niedziela, 2 lipca 2017

#WakacjezSoyLuna2 - #2 Covery piosenki... Vives en mi!



#WakacjezSoyLuna2 - #2 Covery piosenki... Vives en mi!
Dziś przychodzę do Was z drugim postem z serii Coverów! Pierwszy post bardzo się Wam spodobał, co mnie niezmiernie cieszy! Jako następną piosenkę śpiewaną przez fanów serialu, wybrałam piosenkę Luny i Matteo, czyli Vives en mi! Zobaczcie jak z tą piosenką poradzili sobie prawdziwi fani serialu Soy Luna! Zapraszam do dalszego czytania!


Bez zbędnego gadania przejdźmy do coverów. Przypominam, piosenki są wybierane losowo, a Waszym zadaniem jest napisać numer, który widnieje przy danym coverze. Ta piosenka, która najbardziej się spodobała pojawi się w finałowym poście w sierpniu! Dodam tylko, że wybrałam same perełki. Miłego słuchania ;)

1.

2.

3.

4.

5.

6.


Która piosenka według Was jest najlepsza? Piszcie numer piosenki w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Dla mnie najlepszy był numerek 2 piosenka była zaśpiewana pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najlepiej zaśpiewała 3, także nieźle 5

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z tłumaczeniem odcinków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został mi tylko jeden odcinek do przetłumaczenia, więc myślę, że pod koniec tygodnia będzie :)

      Usuń