poniedziałek, 17 lipca 2017

Czy książka Karol zawita do Polski? (Aktualizacja 1)



Czy książka Karol zawita do Polski?
W kwietniu Karol Sevilla wydała swoją książkę, która opisuję jej całe życie. Książka w Ameryce Południowej osiągnęła wielki sukces. Znalazła się w top 5 najlepiej sprzedawanych książek w Argentynie. Czy książka ma również szanse zawitać do naszego kraju i zrobić furorę? Więcej informacji znajdziecie w dalszej części posta! Zapraszam do dalszego czytania!

Aktualizacja 1 - Odpowiedź od wydawnictwa Zielona Sowa!


Książka Karol nie zrobiła tylko furory w Argentynie. Z miesiąca na miesiąc zostaje wydana w coraz większych krajach! Książkę można kupić m.in w Meksyku, Brazylii, nawet w Bułgarii! Słyszałam również, że niedługo pojawi się również w Niemczech! Niestety nic nie jest wiadome, kiedy i czy w ogóle książka pojawi się w Polsce!


Z doświadczenia wiem, że sami musimy pisać do różnych redakcji maile z prośbą o wydanie książki w Polsce. Tak była m.in z książką Martiny Stoessel (Po prostu Tini), którą wydało wydawnictwo Zielona Sowa, Candelarii Molfese (Świat Cande), wydawnictwo Rebis oraz Lodovicii Comello (Cała reszta nie ma znaczenia), również wydawnictwo Rebis. To wydawnictwo interesowało się również książką Ruggero Mi piance, która w ostateczności nie została wydana. Pamiętam, że wtedy fani serialu Violetta bardzo naciskali różne wydawnictwa, żeby wydali książki. 
Ja również kiedyś napisałam do wydawnictwa Rebis z zapytaniem o książkę. Zapytałam ich, czy byłaby szansa na wydanie książki w Polsce. Odpisali, że niestety, ale mają cały grafik wypełniony i nie planują, jak na razie wydawać tej książki. Ale ja tak tej sprawy nie pozostawiła, bo dziś również napisałam do nich zapytanie o wydanie książki. Jeszcze nie dostałam odpowiedzi. Tylko tym razem nie tylko do tego wydawnictwa napisałam, ale również do paru innych. M.in Zielona Sowa, Egmont, Insignis oraz Rebis. Myślę, że odpowiedzi dostanę dopiero po niedzieli. Mogę się wydawać natrętna, ale zależy mi, żeby książka Karol została wydana w Polsce. Bardzo cenie sobie Karol, za to jakim jest człowiekiem i  z wielką chęcią poczytałabym jej książkę.


Myślałam również, czy nie zrobić jakieś akcji, żeby różne wydawnictwa zobaczyły, jak bardzo nam zależy na tej książce. Ale niestety, jak ma być jakaś akcja, to taka akcja musi mieć rozgłos, a nie tak jak było z akcją koncertową, że na jednej dłoni bym zliczyła osoby, które spamowały. Jak ma być akcja, to proszę napisać w komentarzu, jak chcecie, żeby taka akcja się odbyła i jak ma ona wyglądać. Z góry mówię, że sama nie będę robiła tej akcji, ponieważ z góry mówię, że nie jestem w tym dobra. Dlatego osoby zainteresowane, blogerzy, którzy prowadzą blogi o serialu i nie tylko proszę o kontakt mailowy. Może wspólnie zdołamy coś wskórać dotyczących tej książki. Mail bloga: soylunapl@wp.pl  

A mam jeszcze prośbę. Jeżeli znacie jeszcze jakieś inne wydawnictwo, niż te wymienione powyżej, to napiszcie do innych wydawnictw maile również z pytaniem, czy mogliby wydać książkę Karol. Jak więcej osób napisze, jest większe prawdopodobieństwo, że książka zostanie wydana. Jeżeli nie chcecie pisać maila, a znacie jakieś wydawnictwa, to piszcie w komentarzach. Ja zobaczę jak niektóre wydawnictwa wyglądają i napiszę tego maila. Jak wydawnictwa mi odpiszą, to zaktualizuję posta i poinformuję Was jak sprawa wygląda.

Aktualizacja 1

Jak pisałam, wysłałam maila do 5 wydawnictw i tylko jedna ze wszystkich redakcji odpisała - Zielona Sowa. Byłam pewna, że to wydawnictwo odpiszę, ponieważ cała załoga tego wydawnictwa jest przemiła. Jak zawiązaliśmy współpracę, to pani, która nam odpisała była przemiła i ta współpraca jest świetna! Wracając do tematu. To wydawnictwo odpisało mi, że przekażą tą propozycję dalej i musimy uzbroić się w cierpliwość. Aktualnie mają cały grafik zapełniony, ale nie traćmy nadziei! Coś się w tej sprawie ruszyło. Może zielona sowa podejmie się wydania książki Karol? Zobaczymy. Jeżeli przyjdą odpowiedzi z 4 pozostałych wydawnictw, to zaktualizuję posta! Jeżeli macie swoje wydawnictwa, które mogłyby wydać książkę, to napiszcie do nich lub dajcie znać mi :)

Chcecie, żeby książka Karol pojawiła się w Polsce? Co o tym sądzicie. Wiecie co macie pisać w komentarzach ;)

10 komentarzy:

  1. W Niemczech juz dawno jest ta książka! Wejdź na kanał niemiecki Gracias Tini tam robi diy recenzje z.Violetty i Soy luny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś mi na instagramie mykła ta Książka i myślałam, że dopiero będzie

      Usuń
  2. Chętnie przeczytałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała tą książkę w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest jeszcze Media Rodzina i Amber

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi Zielona Sowa odpisała, że nie są zainteresowani wydaniem tej książki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy pod jaki adres wyślesz mail. Jeżeli ogólny, to tak opisują, ale ja napisałam do tej Pani, z którą współpracujemy ;)

      Usuń
  6. Książka �� Karol Sevilli niema nic lepszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wiecie czy jest szansa na tę książkę po polsku? Bardzo bym chciała ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń