czwartek, 29 czerwca 2017

Przygotowania do 3 sezonu rozpoczęte!



Przygotowania do 3 sezonu rozpoczęte!
Już w poniedziałek padnie pierwszy klaps na planie 3 serii serialu Soy Luna! Im bliżej zdjęć tym pojawia się coraz więcej informacji na ten temat! W dzisiejszym poście zobaczycie zmiany aktorów, nagrania nowych piosenek oraz nowe wnętrze planu! Zapraszam do dalszego czytania!


Jedną z istotniejszych zmian są metamorfozy aktorów! W 3 serii zobaczymy nowy kolor włosów Karol!

Jak Wam się podoba nowy odcień włosów Karol? Mi osobiście się podoba. Zmiana zawsze dobrze robi i miejmy nadzieję, że taki odcień zostanie. Według mnie Karol źle by wyglądała w jasnym blondzie. To tylko moje skromne zdanie. A jakie są wasze uczucie do włosów Karol? Podobają Wam się?

Następną, diametralną zmianą jest to, że Lio ściął swoją burzę włosów!

Tutaj ta zmiana już mi się mniej podoba. Przyzwyczaiłam się do Lio, który miał burzę włosów, a teraz został lekko co :( Przypominam, że to tylko moje zdanie. Znajdą się osoby, którym się spodoba nowa fryzura Lionela. Napiszcie w komentarzu o nowej fryzurze Lio!

Również widziałam na zdjęciach Malene Ratner (Delfi) jak farbowała końcówki, ale teraz nie mogę znaleźć tych zdjęć. Również Jorge poddał się "nożycom". Zobaczymy co z tego wyniknie!

Również dziś znalazłam filmik, na którym wdać jak Ruggero nagrywa razem z Karol piosenkę! Czyżby szykowała się kolejna piosenka Lutteo?


Również rozpoczęły się próby nad układami tanecznymi do serialu. Ostatnio ktoś z obsady pokazał na filmiku jak ciężko obsada ćwiczy do nagrań!


Ostatnią sprawą na dziś jest nowe wnętrza na planie! Niedawno widzieliście filmiki jak rezydencja Benson i Jam&Roller były remontowane. Zobaczcie zdjęcia, na których widać rezydencje, odświeżony pokój Luny i nie tylko!





Również znalazłam filmik, na którym widać pokój Ambar w wersji przygotowań do nagrań!



Jeszcze tylko jedną kwestię chcę poruszyć, a mianowicie znalazłam wykaz piosenek z 2 sezonu Soy Luny i zobaczyłam 3 piosenki, które nie pojawiły się na płycie "La vida es un sueno"

Są to piosenki:
-Mano a mano - Ręka w rękę
-Borrar tu mirada - Jasne oczy
-Nadie como tu - Taki jak ty

Nie wiem, czy to są piosenki, które jeszcze zobaczymy podczas 2 sezonu, czy są to piosenki, które zobaczymy podczas 3 serii. Ostatnią wersją jest to, że te piosenki nigdy nie ujrzą światła dziennego, tak jak było kiedyś z jedną piosenką z serialu Violetta.

Co myślicie o nowych fryzurach, piosence Lutteo i nowym wyglądzie planu? Piszcie w komentarzach! 

12 komentarzy:

  1. A wiesz może jaka to piosenka z violetty która nie ujrzała światła dziennego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała nazwę "Queen of the dance floor" :) Miała być na płycie Gira mi Cancion. Ukazała się tylko w Argentynie na płycie. W serialu kit jej nie zobaczył. Z tego co wiem to narzucono jej prawa autorskie i ślad po niej zaginął.

      Usuń
  2. Może te 3 piosenki nie były użyte w 2 sezonie.I dadzą je do 3 xddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie! Lio wyglądał o wiele lepiej w swojej dawnej fryzurze! To nie jest już ten sam Lio :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to znaczy że piosenka nie ujrzała światła dziennego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy tylko tyle, że nikt nigdy jej nie usłyszał w serialu :)

      Usuń
  6. wikikiki love soy luna30 czerwca 2017 22:27

    ta dziewczyna to chyba nie jest Karol! co prawda nie widać całej twarzy ale ona i tak nie wygląda na Karol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Karol. Zdjęcie pochodzi z oficjalnego instagrama Karol.

      Usuń
  7. Raz na kanale Alis Channel były podane teksty tych piosenek. Też się zastanawiam o co z nimi chodzi.
    Fryzura Karol może być, ale wolałam poprzedni kolor włosów. Lio nie podoba mi się z takimi krótkimi włosami, uwielbiałam jego włosów

    OdpowiedzUsuń
  8. A Nadie como tu nie oznacza czasem Nikt taki jak ty czy coś takiego? W końcu Nadie oznacza nikt.

    OdpowiedzUsuń