poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Mirame a mi - /Opracowanie/!

Mirame a mi -/Opracowanie/!
Dziś kolejne opracowanie! Tym razem piosenka Ambar! Mirame a mi! Piosenka w której Matteo i Ambar zaśpiewali razem. Słowa i opracowanie w rozwinięciu posta! Zapraszam ;)

Yo puedo subir, puedo bajar
Me sobra el tiempo para ganar
Puedo estar bien, puedo estar mal
Dicto las reglas para jugar

Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener

Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven
No existe condicion que yo no reuna
Aqui mirame a mi
Ya se, me recordaras
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven
Puede decir, puedo callar
Si me decido puedo llegar
Esta es mi vida no pienso cambiar
Ya naci lista para triunfar
Podria hacer que el sol eclipse la luna
No existe condicion que yo no reuna
Lo que todos quieren tener

Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven
Lo que todos quieren tener
Ya lo tengo mil veces
Arriesgada y sin limites
Las ganas me mueven
No existe condicion que yo no reuna

Tekst polski:

Mogę iść,
Mam dużo czasu, aby wygrać
Mogę być w porządku, mogę się mylić
I dyktować zasady do gry

Możesz sprawić, że słońce zaćmienia księżyc
Nie ma warunku, że się jej nie spełnia
Co każdy chce mieć

Mam go tysiąc razy
Ryzykowny bez ograniczeń
Pragnienie, aby przenieść mnie

Nie ma warunku, że ja nie spełniam się
Oto spójrz na mnie
Teraz, zapamiętaj mnie

Co każdy chce mieć
Mam go tysiąc razy
Ryzykowny bez ograniczeń
Pragnienie, aby przenieść mnie

Można powiedzieć że, mogę milczeć
Jeśli zdecyduję mogę
Ten nie zamierza zmienić swojego życia
Urodziłam się i gotowa , aby odnieść sukces

Może sprawić, że słońce zaćmienie księżyc
Nie ma warunek, że ja się nie spełnia
Co każdy chce mieć

Mam go tysiąc razy
Ryzykowny bez ograniczeń
Pragnienie, aby przenieść mnie

Co każdy chce mieć
Mam go tysiąc razy
Ryzykowny bez ograniczeń
Pragnienie, aby przenieść mnie

Nie ma warunku, że ja się nie spełniam





I jak wam się podoba Mirame a mi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz