niedziela, 9 grudnia 2018

Opracowanie - Karol Sevilla - El lugar (aktualizacja1)


Opracowanie - Karol Sevilla - El lugar 
Dziś zapraszam Was na opracowanie piosenki do nowego filmu Disneya - Ralph Demolka w internecie. Chodź u nas premiera odbędzie się dopiero 11 stycznia, to w Ameryce Łacińskiej film miał już swój debiut. A piszemy o tym, iż jedną z głównych piosenek filmu w hiszpańskiej wersji śpiewa Karol Sevilla! Prócz piosenki Karol również użycza głosu jednej z bohaterek, a mianowicie Danny Fernandez. Ale dziś skupimy się na piosence, której tytuł nosi nazwę "El lugar" czyli "To miejsce". Piosenkę tę można było usłyszeć podczas ostatnich występów Soy Luna En Vivo, a ja dziś zapraszam was na jej opracowanie! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, piosenkę oraz występ, to zapraszam do dalszego czytania!

Aktualizacja 1 - Oficjalny teledysk do piosenki!

Tekst hiszpański:

Sentí que me llamaba esa magia hoy
Un sitio en confusión que los habrá
Soy ave que empeza a volar al sol
Eso es simbólico, ya no hay control


Hoy la cima me impulso anima

Llamado voy a marchar (uuh-ooh)

Mi cuerpo y mi alma se alinean aquí
Este al fin es el lugar
El lugar



Y que harán se me quisera yo quedar

Ya sin vacilar en el lugar

Sabe ya que me encantam
Cables sueltos, vivos fuegos, buen calor
Todo lo que yo deseo
Todo lo que yo deseo (ooh-ooh)



Hoy la cima me impulso anima

Llamado voy a marchar (uuh-ooh)

Mi cuerpo y mi alma se alinean aquí
Este al fin es el lugar
El lugar



Se quede voy ir más

A uno quisera ir

A uno quisera ir, ah


Se quede voy ir más

A uno quisera ir

A uno quisera ir
No hay nada como el lugar



El lugar



Tan solo aquí en el lugar, aah



Solo aquí en el lugar, ah

Solo aquí en el lugar, sí

Solo aquí en el lugar, aah
Solo aquí en el lugar

Tekst polski:

Czułam, że magia zadzwoniła do mnie dzisiaj

Miejsce zamieszania, które będzie tam

Jestem ptakiem, który zaczyna latać w słońcu

Jest to symbol, nie ma kontroli

Dzisiaj zachęca mnie do szczytu
Nazywam się i pójdę (uuh-ooh)
Moje ciało i moja dusza ustawiają się tutaj
To jest w końcu miejsce
To miejsce

I co oni mi zrobią?
Już bez wahania w miejscu
Teraz wiedz, że kocham
Luźne przewody, jasny ogień, dobre ciepło
Wszystko czego chcę
Wszystko, co chcę (ooh-ooh)

Dzisiaj zachęca mnie do szczytu
Nazywam się i pójdę (uuh-ooh)
Moje ciało i moja dusza ustawiają się tutaj
To jest w końcu miejsce
To miejsce

Pójdę po więcej
Do kogoś, kto chce iść
Aby jeden chciał iść, ah

Pójdę po więcej
Do kogoś, kto chce iść
Do kogoś, kto chce iść
Nie ma to jak to miejsce

To miejsce

Tylko tutaj, w tym miejscu, aah

Tylko tutaj, w miejscu, ah
Tylko tutaj, w tym miejscu, tak
Tylko tutaj, w tym miejscu, aah
Tylko tutaj, w tym miejscu
Tak

Piosenka:

Występ podczas koncertu:

Aktualizacja 1
Teledysk do piosenki:

Podsumowanie:
Zaznaczając to, iż jest to już druga piosenka Karol, którą wykonuje do filmu (pierwsza była na potrzeby filmu Coco pt. La bikina) to poradziła sobie bezbłędnie. Widać, że kocha to co lubi i wychodzi jej to znakomicie. Moim zdaniem jest to lepsza piosenka niż z filmu Coco. Słuchając jej od razu się do niej przekonałam. Myślę, że niejeden fan będzie dummy z Karol, że robi takie postępy w swojej karierze. Całą piosenkę oceniam na 10/10!

A Wam jak podoba się ta piosenka? Co o niej myślicie? Jesteście dumni z Karol? Dajcie znać w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz