sobota, 4 marca 2017

Opracowanie /Soy Luna 2/ Linda!

Opracowanie /Soy Luna 2/ Linda!
Wczoraj wielka premiera płyty z 2 sezonu serialu. Dlatego również powracają opracowania piosenek. Piosenek jest sporo, bo aż 25! Jako pierwsza to piosenka Linda, której teledysk ukazał się tydzień temu. Jeżeli jesteście ciekawi, słów, tłumaczenia i teledysku, to zapraszam do dalszego czytania!


Tekst Hiszpański:

Si, me gustás,
y no te imaginas cuánto, cuanto
Si, me gustás,
Si, supieras desde cuándo y cuando

Eres Especial
Eres el paraíso
Te veo pasar
y me paralizo

tu sonrisa brilla y me hace soñar
y me hipnotiza

Linda, 
no puedes ser más linda
solo dime que si
no me digas que no

Linda, 
Quien puede ser más linda?
dame tu corazon
dame todo tu amor

Dame amor
Solo amor

Si, me gustás,
y no te imaginas cuánto, cuanto
Si, me gustás,
Si, supieras desde cuándo y cuando

Has quedado en mi
desde aquel istante
solos tú y yo
Lo único importante
Es aquello que yo veo en ti

Linda, 
no puedes ser más linda
solo dime que si
no me digas que no

Linda, 
Quien puede ser más linda?
dame tu corazon
dame todo tu amor

Dame amor
Sólo amor

Eres todo lo que siempre soñe
Eres linda
Nadie es como tu
Eres todo aquello que yo siempre busque
Eres linda
La mas linda amor

Linda, linda
Eres linda
Quien puedes ser mas linda
Dame tu corazon
Dame todo tu amor

Dame amor
Solo amor

Si, me gustás,
y no te imaginas cuánto, cuanto.


Tekst polski:

Tak, podobasz mi się
I nawet nie wiesz jak bardzo, bardzo
Tak, podobasz mi się
Gdybyś wiedziała dlaczego i od kiedy

Jesteś wyjątkowa
Jesteś ran
Widzę jak przechodzisz
to mnie paraliżujesz

Twój uśmiech błyszczy w moich snach
Mnie hipnotyzuję

Piękna,
nie można być piękniejszym
Tylko powiedz że tak
Nie mów, że nie

Piękna,
Kto może być piękniejszy?
Daj mi swoje serce
Po prostu kochaj mnie

Daj mi miłość
Tylko miłość

Tak, podobasz mi się
I nawet nie wiesz jak bardzo, bardzo
Tak, podobasz mi się
Gdybyś wiedziała dlaczego i od kiedy

Jesteś we mnie
od tego momentu
Tylko ty i ja
Jedyne co się liczy
W tobie to wszystko widzę 

Piękna,
nie można być piękniejszym
Tylko powiedz że tak
Nie mów, że nie

Piękna,
Kto może być piękniejszy?
Daj mi swoje serce
Po prostu kochaj mnie

Daj mi miłość
Tylko miłość

Jesteś wszystkim, o czym marzyłem
Jesteś piękna
Nikt nie jest piękniejszy niż ty
Jesteś wszystkim czego zawsze szukałem
Jesteś piękna
Najpiękniejsza, kochanie

Piękna, Piękna
Jesteś piękna
Kto może być piękniejszy?
Daj mi twoje serce
Po prostu kochaj mnie

Daj mi miłość
Tylko miłość

Tak, podobasz mi się
i nie wyobrażasz sobie jak bardzo, bardzo


Teledysk:


Jak Wam się podoba ta piosenka? Jaka piosenka z nowej płyty ma zostać opracowana? Piszcie w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. ,,La vida es un seno" lub ,,Cómo me ves?"

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna piosenka. Ciekawe o kogo chodziło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie czy w ustawieniach posty komentarze... macie znaczone linki przychodzące na pokaz oraz co macie zaznaczone w lokalizacji komentarza i jak zrbic aby strona na przykład jak wy macie odcinki ze jest wyszukiwarce co cieba zaznaczyć czy zrobić i jak byś miała jeszcze czas jakie macie ustawione w opcjach posta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog o tematyce serialu. Takie rzeczy, to kierować na aska, lub do speców. To zależy od wyświetleń bloga, już o tym wspominałam. Jeżeli blog ma dużo wyświetleń, to jest znajdowały od razu. Jeżeli ktoś ma dziennie z 200 wyświetleń, to niech się nie dziwi, że nie ma go w wyszukiwarce. Takich rzeczy nie ma w ustawieniach.

      Usuń
  4. Catch me if you can-Valu poprosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać opracowania 'Alla voy' ❤❤��

    OdpowiedzUsuń