niedziela, 9 lipca 2017

#WakacjezSoyLuna2 - #3 Covery piosenki... Alzo mi bandera!



#WakacjezSoyLuna2 - #3 Covery piosenki... Alzo mi bandera!
Dziś kolejne covery. Kolejną piosenką jest piosenka Alzo mi bandera, który śpiewa Roller Band! Piosenka jest dynamiczna i łatwo wpada w ucho. Piosenkę można widzieć już w pierwszym odcinku 2 sezonu. Zobaczcie jak poradzili sobie prawdziwi fani serialu z tą piosenką! Zapraszam do dalszego czytania!


Waszym zadaniem jak zwykle jest wybrać najlepszą waszym zdaniem piosenkę i podać jej numer w komentarzu. Piosenka, która zdobędzie najwięcej głosów zostanie pokazana w ostatnim poście w sierpniu! Pamiętajcie dodawanie piosenek jest losowe!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

Który cover najbardziej Wam się podobał? Dajcie znać w komentarzu!

7 komentarzy:

  1. wikikiki love soy luna9 lipca 2017 11:48

    1 i 4 najlepsze ale 2 też trochę dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba 2 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy to są prawdziwe napisane piosenki Karol ? Oto tytuły ?

    Karol Sevilla I Itzitery I #LyricBesosDeCeniza
    Karol Sevilla - Nada Fue un Error (Coti Sorokin)
    Karol Sevilla I Noche de Paz I Especial Navidad
    Karol Sevilla I Equivocada I #KarolEquivocada
    Karol Sevilla I #KarolCover I #KarolCorre

    Wpiszcie w YT te to wyjdą wam już od razu

    Karol Sevilla I Sonreír y Amar I Tema Original e Inédito

    Bardzo proszę o odpowiedz !



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia piosenka jest napisana dla Karol, reszta to Covery ;)

      Usuń
  4. Dla mnie najlepsza 2 prawie jak oryginał naprawde

    OdpowiedzUsuń