piątek, 27 stycznia 2017

Ruggero Pasquarelli - jego solowy utwór !

                                          Świetna wiadomość ukazała się jakiś czas temu na temat "muzycznej kariery" jednego z bohaterów serialu- Ruggero Pasquarelli, który w serialu "Soy Luna" gra Matteo. Pomimo, że aktor ostatnio dużo czasu poświęca aktorstwu, nie bójcie się, nie zapomniał o muzyce na co wskazują zresztą ostatnie informację. Jeżeli jesteście ciekawi zapraszam do posta-------->>>>




                                               Jak wszyscy dobrze wiemy, Ruggero wystąpił we włoskiej edycji X-factor- zajął tam 6 miejsce.Jego kariera rozwija się niesamowicie szybo, najpierw rola Federica w Violetta a teraz Matteo w serialu "Soy Luna". I kto by pomyślał, że wszystko się zacznie od śpiewania na weselu... Kiedy grał w serialu Violetta dostał propozycję nagrania 2 solowych piosenek- "Luz Camera Action" i "Rescata mi Corazon". Na social medias  naszego aktora pojawia się coraz więcej wpisów dotyczących tego,że pisze.... piosenkę.



                                              Informacja została potwierdzona. Ale czego dotyczyła ? Taki wpis dodał 6 miesięcy temu na Facebooka.

"Pura emoción, por fin van a poder escuchar una canción escrita por mi en la segunda temporada de #SoyLuna 😊😁 Gracias a todas estas personas que me ayudaron a realizar mi sueño !! Estoy muy pero muy feliz 
                            *➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖*
PL: Czyste emocję wreszcie będziecie mogli usłyszeć piosenkę napisaną przeze mnie, drugi sezon #SoyLuna. Dziękuje wszystkim, którzy pomogli mi spełnić moje marzenie ! Jestem bardzo,bardzo szczęśliwy !  


                                  Na innych portalach znalazłam natomiast informację, że piosenka która pojawi się w serialu będzie miała tytuł " Nadchodzę". Jak myślicie czy to kolejna piosenka dedykowana Lunie ? Czy wy też jesteście ciekawi kiedy nastąpi premiera płyty ? Na płytę jeszcze musimy poczekać, ale efekty pracy będziemy mogli zobaczyć już w lutym 2017 :)






Buziaki :*








😀

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz