poniedziałek, 19 września 2016

Soy Luna /Opracowanie/ Musica en Ti!

Soy Luna /Opracowanie/ Musica en Ti!
Czas zacząć drugą serię z opracowaniami z drugiej płyty! Na pierwszy ogień piosenka, którą śpiewa główna bohaterka -Luna pt. Musica en Ti! Luna zaśpiewała ta piosenkę na wrotkowisku i na scenie w J&R! Również ta piosenkę zaśpiewał Simon podczas urodzin u Ambar. Jeżeli jesteście ciekawi słów i tłumaczenia polskiego, to zapraszam do dalszego czytania!



Tekst Hiszpański:

Sé quien soy
yo estoy
buscando algo
¿donde voy?
siempre te encuentro
sigo soñando

sé de ti
me estas
diciendo algo
¿donde vas?
siempre te encuentro
yo seguiré a tu lado

luces que se encienden
crece mi pasión
sueña que es posible
sube ya el telón
sube ya el telón

Vives en mi
suelto mi voz
música es sola no estoy
nacen y siento
melodías que lo cuentan todo

Ven a cantar
seamos dos
música en ti
libre este amor
cambiando el mundo
siempre música seremos todo

Tekst Polski:

Wiem, kim jestem
jestem
szukam czegoś
Dokąd idę ?
zawsze cie znaleźć
ciągle marząc

Wiesz,
mi to
mówi coś
Gdzie idziesz ?
zawsze cie znajdę
będę z tobą

Światła,
moja pasja rośnie
sny, że jest to możliwe
i kurtyna unosi się
i kurtyna unosi się
 Żyjesz we mnie
tracę głos
muzyka jedyna nie jest
urodzony i czuje
melodia, która wszystko powie

Przyjdź śpiewać
jesteśmy dwoje
muzyka w tobie
ta wolna miłość
zmienia świat
muzyka zawsze będzie wszystkim

Luna na scenie:


Luna na wrotkowisku:


Simon na urodzinach Ambar:


Piosenka na płycie:

 
 
Piosenka z karaoke:
 

 
 
Podoba Wam się ta piosenka? Jaką piosenkę chcecie następną do opracowania? Napiszcie w komentarzu!

8 komentarzy:

  1. Daj teraz Que mas da
    ~Fanka Luny
    Ps. Świetny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą piosenkę! Jednak chciałabym, aby pod te opracowania były bardziej spójne pod względem osoby narratora. Raz Luna mówi o sobie a raz o kimś. Piszę to tylko dlatego, aby tłumaczenia były jeszcze lepsze.
    agustinbernasconipolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym chciałabym opracowanie piosenki Vuelo i Chicas Asi

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za ten komentarz. Każda rada jest na wagę złota :) W następnych opracowaniach się poprawię obiecuję :) Dziękuję i pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie jest mało rzeczy o 2 sezonie, gdy nazbiera się ich więcej, to napiszemy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w którym odcinku luna płacze i śpiewa muscia en ti?

    OdpowiedzUsuń