środa, 12 lipca 2017

Będzie 4 sezon Soy Luny?!



Będzie 4 sezon Soy Luny?
Ostatnio jedna z naszych redaktorek poinformowała, że już we wrześniu zobaczymy nowe odcinki Luny w Polsce. Również parę tygodni temu informowałam Was, że 3 sezon może być ostatnim sezonie serialu. Dziś ta odpowiedź staje pod znakiem zapytania. Wypowiedzieli się twórcy serialu, czyli Martin Saban i Jorge Nisco na temat dalszej przyszłości serialu! Informacje mogą Was ucieszyć! Zapraszam do dalszego czytania!


Szperając po internecie zobaczyłam fragment niemieckiej gazety z Soy Luny. Jest tam dołączony artykuł, w którym informują nas o dalszej przyszłości serialu:


Tłumaczenie: Jest już planowany sezon trzeci: najlepszy. Twórcy Martin Saban i Jorge Nisco nawet mówili o czterech „Soy Luna” - próbuje włączyć sezony! Yay!

Jak widzicie może doczekamy się 4 serii! Nic nie jest potwierdzone. Niedawno Ana Jara wspominała, że serial ma się zakończyć po trasie koncertowej. Może plany się zmieniły. Serial Violetta, którzy wyprodukowali ci samy twórcy, co serial Soy Luna nakręcili 3 sezon serialu. Dużo fanów myśli, że z tym serialem będzie tak samo. Gdy Violetta się zakończyła twórcy wyjawili, że pracują nad nowym projektem, którym jest właśnie serial Soy Luna. Dużo fanów zastanawiało się, czemu twórcy nie wyprodukowali 4 sezonu? Przecież serial miał dużą popularność. Twórcy tłumaczyli się, że nie mają już pomysłu na dalsze przygody Violetty. I mówili, że chcą wyprodukować serial, który nie zakończy się na 3 sezonach. Mowa tutaj o Soy Lunie. 

Już teraz zastanawiamy się, jakby wyglądały losy Luny w 4 sezonie. Wiadomo, że w 3 serii Luna zakończy naukę w Blake. Co dalej? Jak dobrze wiemy w 3 sezonie w Blake będzie już mniej ujęć niż dotychczas, ponieważ większość osób ukończyła naukę w 2 sezonie. Mowa tutaj o Ambar, Matteo, Ramiro, Gastonie, Jazmin i Delfi. Pozostali tylko Luna, Nina, Jim i Yam. Może w 4 serii podobnie potoczą się losy tej czwórki jak z resztą w 3 serii. Tylko Gastona nie zobaczymy w 3 sezonie. Cała reszta zostaje. Nie wiadomo jak potoczą się ich losy. Może wybudują nową scenografię z jakąś uczelnią? Możliwości jest dużo. Zobaczymy co z tego wyniknie. Dopóki nie otrzymamy oficjalnej informacji od Disneya, możemy sobie tylko gdybać. Musimy uzbroić się w cierpliwość!

A Wy, co o tym sądzicie? Chcielibyście 4 sezon Soy Luny? Piszcie w komentarzach!

31 komentarzy:

  1. Hm... Ja myślę, że na 4 sezon są średnie szanse, ale być może jednak będzie. Chyba uwierzyłabym prędzej, że ma być film tak ja to było z "Tini:Nowe Życie Violetty". A co jeśli się mylę i Disney nas zaskoczy? Trzeba trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę źle przetłumaczone, ale sens pozostaje taki sam. Dosłownie jest tam napisane (pomijając pierwsze zdanie, które i tak nie jest potrzebne) "najlepsze jest to, że obecnie 3 sezon jest już planowany, a twórcy Martin Saban i Jorge Nisco, powiedzieli nawet, że chcieli by nakręcić 4 sezony Soy Luny. Yay!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja niemiecki pozostawiła daleko w lesie i nie chcę po niego wracać ;):D

      Usuń
  3. By było super jakby był 4 sezon a nawet by było mega jakby zrobili 10 sezonów :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy bedzię finałowy odcinek we wrześniu ! o 19:00 Bardzo proszę o odpowiedz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finał 2 sezonu w Argentynie jest zaplanowany na 29 września. W Polsce 2 sezon rozpoczyna się w któryś poniedziałek września. Jeszcze nie możemy podać oficjalnej daty ;) Musisz uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń
  5. Mi chodzi o polski finał z 1 sezonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie śledzę tych powtórek i nie wiem, na którym odcinku stanęło?

      Usuń
  6. ten co teraz lecą powtórki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jednak nie zobaczymy Gastona w trzecim sezonie Soy Luny :(��To moja ulubiona postać ja nwm czy będzie tak ciekawie bez Gastiny i samego Gastona

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc jak, był serial Violetta miał tylko 3 sezony. I dodatkowo miał film Tini nowe życie Violetty który trwał 1.30 minut. To jak nie będzie 4 sezonu Soy Luny to , może będzie Sol nowe życie Luny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy to byłoby już za bardzo upodobnione do Violetty. Fani Violetty by znienawidzili gorzej ten serial, jak teraz :) Chociaż z drugiej strony może jakiś film się pojawi. Zobaczymy :)

      Usuń
  9. Ja myśle że nie będzie 4 sezonu. Myśle też ze bedzie wyprodukowany film "Sol- Nowe życie Luny"

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sądzę że będzie 4 sezon mam nawet mało teorie Luna ma brązowe włosy przez dwa sezony a w trzecim i czwartym lekko blond

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś widziałam Lunę ( Karol Sewilla) jak miała pofarbowane włosy na Ombre. (widziałam zdjęcie)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo bym chciała 4 sezon!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale by było hiper super mega mam nawet teorię dla lutteo Matteo przychodzi do domu Luny i prosi o rękę luny jej rodziców haha to by było aż za pięknie. Ale by było fajnie gdyby Disney wyprodukował jeszcze Tak z dwa sezony bo czytałam gdzieś że w violecie też miało być pięć sezonów Ale potem z dwóch zrezygnowali Ale nie wiem dlaczego to mam nadzieję że z Sony luny nie zrezygnują

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale by było hiper super mega mam nawet teorię dla lutteo Matteo przychodzi do domu Luny i prosi o rękę luny jej rodziców haha to by było aż za pięknie. Ale by było fajnie gdyby Disney wyprodukował jeszcze Tak z dwa sezony bo czytałam gdzieś że w violecie też miało być pięć sezonów Ale potem z dwóch zrezygnowali Ale nie wiem dlaczego to mam nadzieję że z Sony luny nie zrezygnują

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej czekamy z niecierpliwością na 4 sezon soy luny niesamowity ROXY masz racje to by było coś gdyby Matteo poprosił o rękę Luny niesamowite mam nadzieje że do tego dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo bym chciała 4 sezon!!! Odlądam wszystkie odcinki i nie mogę się doczekać następnych odcinkòw i kolejnych sezonòw !!!
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  17. RURJIEEKUYEOEOU EIEJEYEKEOELO MEEJKJHEIEL EKYRPRL JR8IJERKYHIOJEJEKELELEL FHTFVFDBLEDDUELELOEYTEGEHEIEKOE JFHFYGEOEOEP0PPEE HEGFEHEUEHIEOEKOE EEELOEELEO JRDEJEOOE JEEJHEDFBUEI KEOEUEJEKELEOEO EJKEJEIKEOIEO RIRKOIEKEIOEEKR IRRIJEIEEIOEKIOEEOEI OEOLEEOEO EJEJKERJJHURJKREL ELEORFORFURHEOEKOOLEOELKOEORRO KEKEKKEKOEP JEKOEKKOOEIIER

    OdpowiedzUsuń
  18. EJDIRJFIEI WEJDY HYHWSLL JWKWKWI HYWWKPPJH 101010101010101010 WJIWJEDTWVSU HRYUBURFIJUI8 EHUJDJHD JDND JJUEE MWSDIMDCBHHY MSDMKOKLEK KKLOO DMDMKDK,SDKLS,DDL SKWS,KLLLDP DBSBDCJK,SDL D IKKWMDKSDMJCIDKLD K,EDJHYHDJXCJDMLDLLD;XD D,LKESDKJUJDJ LSLD,DLDD;DPS DKLDPDDPJIKKDKDJDJHDNJDJIKDIDDUJDNDIKDJD DJJD DJKDMDIDJJUNDCUJDNDDKDKIK JKDKJDIEKEMKDDODDO8EEOK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam uważam ,że sezon 4 Soy Luny będzie ponieważ twórcy już to obiecali :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie będzie 4 sezonu ale będzie długi film tak jak tini nowe zycie violetty bo ktoś z sl napisał na twiterze chb michael

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym chciał 4 sezon Soy Luna Bo to fajny serial jak Violetta ale Soy Luna jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak bardzo bym chciała 4seri i nawet bym ciciała jak by już sie skończyły serie żeby puszczali pd nowa "soy luna". Ja noe chce żadnej "Violetta" a innych ja chce "soy luna" a ten serial kest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie by było jak by nie zmieniali już Lunie, Matteo, Ambar i Simónowi miłości. Nie najgorszym pomysłem jest, aby chodzili na uczelnie, do której chodzi w 3 sezonie Ambar.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo bym chciała żeby był 4 sezon soy luny. Myśle że w tym sezonie pani Sharon w końcu się zmieni i zamieszka znów w rezyencji, ale to tylko moje przepuszczenia mam nadzieje że zobaczę informaje że będzie 4 sezon <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Barzo mi się podoba serial ,,Soy Luna" każdy odcinek widziałam po sto tyś. razy i nie mogę się doczekać kolejnych odcinków 3 sezon chociaż dopiero wyszedł to ja już wiem co będzie we wszystkich odcinkach bo oglądałam po hiszpańsku więc chcę żeby był 4 sezon. Jak Twórcy robią to co obiecali to będzie poprostu super <3 :) ;)#kolejnysezonsoyluny

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasne super by było jak by powstało więcej niż 4 sezony to jest naprawdę świetny serial bardzo go lubię mam nadzieję że powstanie wiecej sezonów inny serial nie zastapi Soy Luny dla mnie to właśnie Soy Luna będzie najlepszym serialem i takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń