wtorek, 17 kwietnia 2018

Opracowanie /Soy Luna 3/ Quiero Verte Sonreir!


Opracowanie /Soy Luna 3/ Quiero Verte Sonreir!
Dziś zapraszam Was na trzecie już opracowanie piosenki z najnowszej płyty - Modo Amar! Pod poprzednim opracowaniem prawie jednogłośnie zadecydowaliście, że następną piosenką będzie Quiero Verte Sonreir, czyli piosenka, którą wykonuje Ruggero. W zeszły piątek właśnie do tej piosenki został wydany teledysk. Piosenka jest magiczna, ma swój piękny nastrój i piękny tekst! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i teledysk piosenki, to zapraszam do dalszego czytania!

 Tekst Hiszpański:

No lo puedo evitar
Yo no te dejo de pensar


Y las noches son frías si tu no estás

No lo puedo entender

Cómo no te has dado cuenta
Como te pienso no es normal


Pero tengo miedo de pensar

Que no te vayas enamorar

Y que me digas que te olvide
Que es complicado intentar


Quiero verte sonreír

Quiero verte junto a mí

No puedo ya no quiero
No es fácil ocultar mis miedos
Quiero verte sonreír
Quiero verte junto a mi
No puedo ya no quiero
No es fácil aceptar que no te tengo
Que no te tengo


Poco a poco pasa el tiempo

Y tienes muchos recuerdos

Que no te dejan olvidar
Que no dejan de lastimar
Pero yo te prometo
Junto a ti cumplir tus sueños
Y al despertar
Volverte a enamorar


Quiero verte sonreír

Quiero verte junto a mí

No puedo ya no quiero
No es fácil ocultar mis miedos
Quiero verte sonreír
Quiero verte junto a mi
No puedo ya no quiero
No es fácil aceptar que no te tengo
Que no te tengo
Que no te tengo


Quiero verte sonreír

No puedo

Quiero verte sonreír
Quiero verte junto a mí
No puedo ya no quiero
No es fácil aceptar que no te tengo
Que no te tengo
No es fácil aceptar que no te tengo
Que no te tengo
Que no te tengo
Que no te tengo

Tekst Polski:

Nie mogę nic na to poradzić
Nie mogę powstrzymać cię od myśli
A noce są zimne, jeśli nie ma cię
Nie mogę zrozumieć
Jak nie zauważyłaś
Jak myślę, nie jest normalne

Ale boję się myśleć
Nie zakochuj się
I powiedz mi, żebym o Tobie zapomniał
Trudno jest spróbować

Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz
Chcę cię zobaczyć obok mnie
Nie mogę już, nie chcę
Nie jest łatwo ukryć moje obawy
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz
Chcę cię zobaczyć obok mnie
Nie mogę już, nie chcę
Nie jest łatwo zaakceptować, że nie mam cię
Nie mam ciebie

Krok po kroku czas mija
I masz wiele wspomnień
Że nie pozwalają ci zapomnieć
To nie przestaje boleć
Ale obiecuję ci
Osiągnij swoje marzenia przy sobie
I po przebudzeniu
Zakochaj się ponownie

Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz
Chcę cię zobaczyć obok mnie
Nie mogę już, nie chcę
Nie jest łatwo ukryć moje obawy
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz
Chcę cię zobaczyć obok mnie
Nie mogę już, nie chcę
Nie jest łatwo zaakceptować, że nie mam cię
Nie mam ciebie
Nie mam ciebie

Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz
Nie mogę
Chcę zobaczyć, jak się uśmiechasz
Chcę cię zobaczyć obok mnie
Nie mogę już, nie chcę
Nie jest łatwo zaakceptować, że nie mam cię
Nie mam ciebie
Nie jest łatwo zaakceptować, że nie mam cię 
Nie mam ciebie
Nie mam ciebie
Nie mam ciebie

*Tłumaczenie wykonane specjalnie dla bloga Soy Luna 2 Polska! Zakaz kopiowania!

Teledysk:

Piosenka:


Podsumowanie:

Postanowiłam, że zawsze na końcu opracowań będę dodawała kilka swoich zdań odnośnie danej piosenki. Co do tej piosenki, to bardzo mi się podoba. Oddaje swój charakter i bardzo się różni od innych piosenek z płyty. Co do tekstu, to po tłumaczeniu możemy stwierdzić, że Matteo nasiał tę piosenkę o swoich uczuciach do Luny. Jak wiemy w ich związku nie jest zbyt kolorowo. Matteo, żeby wyrzucić z siebie te emocje napisał piosenkę. Myślę, że oddaje ona co czuje chłopak w tym momencie. 


A Wy co myślicie na temat tej piosenki? Podoba Wam się? Jakie macie odczucia? A jaka piosenka ma się pojawić jako następna w opracowaniach? Dajcie znać w komentarzach!

9 komentarzy: