poniedziałek, 5 czerwca 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Pienso!


Opracowanie /Soy Luna 2/ Pienso!
Czas na kolejne opracowanie najnowszej piosenki z nowego albumu "La vida es un sueno"! Dziś piosenka śpiewana przez najpopularniejszy zespół w całym serialu, czyli Roller Band! Pioenso, to niestety ostatnia piosenka śpiewana przez Simona, Nico i Pedro w tym albumie. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst hiszpański:

Pienso que no conoces bien
Lo que yo siento
Crees que no estoy para ti
Y eso no es cierto

Se fue la noche un día mas
Que no te tengo
Estoy perdido sin control
Sin tus sentimientos

Conecto mi guitarra
No recuerdo mas nada
[Mas letras en SoyLuna.net]
Siento latir mi corazón
Y otra vez no te tengo
Canto y digo lo que siento

Pienso que no conoces bien
Lo que yo siento
Crees que no estoy para ti
Y eso no es cierto

Pienso que no conoces bien
Lo que yo siento
Crees que no estoy para ti
Y eso no es cierto

Se hizo costumbre andar rodando
Subiendo y bajando
No importa donde, como y cuando
Si tu estas a mi lado

Sin ti no tengo nada
Sin ti no importa nada
Yo creo en ti
Que hay algo mas
Que vivir el momento
Canto y digo lo que siento

Pienso que no conoces bien
Lo que yo siento
Crees que no estoy para ti
Y eso no es cierto

Pienso que no conoces bien
Lo que yo siento
Crees que no estoy para ti
Y eso no es cierto

Se que estas dentro de mi
Nada quiero si es sin ti

Pienso que no conoces bien
Lo que yo siento
Crees que no estoy para ti
Y eso no es cierto

Tekst Polski:

Myślisz, że nie wiem dobrze
Co czuję
Myślisz, że nie jestem dla Ciebie
A to nie prawda

Była noc, jeszcze jeden dzień
Nie mam Cię
Jestem zagubiony bez kontroli
Bez twoich uczuć

Podłącz moją gitarę
Nie pamiętam niczego więcej
Czuję bicie mojego serca
I znowu nie mam Cię
Śpiewam i mogę powiedzieć to co czuję

Myślisz, że nie wiem dobrze
Co czuję
Myślisz, że nie jestem dla Ciebie
A to nie prawda

Na zamówienie kręcę się
W górę i w dół
Nie ważne gdzie, jak i kiedy
Jeśli jesteś po mojej stronie

Bez Ciebie nie mam nic
Bez Ciebie nic się nie liczy
Ja wierzę w Ciebie
Jest coś więcej
Żyj chwilą
Śpiewam i mogę powiedzieć to co czuję

Myślisz, że nie wiem dobrze
Co czuję
Myślisz, że nie jestem dla Ciebie
A to nie prawda

Myślisz, że nie wiem dobrze
Co czuję
Myślisz, że nie jestem dla Ciebie
A to nie prawda

Wiem, że jesteś wewnątrz mnie
Nie chcę niczego, jeśli jest bez Ciebie

Myślisz, że nie wiem dobrze
Co czuję
Myślisz, że nie jestem dla Ciebie
A to nie prawda
Myślisz, że nie wiem dobrze
Co czuję
Myślisz, że nie jestem dla Ciebie
A to nie prawda

Piosenka:

Jak podoba Wam się ta piosenka, śpiewana przez Roller Band? Piszcie w komentarzach!


2 komentarze:

  1. Przepraszam Ale co z tłumaczeniami odcinków już chyba 100 raz się pytam a wy mnie chyba celowo ignorujecie. Proszę o dpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  2. W chwili obecnej nie mam czasu na opracowania. Jedne słowo - szkoła. Opracowania moga wrócić wraz z 2 edycja #WakacjezSoyLuna. Jeżeli chcecie opracowania w tej serii, to piszcie w komentarzach. Bo w tym momencie nie mam czasu Pozdrawiam JulciaBloggerPL :)

    OdpowiedzUsuń