piątek, 18 sierpnia 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Mano a mano!


Opracowanie /Soy Luna 2/ Mano a mano!
Dziś przychodzę do Was z opracowaniem piosenki, która nie pojawiła się na płycie La vida es un sueno, a została zaśpiewana przez Jazmin na Open Solistas. Piosenka jest genialna. Wpada w ucho i śpiewa się ją cały dzień. Tak jak z piosenką Fush Te Vas! Jest to piosenka, o której kiedyś pisałam, że pojawił się tekst w internecie, a nie pojawiła się na płycie. Fajnie, że została pokazana na światło dzienne. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst Hiszpański:

Ser quién soy
Quiero un tregua
Mi cabeza no da más

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
¿Está en mí siempre ganar?

Saber que aquí y allá
No habrá respuesta
Más me duele el confesar

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
¿Es que sólo sé ganar?

Tengo un escudo
Aquí en el corazón
Hoy verás
Bien lo que soy
Soy lo que soy

Mano a mano
¿Quién es el villano?
Soy la que te enseña más

Mano a mano
No sé cómo acomodarme
Mi vida ya es un desastre

Mano a mano
¿Quién es el villano?
Verás lo que yo puedo hacer

Mano a mano
Buena o mala
Siempre señalada

Mano a mano
Estamos hoy

Ser quién soy
Quiero un tregua
Mi cabeza no da más

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
No está en mí siempre ganar

Saber que aquí y allá
No habrá respuesta
Más me duele el confesar

Quiero sentir, vivir
Sin competencia
¿Es que sólo sé ganar?

Tengo un escudo
Aquí en el corazón
Hoy verás
Bien lo que soy
Soy lo que soy

Mano a mano
No sé cómo acomodarme
Mi vida ya es un desatare

Mano a mano
¿Quién es el villano?
Verás lo que yo puedo hacer

Mano a mano
Buena o mala
Siempre señalada
Mano a mano
Estamos hoy

Tekst Polski:


Być kim jestem
Chcę rozejm
Moja głowa nie daje więcej

Chcę czuć, żyć
Brak konkurencji
Czy mogę wygrać?

Wiedz, że tu i tam
Nie będzie odpowiedzi
Ale to boli przyznać się

Chcę czuć, żyć
Brak konkurencji
Czy mogę wygrać?

Mam tarczę
Tutaj w sercu
Dziś zobaczysz
Cóż, kim jestem
Ja jestem tym, kim jestem

Ręka w rękę
Kim jest złoczyńca?
Ja jestem tą, która cię najbardziej uczy

Ręka w rękę
Nie wiem, jak się przystosować
Moje życie jest już katastrofą

Ręka w rękę
Kim jest złoczyńca?
Zobaczysz, co mogę zrobić

Ręka w rękę
Dobry lub zły
Zawsze wskazuje 

Ręka w rękę
Jesteśmy dzisiaj

Być kim jestem
Chcę rozejm
Moja głowa nie daje więcej

Chcę czuć, żyć
Brak konkurencji
To nie ja zawszę muszę wygrać

Wiedz, że tu i tam
Nie będzie odpowiedzi
Ale to boli przyznać się

Chcę czuć, żyć
Brak konkurencji
Czy mogę wygrać?

Mam tarczę
Tutaj w sercu
Dziś zobaczysz
Cóż, kim jestem
Ja jestem tym, kim jestem

Ręka w rękę
Nie wiem, jak się przystosować
Moje życie jest już rozpętane

Ręka w rękę
Kim jest złoczyńca?
Zobaczysz, co mogę zrobić

Ręka w rękę
Dobry lub zły
Zawsze wskazuje 

Ręka w rękę
Jesteśmy dzisiaj tu

*Piosenka przetłumaczona przez bloga SL2P - zakaz kopiowania!

Piosenka:



Jak myślicie, Katja poradziła sobie z tą piosenką? Podoba Wam się ten utwór? Piszcie w komentarzach!

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta piosenka! Występ do niej jest znacznie lepszy niż do Fush te vas. Słychać również, że Katja ma bardzo ładny głos

    OdpowiedzUsuń