sobota, 9 lipca 2016

[Podsumowanie] Odcinki 41-45 -tłumaczenie.

Jesteście trochę ciekawi co wydarzyło się w odcinkach po przerwie w Argentynie.
W rozwinięciu tłumaczenia, niektórych scen...
Tłumaczyłam tylko niektóre sceny, gdyż nie znam, aż tak dobrze języka, a poza tym trudno się tłumaczy całe odcinki...
Zapraszam....


Odcinek 41:

Luna rozmawia z Matteo o ich pocałunku po występie:

L (Luna). Metteo, czemu to zrobiłeś?
M (Matteo). Mówisz o pozowaniu do zdjęć?
L. Nie. Wiesz dobrze, że mówię o pocałunku. 
M. Zrobiłem to, abyśmy mogli wygrać konkurs. To była część choreografii. Coś sobie pomyślałaś kiedy Cię pocałowałem?
L. Co? Wiem co było częścią choreografii 
M. Wierzę Ci, ale brakowało Jej jakiegoś finału. 
L. Jasne. Król Paw zrobił Jej zakończenie. Brawo. A następnym razem pamiętaj, że jesteśmy na wrotkowisku.
M. Aj, przepraszam kelnereczko, mam nadzieję, że pocałunek podobał się chociaż jurorom. 
L. Nie, to oczywiste, że nie! Wiem dobrze co czuję i teraz nic nie czuję.
M. Ja też. Bardzo jasne. 

Rozmowa Luny z Simonem:


L.  Co? Nie, nie, nie, nie.. Mylisz wszystkie rzeczy, poważnie. Matteo mi się nie podoba, Ja i On jesteśmy z dwóch różnych światów, to by się nam nie udało. Simon nie wierzysz mi?
S (Simon). Nie chodzi o to, że Ci nie wierzę, to skomplikowane..
L. W takim razie mi to wszystko wytłumacz...
S. Nie chodzi o to co czujesz do Matteo, ale o to co Ty czujesz do mnie. Chyba, że już nic nie czujesz..
L. Simon jesteś moim najlepszym przyjacielem, nie chcę cię przez to stracić, nie chcę.
S. Luna ja jestem w Tobie zakochany, nie rozumiesz tego.
L. Nie.. jesteś moim najlepszym przyjacielem, nie chcę cię stracić. Możesz mi to wszystko wytłumaczyć?
S. Myślałem, że zawsze będziesz moją przyjaciółką, ale zrozumiałem, że już nie potrafię Ci tak traktować.To nie twoja wina, to mój błąd. Naprawdę nic się nie stało, ale kiedy Cię z nim zobaczyłem, załamałem się. Luna mam do ciebie tylko jedną prośbę.. zapomnij o tym wszystkim co ci tutaj powiedziałem , tak będzie dla nas najlepiej..
L.  Simon tej chwili nigdy nie zapomnę..

Luna rozmawia z Niną o pocałunku:


L. Mamo, tato bardzo Wam dziękuję za wsparcie. Poczekaj, co? Nie,nie. Słabo Cię słyszę. Chyba tu jest bardzo słaby zasięg. Chcę już wracać do domu i Was przytulić. 
N(Nina). Luna ja też chcę Cię przytulić! To co tam zrobiłaś było, jak marznie....Było NIESAMOWITE.
L. Dokładnie to samo było w moich snach. Byłam na takim samym wrotkowisku. Śniłam, że tańczyłam z Matteo....i potem jeszcze z Simonem. To był moment kiedy nie pamiętałam, co to jest wrotkowanie. Wow, niesamowite, co nie! Właśnie spełniłam marzenie.
N. I ten wasz pocałunek też był ,,WOW".
L. Nie, nie. Jego tam nie miało być Ok? Matteo chciał tylko zrobić piękny finał, ale po co /czego On chciał?
N. Jednak mu się udało. Zaskoczył wszystkich. A teraz tak między nami. Podobał Ci się ten pocałunek? 
L. Co Nina, Nina! O co ty mnie w ogóle pytasz? To było straszne, rozumiesz. Co więcej, Ambar jest na mnie mega wściekła, a Simon? Nie mam mu co tłumaczyć...Nina, teraz nie rozumiem czemu wzięłam udział w tym konkursie. 
N. To nie było nic złego. Po prostu ciesz się tym pięknym momentem. 
L. Nie wiem. Dziękuję. Naprawdę, dziękuję Ci bardzo za wsparcie. 
N. Nie długo wrócę, nawet jak będę musiała wysłać tysiąc zdjęć, mojej mamie. 
M. Luna, mamy iść na wywiad.
L. Tak? Okej, dziękuję. Gratulacje, zasługujecie na tę nagrodę.
Z(zespół). Dzięki. Gratulacje również dla was.Widzę zmianę na torze. Mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy.
P(prezenter). Gotowi? Okej. Jest tutaj para z Jam&Roller. Chcemy się od was dowiedzieć wszystkiego o tym skomplikowanym występie i wspaniałym(dobra tego słowa nie powiedział, ale...) pocałunku. Powiedzcie mi, jak długo się spotykacie?
L&M. Nie!
P. Od niedawna?
M. Ona nie jest moją dziewczyną.
L. A on nie jest moim chłopakiem. 
P. Widać , że ten duet znacznie lepiej dogaduje się na torze. Jednak osiągnęli bardzo wysoki wynik.  Jesteśmy pod wrażeniem i bardzo serdecznie Wam gratulujemy.
A. Nieźle wystąpili, fakt. Jaka szkoda, że nie wygrają.

Luna rozmawia z Ambar:


A (Ambar). Zrobię wszystko aby Lunita nigdy, więcej nie zbliżyła się do Matteo . Wszystko, żeby wylądowała bardzo daleko od nas wszystkich. Obiecuję, jestem Ambar Smith. Sekunda. Poczekajcie.
Lunita! Czekaj musimy pogadać. 
L. O czym chcesz ze mną rozmawiać?
A. O Matteo. 
L. Matteo... Coś się mu stało?
A.  Nie wiesz? Czy boisz się, że coś może mu się stać?
L. Ambar nie wiem o czym chcesz rozmawiać, więc...
A. Nie chcę żebyś mnie jakoś źle zrozumiała.
L. Źle zrozumiała. Mów konkretniej.
A.  Wątpię żeby Matteo się Tobą zainteresował. Nie wiem o czym gadaliście, ale to jest pewne, że wszytko co zrobił, było po to abym czuła się zazdrosna. Dlatego Cię pocałował. To nie miała być część choreografii. Oj, Luna nie pozwól grać emocją, zaufaj mi.Znam go lepiej niż ty. To w końcu mój Ex. Nie interesują go takie przeciętne dziewczyny jak Ty. Tak odmienne od nas.Oj! Nie chciałam żebyś płakała. Wiele mnie kosztowało, żeby Ci to powiedzieć. Nie chcę żebyś cierpiała, przyjaciółko.
N. Musimy iść do klasy. Idziemy?
A. Nie martw się Lunita. Dzięki konkursowi dużo się dowiedzieliśmy. Tak?

Ambar gada z Metteo. 

M. Możemy pogadać?
A. Teraz? Już jest za późno. 
M. Byliśmy długo razem i chcę aby niektóre rzeczy między nami zostały wyjaśnione i było dobrze.
A. Matteo jest dobrze. Jeśli chcesz do mnie wrócić, to myślę, że...
M. Nie, nie. Nie chcę do Ciebie wrócić. Chcę abyś była szczęśliwa. 
A. Czuję się wspaniale. 
M. A teraz inna rzecz. Nie powinniśmy już razem jeździć, nie mieszajmy się w to znowu.
A. Spokojnie. Nie jesteśmy już parą. Jednak osobą, która czegoś nie rozumie nie jestem ja.
M. O kim mówisz?
A. To bardzo inteligentna osoba. Nie zdajesz sobie sprawy, że Luna jest zakochana w Simonie.

Odcinek 42:

Luna zatrzymuje Simona.


L. Nie Simon Ty nie mówisz na serio.
S. Podjąłem już decyzję.
L. Nie możesz tego zrobić.
S. Uszanuj moją decyzję Luna. Nie chcę patrzeć jak płaczesz.
L. Patrz Simon, zawsze wspieram Cię i będę wspierać, ale nie tym razem.  Tutaj jest wszystko:przyjaciele, zespół,praca,  Ja tu jestem.  Masz mnie. 
S. Luna bardzo Cie kocham. Obiecuję, że będziemy utrzymywać kontakt, jak na początku. Nie bądź smutna, ale ja już zadecydowałem. 
L. Myślisz, że ja nie tęsknię za Meksykiem? Ale myślę o tym mniej, kiedy tu jesteś, gdy moja mama gotuje meksykańskie jedzenie...Kiedy spędzamy razem czas. A kiedy jeździmy czuję się jakbyśmy znów rozwozili zamówienia. Pamiętasz co mi obiecywałeś....nasze marzenia, że będziemy robić zawsze wszytko razem. Nie rób mi tego Simon, potrzebuję Cię. 
S. Przestań Luna. Nie mów mi o tym więcej. Ja już podjąłem decyzję. Dzięki, że mnie wysłuchałaś. 
L. Poczekaj, porozmawiaj ze mną jeszcze. Simon!

 Odcinek 43:
Ostatni taniec.


L. Simon, jak tam? Jak fajnie, że tu jesteś. Ej, Simon. Nie jestem niewidzialna. 
S. Tak wiem przepraszam, ale nie mam ochoty rozmawiać o konkursie lub o Open, a tym bardziej o Matteo. 
L. Nie, nie miałam ochoty o tym z Tobą rozmawiać. Chcę porozmawiać o nas. Nie lubię kiedy jesteśmy skłóceni. Zobacz nie długo przestaniemy się widywać i nie wiem za jaki czas się znowu zobaczymy. Chcę żeby między nami było dobrze, jak dawniej. Pogódźmy się? Może zatańczymy ten ostatni raz?

Odcinek 44:

Wspomnienia:


L. Ale się zmęczyłam.
S. Ty?
L. Tak!
S. Pamiętasz jak jeszcze byliśmy w Cancum i oglądaliśmy gwiazdy.
L. Tak Simon, doskonale to pamiętam. Prawda jest taka, że całkiem nieźle jeździliśmy na wrotkach, ale kto pomyślał, że Ty i ja będziemy jeździć na torze.
S. Będę tęsknił.
L. Jest rozwiązanie. Nie wyjeżdżaj. 
S. Luna, podjąłem decyzję.
L. Simon, nic jeszcze nie jest przesądzone. Najpierw musisz się zmierzyć z Luną Valente. Ja moge jeszcze wszystko zmienić. 
S. Jesteś najbliższą mi osobą na świecie, ale nie we wszechświecie.
L. A to dobrze czy źle. 
S. Tego nie wiem, ale decyzję podjąłem i nie ma już o czym mówić.
L. Nie będę Cię namawiać ani stawać na drodze. Pozwolę Ci odejść. O czym myślisz? A i przygotowałam niespodziankę przyjdź do mnie jutro o 20.00. Ok?

Przeprosiny:


L. Ej! Cześć! Bardzo szybko jeździsz. Wiesz ile kosztowało mnie wysiłku żeby Cię dognić. A tak na prawdę, chcę Cię przeprosić. Gdyby nie Ty Simon dowiedziałby się o całej niespodziance. 
M. Trochę późno przyszłaś i o tym pomyślałaś. 
L. Wiem, dlatego Cię przepraszam. 
M. Okey. Oby to co dla Niego robisz się udało i żeby z Tobą został.
L. To minimum co mogę zrobić, sądzisz że...
M. Nie wiem. A teraz przepraszam chcę wrócić do treningu.
L. Poczekaj. Wszystko w porządku? A skoro mi wybaczyłeś możemy wrócić do przygotowywania się na Open. 
M. Nie, nie dam rady, nie sądzę.
L. Dlaczego nie? Co się stało?
M. Nie mogę śpiewać. Nie sądzę, że dam radę. Patrz...Aj....Słyszysz?
L. Jak to nie możesz śpiewać?
M. Nie wystąpię z WAMI na Open. 



Odcinek 45:
  Rozmowa z Matteo:

M.  Pracujesz podczas Open?  Nigdy nie miałaś tyle energii kelnereczko.
L. Zawsze mam nieskończoną energię, Królu Pawiu. 
M. Tak twoja energia jest niewyczerpalna, kiedy jeździsz na wrotkach i śpiewasz. 
L. Dziękuję. Jednak nie miałam dużo czasu na trening i mam jeszcze tyle do zrobienia. 
M. Potrzebujesz pomocy?
L. Chcesz mi pomóc?
M. Tak.
L. Organizuję tę niespodziankę dla Simona, żeby nie wyjeżdżał do Meksyku. Chcesz mi pomóc? Ha,ha. Wiedziałam. Ale naprawdę chciałeś pomóc?
M. Nie jestem taki zły, ani nie jestem takim nierobem jak Ci się wydaje.Nie jesteśmy przyjaciółmi (chodzi tu o Simona), ale mogę Ci pomóc! Co taka zaskoczona?
L. Nie,nie...Zaskoczona, bo mówiłeś...Jak ty? Matteo tak szybko odzyskałeś głos? Dlaczego nie chciałeś śpiewać na Open?
M. Mówiłem, że straciłem głos. 
L. A i tak magicznie go odzyskałeś.
M. Nie wczoraj miałem gorączkę, ale już mi przeszła. 
L. Jak? Przecież byłeś w szkole?
M. Jestem odpowiedzialny. Nie ufasz mi? Sprawdź. 
L. Nie masz gorączki.
M. Widzisz. Dziękuję doktorze Luna, nie mam gorączki.
L. Wiesz co? Matteo nie wierzę Ci wcale. Dlaczego nie chciałeś wystąpić w Open?
M. To było twoje ostatnie Open z Siomonem, więc uznałem, że tak będzie najlepiej. 
L. Dziękuję! Słuchaj, potrzebuję Twojej pomocy. Chcesz mi jeszcze pomóc.
M. Okej. Co mam wziąć?
L. Tak jest wszytko. 

Wybrałam najfajniejsze sceny. 
Tłumaczenia zawsze będą pod koniec tygodnia (albo streszczenia) .... 
Chcecie więcej takich postów??

14 komentarzy:

  1. Fajne, ale szkoda, że tylko te fragmenty, które kręcą się wokół Matteo, Luny i Simona. Nie każdego interesuje ten wątek. Nie ma nic o Gastinie (Felicity i te sprawy), Nimjim :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnych opracowaniach postaramy się bardziej :) Dziękujemy za uwagę :)

      Usuń
    2. Ooo Gastina fajnie by było
      Uwielbiam ich ♥

      Usuń
  2. Jak dla mnie swietny post :)
    Czekam na więcej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. KOchana świetne tłumaczenia<3333Oby takich więcej szczególnie Lutteo i Gastiny<3333Doceniam pracę i poświęcenie<33333Besso:)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne tłumaczenia i z niecierpliwością czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post...
    Wspaniała robota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Fajny post... Nie chce krytykować ani nic. Post był okej... Ale zawsze można dodać jakieś fragmenty z Jim i Nico Gastoninie itp. Wielki wysiłek w to włożyłaś i doceniam

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy bedzie nastepny odcinek 41 soj luny

    OdpowiedzUsuń
  8. que haces y tu como estas soytu fan numero1

    OdpowiedzUsuń
  9. luna con testame porfa si tequoero

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak chłe chłe chłe ludziu XD

    OdpowiedzUsuń