poniedziałek, 31 grudnia 2018

Szczęśliwego nowego roku! ZMIANY!


Szczęśliwego nowego roku! ZMIANY
Witam Was kochani w jeszcze starym roku! Dawno nie było takiego normalnego posta. Niestety nie zdążyłam Wam złożyć życzeń świątecznych, za co przepraszam, ale na noworoczne nie popełnię tego samego błędu! 
Kochani mija 2018 rok, który był dla nas wyjątkowym rokiem! Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w nowym 2019 roku! Niech wasze marzenia się spełnią. Dążcie do realizacji swoich celów, pamiętajcie o swoich bliskich i uśmiechajcie się! Życzę Wam tego by ten nowy rok nie był gorszy od 2018, ale nie lepszy od 2019! Jeżeli chcecie zobaczyć jakie zmiany będą na blogu od nowego roku i jak wyglądał 2018 rok dla fanów SL, to serdecznie zapraszam do dalszego czytania!


Rok 2018 był wyjątkowy dla każdego fana serialu. Był to rok wielkiego szczęścia, jak i smutku dla całego projektu Soy Luna. 
Rozpoczęliśmy rok od pierwszej zapowiedzi 3 sezonu. Również w styczniu rozpoczęła się druga trasa serialu "Soy Luna Live", która zakończyła się w kwietniu. W kwietniu również rozpoczął się ostatni sezon naszego serialu, który zakończył się w sierpniu i niestety miał o 20 odcinków mniej od swoich poprzedników. W czerwcu rozpoczęła się pożegnalna trasa pt. "Soy Luna En Vivo", która zakończyła się dość niedawno, bo w listopadzie. I w listopadzie zakończył się wielki projekt serialu Soy Luna, który trwał 4 piękne lata! Nie wiem, jak wy, ale mi to bardzo szybko zleciało. Niedawno pamiętam, jak zaczynałam pisać tego bloga. Było to kilka miesięcy przed pokazaniem się serialu w telewizji i sama jestem w szoku, że dalej kontynuuje to działanie. Fakt czasem pojawiają się przerwy, ale jestem dumna z mojego dzieła. Cała historia zakończyła się happy endem i aktorzy rozeszli się po świecie w realizacji swoich projektów. Karol nagrywa swój pierwszy album, już jutro teledysk jej kolejnej piosenki, Ruggero również zaczął pracę nad swoją płytą, Michael jest w swojej trasie koncertowej po Meksyku a Valentina angażuje się w nowe projekty. Cała reszta tak samo.


Teraz czas ogłosić zmiany. Jak wiecie na blogu nie pojawia się wiele postów. Wynika to z paru czynników. Między innymi od tego, że aktualnie mam bardzo napięty czas w swojej szkole. Dużo się dzieje. A drugim i znaczącym czynnikiem jest to, że już powoli wyczerpują się tematy na pisanie nowych postów. Możemy pisać o aktorach, ale teraz większość aktorów jest na wakacjach. Będę się starała pisać raz na jakiś czas jakieś wartościowe posty. Na pewno na bieżąco będzie aktualizowana strona z odcinkami, gdzie dodajemy odcinki z serialu. Nowe odcinki od 7 stycznia. I możecie być spokojni, bo gdy tylko dowiemy się, kiedy pojawią się następne nowe odcinki będzie post z informacją. Ale jak to się mówi każdy koniec jest początkiem czegoś nowego. Dlatego już oficjalnie mówię, że po wyemitowaniu ostatniego odcinka 3 sezonu w Polsce blog zakończy swoją działalność. Nie ma co ciągnąć wszystkiego na siłę. Ale idzie nowe! 

To już chyba tradycja, bo najpierw był blog o Violetcie, Soy Lunie, a teraz przedstawiam Wam moje najnowsze dzieło! BIA Polska! Nowy blog, który będzie w pełni poświęcony tematyce nadchodzącego seriali Disneya - BIA! Startujemy już jutro, czyli 1 stycznia o 12:00. Nad tym projektem pracuję już od sierpnia i jutro zostanie pokazana nowa historia! Już jutro pojawi się post z linkiem do bloga! Mam nadzieję, że i ja i inni polubimy kolejną już bohaterkę! Wszystkie newsy, zapowiedzi i spoilery dotyczącego nowego serialu znajdziesz u nas! Już jutro o 12:00!

I tym pozytywnym akcentem kończę posta i życzę Wam jeszcze raz najlepszego roku! Do zobaczenia w 2019!

6 komentarzy:

  1. Nie che być nie miła, ale trochę się spóźniliście! Blog "Soy Luna 3 Polska" z tego co pamiętam to zapowiedział już jakiś czas temu a dokładnie 26 grudnia, że jutro udostępnią nam linka do ich bloga o Bia o 10:00. Czyżby trochę nie podobne? Lubię was i ich, ale przyznać się trzeba, że trochę dziwnie wyszło tego samego dnia. Nie oskarżam was o kopiowanie itp, ale dziwna sytuacja. Druga rzecz, czy nie lepiej się nazywać "Bia 2 Polska"? Ponieważ oni też mają taką samą nazwę "Bia Polska" bo widać na ich logu i fajnie jak byś miała "Bia 2 Polska" bo masz bloga "Soy Luna 2 Polska" :) Życzę ci szczęśliwego nowego roku i na pewno będą czytała wasz blog o "Bia" i drugiego bloga o "Bia" od "Soy Luna 3 Polska".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój drogi anonimowy użytkowniku. Na pasku bocznym naszego bloga od września jest logo bloga i zapowiedź że blog powstaje. Napis pod nagłówkiem też pojawił się wcześniej od tamtego bloga, że startujemy w styczniu. Nie wiedziałam dokładnie kiedy, bo niektóre kwestie były zamykane dopiero dzisiaj. Wszystko gotowe, to zaczynamy! A co do nazwy jak podawałam niżej jest logo bloga wiszące od września i blog nie zmieni nazwy, było zapowiedziane już dawno. Sorka :) Szczęśliwego nowego roku

      Usuń
    2. Cześć! Zauważyłem, że komentarz dotyczy mnie, dlatego stwierdziłem, że się wtrące. Zacznę od tego, że nie jestem tym anonimem jeśli tak pomyślisz, bo twojego bloga czytam często, dlatego często czytam też komentarze. Miło mi anonimie małymi słowami, że mnie bronisz, ale ta sprawa dotyczy bardziej mnie a właścicielką tego bloga. Przyznam się, że dziwnie się złożyło, że oba blogi o tej samej tematyce zaczną tego samego dnia, ale pewnie zwykły przypadek się zdarzył. Drugie to, żeby nic nie było to o założeniu tego bloga miałem plany już od sierpnia i może udowodnić to moja przyjaciółka (redaktorka) na moim blogu, która wie od sierpnia, ponieważ jej powiadomiłem za pomocą maila i jeśli chcesz mogę z nią porozmawiać i dogadać się, aby wyraziła mi zgodę na udostępnienie naszej rozmowy mailowej wysyłając ci screena z telefonu naszej całej rozmowy z datą, ponieważ jeszcze nie usunąłem nasze rozmowy. Tylko proszę o informacje jeśli chcesz i wyszle ci na skrzynkę pocztową. Ostatni temat jaki widzę, że został poruszony przez anonima to o nazwę bloga. Z tym będzie trochę problem, ponieważ od dawna mam zaplanowane logo i nazwę bloga, która nazywa się też ,,Bia Polska,, więc nie wiem jak dojdziemy do porozumienia, ponieważ nie wiem jak wyjdzie potem w przeglądarce internetowej, że oba blogi o tej samej nazwie, ale dzisiaj nowy rok więc postaram się zbytnio nie martwić o tym. Mam na dzieję, że co do nazwy jakoś dogadamy. Mam jeszcze głupie jedno pytanie, ponieważ mój post powitalny i opis bloga o Bia napisałem, że to pierwszy blog działający w Polsce o Bia, dlatego pytam się czy nie masz nic w tym przeciwko. W sumie mój blog startuje 2 godziny przed twoim, więc można uznać, że mój blog jest pierwszy, ale to tylko drobnostka. Nie chce być w nie porozumieniu, ponieważ w miarę jesteś spoko, choć mało się znamy, ale nie chcę cały czas z tobą rywalizować. Chyba sama przyznaś rację :) Szczęśliwego Nowego roku i czekam na odpowiedź. Sory na taki długi komentarz, ale lepiej wszystko wyjaśnić nic potem pisać kilka komentarze. Również zapraszamy ciebie jutro od 10:00 na mój nowy blog a ja chętnie odwiedzę twojego :) Jeszcze raz szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
    3. Cześć! Co do nazwy to ja nie będę zmieniał jej ponieważ również mam już logo i cały wygląd bloga bazuje na tym logo. Co do tego, że to pierwszy blog itd to mi nic to nie robi. Może być. Życzę powodzenia i szczęśliwego nowego roku. Pozdrawiwm :)

      Usuń
  2. Czy ty kiedyś prowadziłaś blog violetta 2 polska?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę się wtrącać, ale tak sobie pomyślałam... Naprawdę fajnie by było jakbyście prowadzili wspólnie jednego bloga :) (o ile to możliwe)

    OdpowiedzUsuń