poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Princesa!

Opracowanie /Soy Luna 2/ Princesa!
Kolejne opracowanie piosenki z najnowszej płyty "La vida es un sueno"! Tym razem piosenka, o którą bardzo często dostawałam prośby o przetłumaczenie. A więc jest! Piosenka Matteo pt. Princesa, czyli księżniczka. Piosenka ma piękny urok i klimat. Jeżeli chcecie zobaczyć słowa, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!




Od tego opracowania teksty piosenek będą wyglądały troszkę inaczej


Tekst Hiszpański:



Tekst Polski:


Jak wybrać księżniczkę?
Jak się dowiedzieć, czy to jedna z nich

Ta, która ma nadzieję, że będę jej księciem z bajki.
Jak mogę odkryć sposób
Jedyne piękno, to to trzymane wewnątrz




Daj światło moim zmysłom
Daj mi jakiś znak
Teraz to nie jestem ja, 
To jest miłość
I czuję jakbym się budził 



Nie wiem kim jestem, 
Ani dokąd idę
Chociaż myślałem, że to było oczywiste



Nie chcę czuć się jak tchórz
Mam tylko nadzieję, że nie jest za późno 
Aby podążać za sercem.



Jak wybrać księżniczkę?
Dniem i nocą myślę o niej, 
O jej spojrzeniu
I mówię o miłości.



Jak mogę odkryć drogę
By znaleźć się przed nią 
I posłuchać jej serca



Daj światło moim zmysłom
Daj mi jakiś znak
Teraz to nie jestem ja,
To jest miłość
I czuję jakbym się budził 



Nie wiem kim jestem, 
Ani dokąd idę
Chociaż myślałem, że to było oczywiste



Teraz to nie jestem ja, 
To jest miłość
I czuję jakbym się budził 



Nie wiem kim jestem, 
Ani dokąd idę
Chociaż myślałem, że to było oczywiste



Nie chcę czuć się jak tchórz
Mam tylko nadzieję, że nie jest za późno
Aby podążać za sercem



Piosenka:



Podoba wam się taka forma piosenki. Wymyśliłam tak, ponieważ jeżeli ktoś chce, to może wydrukować sobie piosenkę i ma ona fajny charakter tła i widoczną czcionkę. Jeżeli chcecie mogę to również zrobić ten sam format z tłumaczeniem. Piszcie w razie czego w komentarzach!

Lubicie tą piosenkę? Podoba Wam się? Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę! Jej tekst jest bardzo romantyczny. Mi takie opracowanie nie przeszkadza. Miałaś fajny pomysł na nie.

    Tak przy okazji, ładny jest ten noqy szablon. Czekam teraz aż się pojawi więcej zdjęć promocyjnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetłumaczysz ¿como me vas? Prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam napisać że piosenka 🎶 jest wspaniałą na pewno Matteo napisał dla Luny 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Zna ktoś gmail do Disneya Chanel Polska

    OdpowiedzUsuń