niedziela, 21 maja 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Andaremos!


Opracowanie /Soy Luna 2/ Andaremos!
Dziś przychodzę do Was z kolejnym opracowaniem piosenki z płyty "La Vida es un sueno"! Dziś piosenka śpiewana przez dwójkę najlepszych przyjaciół w całym serialu, czyli Lunę i Simona! Piosenka Andaremos jest fajną i wpadającą w ucho piosenką. Ma swój niezwykły rytm! Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst hiszpański:

De a poquito voy rodando
De a poquito
Nos miramos
Y ahí estas

Somos cómplices de todo lo que pasa
Una vuelta, una mirada
Y nada mas

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Se que todo se conecta bien
Es la magia natural

Juntos todo tiene mas color
Y parece mas sencillo
[Mas letras en SoyLuna.net]
Esta química nos hace bien
Nada puede salir mal

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Buscaremos aventura
No paremos de rodar

Juntos todo tiene mas valor
Desafiaremos al destino
El secreto es ser amigos
Con los sueños al volar

Yo siempre aquí contigo
Tu y yo
Siempre conexión
Tu y yo
Cómplices y amigos

Eso suena divertido
Juntos siempre sin parar
Tu, siempre aquí conmigo
Tu y yo, puro corazón

Tu y yo, socios y testigos
Andaremos el camino
Juntos siempre hasta el final

La sigo contigo
Y te quiero conmigo
Durante el camino
Me tienes de amigo
Yo se lo que digo

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Se que todo se conecta bien
Es la magia natural

Juntos todo tiene mas color
Y parece mas sencillo
Esta química nos hace bien
Nada puede salir mal

No me esperes por que estoy aquí
Andaremos el camino
Buscaremos aventura
No paremos de rodar

Juntos todo tiene mas valor
Desafiaremos al destino
El secreto es ser amigos
Con los sueños al volar

Yo siempre aquí contigo
Tu y yo
Siempre conexión
Tu y yo
Cómplices y amigos

Eso suena divertido
Juntos siempre sin parar
Tu, siempre aquí conmigo
Tu y yo, puro corazón

Tu y yo, socios y testigos
Andaremos el camino
Juntos siempre hasta el final

De a poquito voy rodando
De a poquito
Una vuelta nos miramos
Y ahí estas

Somos cómplices de todo lo que pasa
Una vuelta, una mirada y nada mas

Yo siempre aquí contigo
Tu y yo
Siempre conexión
Tu y yo
Cómplices y amigos

Eso suena divertido
Juntos siempre sin parar
Tu, siempre aquí conmigo
Tu y yo, puro corazón

Tu y yo, socios y testigos
Andaremos el camino
Juntos siempre hasta el final


Tekst polski:

Krótką chwile, kręcę się
Krótką chwile
Obrót,
Patrzymy na siebie
I tam jesteś

Jesteśmy wspólnikami we wszystkim co się dzieje
Obrót, spojrzenie
I nic więcej

Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Wiem, że wszystko, jest dobrze połączone
To jest naturalna magia

Razem wszystko ma więcej kolorów
I wydaje się prostsze
Ta chemia czyni nas dobrymi
Nic nie może się nie udać

Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Szukasz przygody
Nie zatrzymasz kręcenia.

Razem wszystko ma większą wartość
Rzućmy wyzwanie przeznaczeniu
Sekretem jest być przyjaciółmi
Z marzeniami podczas lotu

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze połączeni
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele

Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce

Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Idąc drogą
Zawsze razem do końca

Podążam za tobą
I chcę cię ze mną
W drodze
Mam przyjaciela
Wiem, co mówię

Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Wiem, że wszystko, jest dobrze połączone
To jest naturalna magia

Razem wszystko ma więcej kolorów
I wydaje się prostsze
Ta chemia czyni nas dobrymi
Nic nie może się nie udać

Nie czekaj na mnie, bo jestem tutaj
Idąc drogą
Szukasz przygody
Nie zatrzymasz kręcenia.

Razem wszystko ma większą wartość
Rzućmy wyzwanie przeznaczeniu
Sekretem jest być przyjaciółmi
Z marzeniami podczas lotu

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze połączeni
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele

Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce

Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Idąc drogą
Zawsze razem do końca

Krótką chwile, kręcę się
Krótką chwile
Obrót,
Patrzymy na siebie
I tam jesteś

Jesteśmy wspólnikami we wszystkim co się dzieje
Obrót, spojrzenie
I nic więcej

Zawsze jestem tutaj z tobą
Ty i ja
Zawsze połączeni
Ty i ja
Wspólnicy i przyjaciele

Brzmi zabawnie
Zawsze razem bez zatrzymywania
Zawsze jesteś tu ze mną
Ty i ja, czyste serce

Ty i ja, partnerzy i świadkowie
Idąc drogą
Zawsze razem do końca

Piosenka:

Jak podoba Wam się ta piosenka? Pasuję do Luny i Simona? Piszcie koniecznie w komentarzu!

7 komentarzy:

  1. fajna piosenka. slucham ja czesto :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie będzie w 2 sezonie����

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tą piosenkę. <3

    Potraficie mi powiedzieć, czy ta strona i ten tekst mogą być wiarygodne? http://www.soylunadisney.com/en-concierto/europa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ten link jest bardziej prawdopodobny? http://www.viagogo.pl/Concert-Tickets/Other-Concerts/Soy-Luna-Tickets

      Usuń
    2. To są potwierdzone daty jak na razie ;)

      24 styczeń - Turyn, Włochy
      27-28 styczeń - Rzym, Włochy
      30 styczeń - Neapol, Włochy
      2-3 luty - Mediolan, Włochy
      6 luty - Padwa, Włochy
      9 luty - Bolonia, Włochy

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że obsada odwiedzi również Polskę

      Usuń