środa, 2 maja 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Despierta mi Mundo!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Despierta mi Mundo!
Czas na kolejne opracowanie z najnowszej płyty - Modo Amar! Pod ostatnim postem wygrała piosenka Despierta mi Mundo, którą śpiewa prawie cała obsada serialu.  Piosenka jest trochę inna niż poprzednie piosenki, ponieważ nie jest aż tak rytmiczna jak pozostałe. Ma swój urok i jest inna a to się bardzo ceni! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania posta!


Tekst Hiszpański:

Tómame fuerte de la mano y no me sueltes nunca
Hay que seguir soñando (seguir soñando)


Quédate aquí conmigo, juntos

No dejaré que caigas, hay que seguir luchando (luchar por algo)


Siento que el mundo (nunca para) 

Siento que el viento me llevará
Por mi camino, mi destino



Nunca se sabe que pasará 

El tiempo se escapa, no volverá
Es el momento



Y subiremos a las estrellas, 

Y cantaremos nuestra canción 
Ese en mi mundo que se despierta
Al ritmo del corazón



El de todos

El de todos
El de todos
El de todos



Mira mis ojos nunca mienten

Siempre hay una salida
Hay que seguir soñando, seguir soñando 
Cuando se nuble tu camino, yo voy a iluminarlo
Hay que seguir luchando, luchar por algo



Siento que el mundo nunca para

Siento que el viento me llevará
Por mi camino, mi destino



Nunca se sabe que pasará 

El tiempo se escapa, no volverá
El el momento hoy



Y subiremos a las estrellas, 

Y cantaremos nuestra canción 
Este en mi mundo que se despierta
Al ritmo del corazón



Tómame fuerte de la mano

Y caminemos juntos


Una canción, una emoción, una sola voz



Y subiremos a las estrellas, 

Y cantaremos nuestra canción 
Ese en mi mundo que se despierta
Al ritmo del corazón



El de todos

El de todos
El de todos
El de todos

Tekst Polski:

Weź mnie za rękę i nie puszczaj mnie
Musisz dalej śnić (śnić dalej)

Zostań tutaj ze mną, razem
Nie pozwolę ci upaść, musisz dalej walczyć (walczyć o coś)

Czuję świat (nigdy się nie zatrzymuje)
Czuję, że wiatr mnie weźmie
Po drodze moje przeznaczenie

Nigdy nie wiesz, co się stanie
Czas ucieka, nie wróci
Już czas

I pójdziemy do gwiazd,
I zaśpiewamy naszą piosenkę
To w moim świecie budzi się
W rytm serca

Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich

Spójrz, moje oczy nigdy nie kłamią
Zawsze istnieje wyjście
Musisz ciągle marzyć, śnić dalej
Kiedy zachmurzy twoja droga, oświetl ją
Musisz dalej walczyć, walczyć o coś

Czuję, że świat nigdy się nie zatrzymuje
Czuję, że wiatr mnie weźmie
Po drodze moje przeznaczenie

Nigdy nie wiesz, co się stanie
Czas ucieka, nie wróci
Chwila dziś

I pójdziemy do gwiazd,
I zaśpiewamy naszą piosenkę
To w moim świecie, który budzi się
W rytmie serca

Weź mnie mocno za rękę
I chodźmy razem

Piosenka, emocje, pojedynczy głos

I pójdziemy do gwiazd,
I zaśpiewamy naszą piosenkę
To w moim świecie, który budzi się
W rytmie serca

Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich
Jeden ze wszystkich

Piosenka:

Podsumowanie:
Piosenka opowiada o grupie. W skrócie można ująć takie zdanie, że w grupie siła. Coś w tym jest. W grupie zawsze jesteśmy mocniejsi, niż solo. Tak samo jest w serialu. Jak widzimy drużynę Jam&Roller, która zawsze trzyma się razem (zdarzają się wyjątki) to sami bierzemy przykład. Tak jak jest w tej piosence. Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę ją w serialu! Jest ekstra!

A Wam jak podoba się piosenka? Co o niej myślicie? Która piosenka następna? Dajcie znać w komentarzach!

3 komentarze: