poniedziałek, 4 czerwca 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Soy Yo!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Soy Yo!
Dziś zapraszam Was na opracowanie jednej z najbardziej emocjonalnych piosenek z całej najnowszej płyty. Soy Yo to piosenka, która opisuje życie Luny od samego początku serialu. Jest pełna pozytywnej energii. Luna ma mętlik w głowie po tym jak dowiedziała się, że jest Sol Benson. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie teledysk i piosenkę, to zapraszam serdecznie do dalszego czytania posta!


Tekst Hiszpański:

Me lo decía siempre el corazón
Que todo tiene una explicación

La libertad no estaba sólo en mi imaginación.


Y esas ganas locas de volar
Y no poder ya dejar de soñar
Y al despertar saber que me faltaba una mitad.



Ya puedo liberar mis sentimientos encontré mi verdad.


Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy.



Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy, soy yo.



Un laberinto siempre recorrí
Y ahora todo es nuevo para mí
Se abre una puerta pero no sé cuál camino hay que seguir.



Tantos misterios para revelar
Tanto pasado para enfrentar
Y una llave que aún no puedo encontrar.



El miedo ya no puede detenerme, encontré mi verdad.


Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy.



Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy, soy yo.



Me lo decía siempre el corazón
Ya no hay más temor
Ya no hay más dolor
Soy yo.



Me lo decía siempre el corazón
Ya no hay más dolor
Ya no hay más temor
Soy yo.



Ahora sale el sol para mí
Y todo tiene sentido
Soy lo que fui
Soy, soy, soy.



Ahora sale el sol
El sol
Ahora sale el sol
Soy, soy, soy, soy yo.

Tekst Polski:

Serce zawsze mi mówiło
Że wszystko ma wyjaśnienie
Wolność była nie tylko w mojej wyobraźni.

I te szalone chęci do latania
I nie mogąc przestać marzyć
A kiedy się obudziłam, wiedziałam, że brakuje mi połowy.

Mogę już uwolnić moje uczucia Odnalazłam moją prawdę.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem, jestem sobą

Labirynt, którym zawsze podróżowałam
A teraz wszystko jest dla mnie nowe
Drzwi się otwierają, ale nie wiem, w którą stronę pójść.

Tyle tajemnic do ujawnienia
Tyle przeszłości
I klucz, którego wciąż nie mogę znaleźć.

Strach nie może już mnie powstrzymać, znalazłam swoją prawdę.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem.

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem, jestem sobą

Serce zawsze mi mówiło
Nie ma więcej strachu
Nie ma więcej bólu
To ja

Serce zawsze mi mówiło
Nie ma więcej bólu
Nie ma więcej strachu
To ja

Teraz słońce wschodzi dla mnie
I wszystko ma sens
Jestem tym, kim byłam
Jestem, jestem, jestem

Teraz słońce wschodzi
Słońce
Teraz słońce wschodzi
Jestem, jestem, jestem, jestem sobą

Teledysk:

Teledysk z tekstem:

Podsumowanie:
Ta piosenka, jest jedną z najlepszych piosenek z serialu. Doskonale podsumowuje całą historię Luny i jej prawdziwej tożsamości. Czasem fajnie wyrzucić z siebie emocje, które nas męczą a Luna zrobiła to doskonale. Myślę, również, że przez tą piosenkę widzimy zmianę Luny w tym sezonie. Jak dla mnie jest to jedna z najlepszych piosenek z serialu. Uwielbiam ją. 

A Wy lubicie tę piosenkę? Co o niej sądzicie? Podoba Wam się? Która piosenka następna? Dajcie znać w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Kiedy będzie post o relacji Karol z całą obsadą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ciągle obiecujecie i gówno z tego jest poza tym nie tlumaczcie się ze szkołą skoro na inne posty macie czas a akurat na ten nie .

      Usuń
    2. Właśnie przecież taki post miał się pojawić na 100 % jak mówiliście w sobotę. A jest? nie ma.

      Usuń
    3. Moi drodzy takie posty jak ten pisze się ok 30 minut, a ten post o Karol zajmuje dużo czasu. Trzeba znaleźć odpowiednie fakty, i przede wszystkim chcę ten post napisać z sensem. Obiecuję, że będzie. Już w weekend wracamy pełną parą na bloga. Wracamy z nowymi postami. Już nie będę wam nic obiecywać, ale mogę powiedzieć, że 3 seria #WakacjezSoyLuna3 wynagrodzi wam tą przerwę na blogu! Szykujcie się ;)

      Usuń
  2. Nie obiecujcie rzeczy których i tak wtedy nierealizujecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wie ktoś może co się stało z kanałem Karol na yt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się stało? Nie ma go już?

      Usuń
    2. No chyba nie ma

      Usuń
    3. Chodzi o to że Karol miała z 5 mln subskrypcji, a teraz ma z 30 tyś.

      Usuń
    4. Zauważyłam tez ze nie ma jej nowych filmów wydaje mi się ze ktoś włamał się na jej konto na yt

      Usuń