wtorek, 28 marca 2017

[Na gorąco] Nowy cover Chiary


                                                                                                          16 godzin temu na kanale Chiary Parravicini,

serialowej Yam pojawił się nowy cover.  
Mianowicie piosenki River- Jonia Michaella.
Opracowanie, tekst, cover w rozwinięciu.  

















Oryginał:

Cover:

Tekst:
Its coming on christmas
Theyre cutting down trees
Theyre putting up reindeer
And singing songs of joy and peace
Oh I wish I had a river
I could skate away on
But it dont snow here
It stays pretty green
Im going to make a lot of money
Then Im going to quit this crazy scene
I wish I had a river
I could skate away on
I wish I had a river so long
I would teach my feet to fly
Oh I wish I had a river
I could skate away on
I made my baby cry

He tried hard to help me
You know, he put me at ease
And he loved me so naughty
Made me weak in the knees
Oh I wish I had a river
I could skate away on
Im so hard to handle
Im selfish and Im sad
Now Ive gone and lost the best baby
That I ever had
Oh I wish I had a river
I could skate away on
I wish I had a river so long
I would teach my feet to fly
Oh I wish I had a river
I made my baby say goodbye

Its coming on christmas
Theyre cutting down trees
Theyre putting up reindeer
And singing songs of joy and peace
I wish I had a river
I could skate away on

Tłumaczenie:
Nadchodzi Boże Narodzenie
Wycinają drzewa
Wystawiają renifery
I śpiewają piosenki o radości i pokoju
Oh, chciałabym mieć rzekę
Po której mogłabym odjechać na łyżwach
Ale tutaj nie pada śnieg
Jest całkiem zielono
Zdobędę dużo pieniędzy
A potem ucieknę z tej szalonej sceny
Oh, chciałabym mieć rzekę
Po której mogłabym odjechać na łyżwach
Chciałabym mieć tak długą rzekę
Nauczyłabym moje stopy latać
Oh, chciałabym mieć rzekę
Po której mogłabym odjechać na łyżwach
Doprowadziłam mojego ukochanego do łez

Tak ciężko próbował mi pomóc
Wiesz, ulżył mi
I kochał mnie tak namiętnie
Że uginały się pode mną kolana
Oh, chciałabym mieć rzekę
Po której mogłabym odjechać na łyżwach
Tak ciężko mnie znieść
Jestem samolubna i smutna
Teraz odeszłam i straciłam moja miłość
Najlepszą jaką miałam
Oh, chciałabym mieć rzekę
Po której mogłabym odjechać na łyżwach
Chciałabym mieć tak długą rzekę
Nauczyłabym moje stopy latać
Oh, chciałabym mieć rzekę
Spowodowałam, że mój ukochany powiedział "żegnaj"

Nadchodzi Boże Narodzenie
Wycinają drzewa
Wystawiają renifery
I śpiewają piosenki o radości i pokoju
Oh, chciałabym mieć rzekę
Po której mogłabym odjechać na łyżwach

Co sądzicie o piosence?
Podoba wam się cover?
Która wersja lepsza?
Co sądzicie o wykonaniu Chiary?

2 komentarze: