niedziela, 19 marca 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Vives en Mi!

Opracowanie /Soy Luna 2/ Vives en Mi!
Czas na kolejne opracowanie z najnowszej płyty "La Vida es un Sueno". Dziś piosenka dla wszystkich fanów Lutteo. Piosenka Vives en Mi, do której niedawno został puszczony teledysk specjalnie dla trasy Soy Luna en Concierto. Jeżeli jesteście ciekawi tekstu, tłumaczenia i teledysku, to zapraszam do dalszego czytania!



Tekst Hiszpański:


Tu imagen me llegó
Con su magia, su perfume y su color
Brillaba tu sonrisa y una canción
Aprendimos el idioma de la amor
Siempre en mi sueño iré por ti
Creciendo juntos aprendemos a vivir
Siempre estarás en mi
Tiempo que paso y nos llevo
Como primavera despiertas a la flor
Como melodías que llenas de valor
Vives en mi
Estoy en ti
Como esa lluvia que moja el corazón
Como un poema que nunca se escribió
Vives en mi
Estoy en ti
Te quiero confesar
Pasa el tiempo
Y no dejo de pensar
Todo lo que hago
Me lleva a ti
Yo solo quiero que seas feliz
Si el sueño es realidad
Dime porque lo dejarías escapar
Siento tu mirada en mi
Encontrarte así
Podre seguir
Como primavera despiertas a la flor
Como melodías que llenas de valor
Vives en mi
Y estoy en ti
Como esa lluvia que moja el corazón
Como un poema que nunca se escribió
Vives en mi
Y estoy en ti
Como primavera despiertas a la flor
Como melodías que llenas de valor
Vives en mi
Y estoy en ti
Como esa lluvia que moja el corazón
Como un poema que nunca se escribió
Vives en mi
Y estoy en ti
Tekst Polski:
Twój obraz przyszedł do mnie
Dzięki magii, jej zapach i kolor
Błyszczał twój uśmiech i piosenka
Uczyliśmy się języka miłości

Zawsze w moim śnie
Pójdę za tobą
Rośniesz razem ze mną, uczymy się żyć
Zawsze będziesz ze mną

Czas cofnął się i zabrał nas
Gdy budzisz wiosenne kwiaty
Jak Ty wypełnione wartością melodii
Żyj ze mną
Jestem w tobie

Gdy pada deszcz do serca
W wierszu, który nigdy nie został napisany
Żyj ze mną
Jestem w tobie

Kocham cię wyznawać
spędzać czas
I nie mogę przestać myśleć
Wszystko, co robię

To prowadzi mnie do Ciebie
Chcę tylko, żebyś był szczęśliwy
Jeśli sen jest rzeczywistością
Powiedz mi, dlaczego pozwolił mu się wyślizgnąć

Czuję, że oczy na mnie znaleźć tak
I nadal

Gdy budzisz wiosenny kwiat
Jak pan wypełnione wartością melodiiżyję ze mną
A ja jestem w tobie

Gdy pada deszcz do serca
W wierszu, który nigdy nie został napisany
Żyję ze mną
A ja jestem w tobie

Gdy budzisz wiosenny kwiat
Jak pan wypełnione wartością melodii
Żyjesz ze mną
A ja jestem w tobie

Gdy pada deszcz do serca
W wierszu, który nigdy nie został napisany
Żyjesz ze mną
A ja jestem w tobie
Teledysk:


Jak podoba Wam się ta piosenka i teledysk? Jaka następna? Piszcie w komentarzach!

7 komentarzy:

  1. Mam pytanie jaki rodzaj ścigi jest na zdjęciu chodzi napisane opracowanie na przykład jest rodziaj Arial itp

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nie wiesz wy dorabiacie i nie wiesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionka włącza się automatycznie :) Poza tym, ta czcionka została zakupiona na stronie, ponieważ jest powiązana z serialem i jest pod cenzurą ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli wy używacie kod HTML i wy





    Czyli jak was rozumiem używacie kod HTML i podacie stronę jako uzyliscie te co wam wlancza automatycznie napisy proszę








    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani z całym szacunkiem, ale to blog o serialu, a nie o szablonie. Lunitta, czy ty znowu chcesz zgapiać? Wiem, że to ty zadajesz te wszystkie pytania dotyczące szablonu!

      Usuń