środa, 14 marca 2018

Rzeczy z serialu Soy Luna których nie ma w Polsce

 Hej !! Witajcie w nowym poście, dzisiaj przygotowałam dla Was rzeczy z serialu Soy Luna które niestety nie zostały wydane w naszym kraju. Więc jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do rozwinięcia tego posta !!



Jak wiecie do tej pory w Polsce zostały wydane dwie książki napisane na podstawie serialu są to "Soy Luna - Zaczyna się podróż" oraz "Soy Luna - Mieszane uczucia" oprócz tego możemy kupić książkę której akcja dzieje się przed serialem i opowiada na przykład o tym jak Luna Valente otrzymała swoje ukochane wrotki. Ale wiedzieliście że za granicą takich książek jest więcej ?

A tutaj zdjęcia kilku takich książek. Już po okładkach możemy stwierdzić że są to książki na podstawie drugiego sezonu serialu.


  

 Kolejna rzecz która bardzo mnie zaskoczyła i o której nie miałam pojęcia a znalazłam to przypadkiem. Oficjalny magazyn Disney Channel niestety gazeta nie została wydana w Polsce i w małym stopniu jest związana z serialem.


                                      


Artykuły szkolne, tutaj akurat nie mam co narzekać bo przyznam że takich rzeczy jest całkiem sporo, choć w sklepie nie widać ich na pierwszy rzut oka tak jak na zdjęciu niżej. Ale nie pogardziłabym nowościami z drugiego sezonu.




Album do wklejania z drugiego sezonu. Niestety album nie wyszedł i pewnie już nie wyjdzie, takie jest moje zdanie. Od 19 marca zostaną wyemitowane ostatnie odcinki serialu, więc szanse są raczej marne. Mam jednak nadzieję że z trzeciego sezonu serialu taki album będzie.            
                        


Soy Luna foto karty.  O premierze w Polsce nic nie słyszałam i już raczej nie usłyszę. Trochę szkoda że tak mało rzeczy wyszło z drugiego sezonu w naszym kraju. Wiem że z serialu Violetta coś takiego było, miałam nadzieję że z Soy Luny również takie karty wyjdą ale niestety nie wyszło.

                                              


Książka "Soy Karol Sevilla". Doskonale zdaję sobie sprawę z tego że ta książka kompletnie nie jest związana z serialem ale z aktorką która odgrywa rolę Luny Valente owszem. Nie wiem jak Wam ale mi tej książki w polskiej wersji językowej, bardzo brakuje zwłaszcza że Karol jest moją idolką ♥


Mam nadzieję że post Wam się spodobał. A czego Wam najbardziej brakuje ?

10 komentarzy:

  1. Mi najbardziej brakuje płyty z drugiego sezonu w wersji CD, ponieważ jak lubię jakiś serial lub film to najczęściej kupuję płyty z muzyką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo, jak ty, dlatego kupiłam dwie płyty przez Internet z 2 sezonu. Są mega. Warto popatrzeć, ponieważ płytę możesz dostać w przyzwoitej cenie :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Bedą opracowania odcinków 56-60 ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Właścicielka bloga soyluna3pl.blog.com skopiowała od was ten post a tutaj link do jej bloga http://soyluna3pl.blogspot.com/2018/03/rzeczy-z-serialu-ktorych-nie-ma-w-polsce.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie kopiujemy już! Post który jest u nas jak i tu, to pochodzi od tej samej redaktorki. Została przyjęta tutaj i u nas. Mamy nadzieję, że następnym razem przeczytaj kogo post :) A ona może pisać takie same posty bo są tą jej tu i u nas...

      Usuń
    2. Tak wiemy, to jest jedna i ta sama autorka, króra pisze posty tu i na tamtym blogu. Dziękujemy, że pilnie nas o wszystkim informujecie, ale tutaj zgadzam się z wypowiedzą wyżej od autora bloga:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Mi najbardziej brakuje książki Karol.
    Tak bardzo chciałabym ja przeczytać, nie wiecie czy można gdzieś zamówić albo coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno można zamówić ją na jakiś zagranicznych stronkach, ale ja niestety żadnej nie znam :(

      Usuń
    2. Tak myślałam, no cóż mimo wszystko dzięki:)

      Usuń