niedziela, 7 maja 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Mitad y mitad!


Opracowanie /Soy Luna 2/ Mitad y mitad!
Czas na kolejne opracowanie piosenki z 2 sezonu. Dziś piosenka śpiewana przez dwójkę gołąbeczków z 2 sezonu, czyli Gastona i Ninę. W najnowsze płycie znajdziemy właśnie utwór śpiewany przez tą dwóję. Piosenka jest bardzo fajna i romantyczna. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, piosenkę i teledysk, to zapraszam do dalszego czytania!

Tekst Hiszpański:

El mundo cambio
Y fue en un suspiro
Ya nada fue igual
Ni cuando respiro

Te veo pasar
Me olvido de todo
Seras tu el amor
O sera otro modo

Ya eres parte de mi
Yo te necesito
Acércate a mi, por favor

Un instante, cambio mi vida
Te esperaba y no lo sabia
Y ahora veo otra realidad
Mitad y mitad
Todo es nuevo

El mundo cambio
Sin que digas nada
Te escuche reír
Lo vi en tu mirada

Te siento llegar
Y mis pensamientos
Vuelvan hasta ti
Viajan hasta ti

Estamos tan cerca
Y todo da vueltas
Acércate a mi

Un instante, cambio mi vida
Te esperaba y no lo sabia
Y ahora veo otra realidad
Mitad y mitad
Todo es nuevo

Un instante, cambio mi vida
Te esperaba y no lo sabia
Y ahora veo otra realidad
Mitad y mitad
Todo es nuevo

Tekst Polski:

Świat się zmienia
To było w westchnieniu
Nic nie było takie samo
Nawet wtedy gdy oddycham

Widzę jak idziesz
Zapominam o wszystkim
Będziesz miłością 
Lub będzie inny sposób

Jesteś częścią mnie
Potrzebuję cię
Przyjdź do mnie, proszę

Natychmiastowo, zmieniłaś moje życie
Czekałem, ja nie wiedziałem
I teraz widzę inną rzeczywistość
Połowa i połowa
Wszystko jest nowe

Świat się zmienia
Bez mówienia czegokolwiek
Słyszę twój śmiech
Widziałam to w twoich oczach

Czuje, że przyjdziesz
I moje myśli
Wracają do ciebie
Podróżują do ciebie

Jesteśmy tak blisko
I wszystko wiruje
Przyjdź do mnie, proszę

Natychmiastowo, zmieniłaś moje życie
Czekałem, ja nie wiedziałem
I teraz widzę inną rzeczywistość
Połowa i połowa
Wszystko jest nowe


Natychmiastowo, zmieniłaś moje życie
Czekałem, ja nie wiedziałem
I teraz widzę inną rzeczywistość
Połowa i połowa
Wszystko jest nowe


Piosenka:

Teledysk:

Jak Wam podoba się ta piosenka śpiewana przez tą dwójkę? Koniecznie piszcie w komentarzach! 

2 komentarze:

  1. Kocham♥ #Gastina
    Piosenka szybko wpada w ucho (jak wszystkie ze SL xD) i całkiem ładny tekst.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna piosenka :) (lubie glos Agustina). Ogolnie wszystkie piosenki z soy luny przypadaja mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń