wtorek, 18 kwietnia 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Como me ves?

Opracowanie /Soy Luna 2/ Como me Ves?
Dziś opracowanie piosenki, na którą duża część czytelników czekała. Pod opracowaniami piosenek poprosiliście mnie, żebym opracowała właśnie tą piosenkę śpiewaną przez Ambar, czyli Valentine Zenere! Ambar w 2 sezonie nie uległa wielkiej przemianie. Na płycie La vida es un sueno znajdują się 2 piosenki, które zobaczymy w 2 sezonie śpiewane przez Ambar. Piosenka jest naprawdę ładna. Jeżeli chcecie zobaczyć tekst, tłumaczenie i piosenkę, to zapraszam do dalszego czytania!




Tekst Hiszpański:

Lo que quiera puedo ser
¿Como me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés

Un espejo, una señal
¿Que pasará?
Me preguntas qué será
Lo verás

Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallaré

Un espejo, una señal
¿Que pasará?
Me preguntas qué será

Nada cambiará
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo

Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Como me ves, yo soy

Lo que quiera puedo ser
¿Como me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés

Un espejo, una señal
¿Que pasará?
Me preguntas qué será
Lo verás

Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallaré

Un espejo, una señal
¿Que pasará?
Me preguntas qué será
Lo verás

Nada cambiará
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo

Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Cómo me ves, yo soy


Tekst Polski:

Jaka chcę, mogę być
Jak mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że odejdę
Wszystko na odwrót

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Jakim każdy chce być
Jak mnie widzisz?
Jaką zawsze chcesz mnie widzieć
Nie zawiodę

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Nic się nie zmieni
To jest to, kim jestem
Spojrzeć ci w oczy bez przebaczenia
Moja siła, moje przeznaczenie, to moja piosenka

Zamierzam opuścić twoje lustro
Głos, który odnalazł mnie w oddali
Słowa, które otaczają moje serce
Jak mnie widzisz? Jestem twoim odbiciem

Zawsze będzie we mnie twoja miłość
Chcę ci powiedzieć
Jak mnie widzisz, jestem 

Jaka chcę, mogę być
Jak mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że odejdę
Wszystko na odwrót

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Jakim każdy chce być
Jak mnie widzisz?
Jaką zawsze chcesz mnie widzieć
Nie zawiodę

Jedno lustro, jeden znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie
Zobaczysz

Nic się nie zmieni
To jest to, kim jestem
Spojrzeć ci w oczy bez przebaczenia
Moja siła, moje przeznaczenie, to moja piosenka

Zamierzam opuścić twoje lustro
Głos, który odnalazł mnie w oddali
Słowa, które otaczają moje serce
Jak mnie widzisz? Jestem twoim odbiciem

Zawsze będzie we mnie twoja miłość
Chcę ci powiedzieć
Jak mnie widzisz, jestem


Piosenka:



Jak Wam się podoba ta piosenka śpiewana przez Ambar? Lubicie ją? Piszcie w komentarzach!

4 komentarze:

  1. To jest moja ulubiona piosenka! Kocham Valentinę

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie jestem wielką fanką Ambar, ale piosenka jest naprawdę bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  3. JulciaBloggerPL zamieściłaś komentarz pod filmikiem Lutteo Forever i myśle że mógłbym pomóc ci z skontaktowaniem się z nią i czy mógłbym prosić o kontakt do Ciebie

    OdpowiedzUsuń