czwartek, 18 maja 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Yes, I do!


Opracowanie /Soy Luna 2/ Yes, I do!
Dzis zapraszam na opracowanie piosenki śpiewanej przez Yam, czyli Chiarę! Nie od dziś jest wiadome, że Chiara ma piękny głos. Udowodniał na to piosenką, która możemy znaleźć n płycie "Musica en Ti" - A rodar mi vida w wersji acusto! Widać, że ma wrodzony talent do śpiewania, a piosenka Yes, I do potwierdza ten fakt! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst hiszpański:

Hold me close
Take my hand
Let's be more
Than just friends

All I want
Is to have you with me
When you're here
I feel blessed
Send to god

All my best
Just because
He gave you

All to me
And the sun is shining
And you'll walk with me
I will never run away
Promise I will stay
Here with you

And I will say one day that I do
Give my heart and my whole life to you
We will laugh we will cry

A the years all pass by
We'll still say
(Yes, I do) I love you
Smile to me
Makes me smile
Let's just stare for a while
How could I
Live my life without you?
I love you

And those jeans
You're so simple to me
And I love all the things that you do
And you make me dizzy

Make me lose my breath
I adore the way you sing
Never on the key
Sing to me

And I will say one day that I do
Give my heart and my whole life to you
We will laugh we will cry

As the years all pass by
We'll still say
(Yes, I do) I love you
And the sun is shining
And you'll walk with me
I will never run away
Promise I will stay
Here with you

And I will say one day that I do
Give my heart and my whole life to you
We will laugh we will cry
As the years all pass by
We'll still say
(Yes, I do) I love you
I love you

Tekst polski:

Trzymaj mnie blisko
Weź mnie za rękę
Bądźmy więcej
Niż tylko przyjaciółmi

Wszystko czego chcę
Jest mieć cię ze mną
Gdy jesteś tutaj
Czuję się błogosławiona
Wyślij do Boga

Najlepiej jak potrafię
Właśnie dlatego
Dał ci
Wszystko do mnie
A słońce świeci
A ty chodź ze mną
Nigdy nie ucieknę
Obiecuje, że zostanę
Tutaj z tobą

I powiem, że jednego dnia zrobię,
Daj mi serce i całe moje życie z tobą
Będziemy śmiać będziemy płakać
A wszystkie te lata przechodzą przez
Będziemy jeszcze mówić
(Tak, wiem) Kocham Cię
Uśmiechnij się do mnie
Spraw żebym się uśmiechnęła
Miejmy tylko gapić się na chwilę
Jak mogłabym
Przeżyć moje życie bez ciebie?
kocham Cię

A te jeansy
Jesteś tak proste do mnie
I kocham wszystko, co robisz
I sprawiasz mi zawroty głowy
Uczyń mnie tracę oddech
Uwielbiam sposób, w jaki śpiewasz
Nigdy na klucz
Śpiewaj do mnie

Daj mi serce i całe moje życie z tobą
Będziemy śmiać będziemy płakać
A wszystkie te lata przechodzą przez
Będziemy jeszcze mówić
(Tak, wiem) Kocham Cię
A słońce świeci
A ty chodź ze mną
Nigdy nie ucieknę
Obiecuje, że zostanę
Tutaj z tobą

I powiem, że jednego dnia zrobię,
Daj mi serce i całe moje życie z tobą
Będziemy śmiać będziemy płakać
A wszystkie te lata przechodzą przez
Będziemy jeszcze mówić
(Tak, wiem) Kocham Cię
Kocham Cię

Piosenka:

Jak Wam się podoba ta piosenka? Jest w klimacie Chiary? Piszcie w komentarzach!

4 komentarze:

  1. Jest śliczna, jedna z moich ulubionych ♡ Zawsze się zastanawiam dla kogo mogła napisać ją Yam? Dla Ramiro?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka jest bardzo piękna, ale wzięta z violetty 3. Śpiewała ją taka dziewczyna z różowymi końcówkami, nie pamiętam jak miała na imię. I nie widz powodu czemu tą piosenkę wzięto z violetty do soy luny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie te piosenke. Ona jest piekna!!!! :))). zgadzam sie ze chiara ma przepiekny glos a jej dar do spiewania cudny ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze tłumaczenie jest z tekstowo które robiłam ����������

    OdpowiedzUsuń