poniedziałek, 12 lutego 2018

Cytaty z serialu Soy Luna



Hej !! Dzisiaj przygotowałam dla Was cytaty z piosenek z serialu Soy Luna. Jeżeli jesteście ciekawi do zapraszam do rozwinięcia posta !!

 Cytaty z piosenki Alas:
♥ "Rzuć wątpliwości precz, nic nie jest zakazane."
♥ "Już nie ma drogi wstecz, więc trzeba ryzykować."
♥ "Nic nie powstrzyma mnie i marzeń, co spełniają się."

Cytaty z piosenki Siento:
♥ "Jestem tym, co czuję. Śnię o tobie i się gubię."
♥ "Jestem kimś kogo mogę zaakceptować."

Cytaty z piosenki Sobre ruedas:
♥ "Z wiatrem śnią się twarze."
♥ "Szukając w sobie znalazłam Ciebie. Chcę poczuć to co istnieje tam dalej."

Cytaty z piosenki Valiente:
♥ "Jakaś piosenka jest zawsze z tobą, żeby otworzyć nowe drogi."
"Dobrze wiem, że to jest właśnie ten moment by być szczęśliwym bez względu na miejsce i czas"
♥ "Dobrze znam odwagę, która jest w tobie i wiem, że ciągle starasz się moc to osiągnąć, a możesz osiągnąć wszystko, czego tylko chcesz."
♥"Dorośniesz, przebudzisz się, poczujesz i znajdziesz. Jesteś tak odważna że to osiągniesz"

Cytaty z piosenki I'd be crazy:
♥ "Chcę być szalony, jeśli nie mogę być razem z tobą." 
♥ "Ucieka mi czas, więc proszę powiedz cokolwiek" 

Podobają Wam się cytaty ? Chcecie więcej takich postów ?
Piszcie w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. Świetne cytaty. Bardzo podoba mi się pomysł. Jednym z moich ulubionych cytatów (akurat nie z piosenki, ale z serialu) jest fragment wypowiedzi Luny, kiedy w pierwszym sezonie przekonuje Jam i Ramiro do powrotu do drużyny: "Wiemy, że będą trudne momenty, ale jeśli upadamy, to jedynym sposobem, aby się podnieść, jest ręka przyjaciela".❤

    OdpowiedzUsuń