili? I mieli dać 28 luty? Kurczę nie chcę czekać 2 miesiące na kolejną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej będzie co 2 miesiące J to nie jest błąd, bo przy kodzie kreskowy piszę, że numer jest ważny do 29 marca, więc będziemy musieli trochę poczekać. Dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  2. Ale ze co. Że juz tak ciagle bedzie co 2 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo. To jest gazetka, która jest tłumaczona. Główne wydania są w Argentynie i ona zostaje sprowadzona do Polski i przetłumaczona oraz wypuszczają. Może za szybko zostały wydane numery i teraz trzeba będzie będzie poczekać na nowe numery w La i w Polsce.

      Usuń
  3. ostatnio pomylili się z data może też się teraz pomylili z kodem kreskowym ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ta gazetka kosztuje 10 zł?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie. Kiedy w kioskach będzie Soy Luna ( Magazyn ) 5/17 ? Proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń