piątek, 12 maja 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Honey Funny!

Opracowanie /Soy Luna 2/ Honey Funny!
Czas na kolejne opracowanie piosenki z najnowszej płyty z 2 sezonu, śpiewaną przez Jim, Yam i Ramiro. Dziś podczas Open Music właśnie ta piosenka zostanie przez tą trójkę zaśpiewana. Piosenka jest w klimatach Jim, Yam oraz Ramiro. Piosenka maiła zostać zaśpiewana podczas pierwszego Opena, ale Ramiro nie zdążył. Na szczęście w następnym Openie już wszysty zaprezentowali ten utwór i wyszedł genialnie. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie, piosenkę oraz teledysk, to zapraszam do dalszego czytania! Zapraszam :)


Tekst Hiszpański:

Se que sientes lo que pienso
Como siento yo, honey
Se que miro y me miras
Y me llevas, voy
Honey Funny

Se que esperas y me alejo
Como espero yo
Honey
Se que inventas un pretexto
Para verme hoy
Honey Funny

Siéntelo así
Esto puede funcionar
Entre tu y yo
No existe el tiempo

Quiero sentir
Que todo es felicidad
Somos tu y yo
Come on, Come on, Come on, Come on Baby
1, 2, 3, now
Honey Funny
Honey Love

Como tu, como yo, puede ser
Honey Funny
Honey Love

El directo es mi señal
Para ver mas alla
Honey Funny
Honey Love

Se que sientes lo que pienso
Como siento yo, honey
Se que miro y me miras
Y me llevas, voy
Honey Funny

Se que esperas y me alejo
Como espero yo
Honey
Se que inventas un pretexto
Para verme hoy
Honey Funny

Siéntelo así
Esto puede funcionar
Entre tu y yo
No existe el tiempo

Quiero sentir
Que todo es felicidad
Somos tu y yo
Come on, Come on, Come on, Come on Baby
1, 2, 3, now
Honey Funny
Honey Love

Como tu, como yo, puede ser
Honey Funny
Honey Love

El directo es mi señal
Para ver mas allá
Honey Funny
Honey Love

1, 2, 3, now
Honey Funny
Honey Love

Como tu, como yo, puede ser
Honey Funny
Honey Love

El directo es mi señal
Para ver mas allá
Honey Funny
Honey Love

Tekst Polski:

Wiem, że czujesz to, co myślę
Jak mi przykro, kochanie
Wiem, że mgnieniu oka
A ty mnie, biorę
Funny Miód

Wiem, że mnie oczekiwać od hotelu
Jak mam nadzieję,
miód
Jest wymyślić pretekst
Do mnie dzisiaj
Funny Miód

czuć się dobrze
To może pracować
Między mną a tobą
Nie ma czasu

czuję
Wszystko jest szczęście
Jesteśmy ciebie i mnie
Chodź, chodź, chodź, chodź Kochanie
1, 2, 3, teraz
Funny Miód
miód Miłość

Jak ty, jak ja, może być
Funny Miód
miód Miłość

Bezpośredni mój sygnał
Aby zobaczyć poza
Funny Miód
miód Miłość

Wiem, że czujesz to, co myślę
Jak mi przykro, kochanie
Wiem, że mgnieniu oka
A ty mnie, biorę
Funny Miód

Wiem, że mnie oczekiwać od hotelu
Jak mam nadzieję,
miód
Jest wymyślić pretekst
Do mnie dzisiaj
Funny Miód

czuć się dobrze
To może pracować
Między mną a tobą
Nie ma czasu

czuję
Wszystko jest szczęście
Jesteśmy ciebie i mnie
Chodź, chodź, chodź, chodź Kochanie
1, 2, 3, teraz
Funny Miód
miód Miłość

Jak ty, jak ja, może być
Funny Miód
miód Miłość

Bezpośredni mój sygnał
Aby zobaczyć poza
Funny Miód
miód Miłość

1, 2, 3, teraz
Funny Miód
miód Miłość

Jak ty, jak ja, może być
Funny Miód
miód Miłość

Bezpośredni mój sygnał
Aby zobaczyć poza
Funny Miód
miód Miłość

Piosenka:


Piosenka w serialu:


Jak Wam podoba się ta piosenka? Lubicie ją w wykonaniu Jim, Yam i Ramiro? Piszcie w komentarzach!

3 komentarze:

  1. Polskie tłumaczenie jest wręcz okropne. Ale piosenka tak czy siak mi się podoba. Wpada w ucho. Z resztą... każda piosenka wykonana przez Ramiro mnie urzeka. :) ten głos <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Żywcem skopiowane z translatora. Honey to miód w najprostszym tłumaczeniu, a tu na pewno nie o to chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladna piosenka taka fajna :)). Najlepsze trio ever!!

    OdpowiedzUsuń