niedziela, 16 października 2016

#Halloweenz#PropozycjęStroju# Luna

                           
     Jak pewnie ostatnio wyczytaliście, nasza redaktorka Nada umieściła post z naprawdę świetną ideą, zgodnie z jej propozycją postanowiłam dodać posta ze strojami w typie Luny, na Halloween. Mam nadzieję ,że post się spodoba i może wykorzystacie kilka pomysłów.







 JEŻELI CHCESZ SIĘ DOWIEDZIEĆ WIĘCEJ O STYLU LUNY- ZAPRASZAM NA POSTA = http://soylunapol.blogspot.com/2016/09/jej-wasny-styl-luna.html


   BLUZKI



Zwracając uwagę na gust Luny, mianowicie kolory w jakich czuje się najlepiej ( różowy, żółty), znalazłam różową bluzkę, której strachu dodaje na pewno to,że jest pokrwawiona. Taki efekt możemy uzyskać dzięki barwnikowi spożywczemu, czy zwykłym farbą dostępnym w sklepie.

Aby nasz strój nie był za bardzo wydziwiany, bo wiadomo nie każdy ma możliwości kupować całego ubrania na jeden dzień w roku, więc dodatkiem do naszej bluzy może być zawiązana w pasie czerwono czarna koszula, jeżeli macie ochotę możecie stworzyć taki sam efekt pokrwawienia jak na bluzce wyżej. Jak wiemy Lunita lubi koszule :) 





SPODNIE
Pierwsza opcja jest bardzo szalona, ale w końcu taka jest nasza Luna więc postanowiłam ją tutaj wykorzystać. Sprawdzałam na różnych stronach internetowych i prawie wszędzie można dostać naszywki Halloween-owe a nawet jeśli takich nie znajdziecie, możecie sami z kartek papieru powycinać wzory , myślę ,że na jedną noc spokojnie się utrzymają.



Dla mniej odważnych osób w kolejce ustawiają się dwie pary: spodnie z dziurami, i bardziej odpowiednie na Halloween -ja je nazwałam spodnie ze strasznego psychiatryka haha. Wydaje mi się jednak,że Luna chyba prędzej ubrałaby czarne spodnie w dziury a wy ? W czym wy byście poszli ?


SUKIENKI/SPÓDNICE/GOTOWE STYLIZACJE
Myślę, że Luna mogłaby się odnaleźć w cropp topie z dynią Halloween-ową i krótkimi spodenkami w kropki. Namieszane kolory i wzory- tak ,to na na pewno w stylu Luny.



MAKIJAŻ
Patrząc na przemianę w filmiku Halloween-owym , gdzie Luna przybiera postać "królowej", zauważamy makijaż bohaterki. Właśnie taki możemy wykorzystać! Jaki efekt chcemy osiągnąć?
  • Blada cera
  • Czerwone Usta
  • Mocno podkreślone oczy ( czarny)
Do oczu możecie użyć czarnego eyelinera, ja akurat stosowałam PAESE jest to czarny "marker", bardzo wygodny w użyciu , ale nie ma to wielkiej różnicy jakiej firmy użyjecie, ważne aby w trakcie trwania "imprezy"wam się nie zmył :)
Jeśli chodzi o usta to ja bardzo wam polecam szminkę z Golden Rose, bardzo ładnie podkreśla i nie jest zbyt droga. Dodatkowo stwarza taki odcień czerwonego który pasuje do naszego "strasznego makijażu".




Jeśli chodzi o cerę to mamy tu 2 opcję. Bardzo dużo osób stosuje białą farbę do stworzenia takiego odcienia, można ją kupić raczej w każdym papierniczym sklepie. Stosowałam ją 2 razy i naprawdę efekt jest genialny.

















Ja akurat częściej nakładam korektor z firmy Catrice a całość przykryłam pudrem matującym od Miss Sporty. Moja twarz nie wyglądała na bardzo jasną, ale zależało mi na delikatności i czas też nie pozwolił na kupno farby. Jednak jeżeli chcecie uzyskać lepszy efekt- zakupcie białą farbę :)


DODATKI

Luna jest w tych sprawach profesjonalistką :) Dodatki to totalnie jej działka. Proponuję :
  • rękawiczki "pajęczyny"
PS: Mi udało się zrobić takie
cudeńka, dzięki parze rajstop :)

  • 1:Opaskę "wampir"

  • 2:Koronę"Pajączek" ( do kostiumu i makijażu królowej)

  • Dla odważnych: soczewki, dostępne np. na allegro

  • Biżuterię w Halloween-owe kotki 


Pamiętajcie, że to tylko przykłady. Wielu z was pewnie nie będzie miało czasu tyle nad tym myśleć. Wiele z tych pomysłów możecie sami zrobić ! Choćby Opaskę Wampira. Dajcie się ponieść wyobraźni :)

Mam nadzieję, że trochę wam podpowiedziałam w tych kwestiach :) Pamiętajcie, że ten strój był wzorowany na stylu Luny. Wszystkim tym którzy obchodzą Halloween życzę miłej zabawy i ciekawego pomysłu na strój.
Buziaki 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz