czwartek, 21 kwietnia 2016

A rodar mi Vida - /Opracowanie/!

A rodar mi Vida - /Opracowanie/!
Dziś przychodzę do was z dość nietypowym opracowanie, bo dziś przyjrzymy się bliżej piosence A rodar mi Vida - Kręci się moje życie! Piosenka nie została umieszczona w płycie Soy Luna. Może ukarze się w następnej płycie? Zapraszam do dalszego czytania ;)


Tekst hiszpański:

Se me hacia tarde
Ya me iba oooh yeee,
Siempre se hace tarde
En la ciudad.

Cuando me di cuenta
Estaba vivo,
Vivo para siempre
de verdad.

Hoy compre revistas
En el metro,
No pensaba en nada
Nada, nada mas.

Y caí que al fin
Esto es un juego,
Todo empieza siempre
Una vez mas.

A rodar y a rodar
Y a rodar ya rodar mi vida,
Y a rodar y a rodar
Mi amor.
Yo no se donde va
Yo no se donde va mi vida,
Yo no se donde va
Pero tampoco creo que sepas vos


Tekst polski:

Jak się późno
Wyjeżdżałem yeeee oooh,
Zawsze robi się później
W mieście.
Kiedy zdałem sobie sprawę,
Był żywy,
Żyć wiecznie
Naprawdę.
Dziś kupić magazyny
W metrze,
Myśl o niczym
Nic, nic więcej.
I wreszcie spadł
To jest gra,
Wszystko zawsze zaczyna
Znowu.
Kroczący i walcować
And Roll and roll moje życie,
I rolowane i
Moja miłość.
Nie wiem, gdzie to idzie
Nie wiem, gdzie moje życie się dzieje,
Nie wiem, gdzie to idzie
Ale nie sądzę, wiesz?





Lubicie tą piosenkę? Wpada w ucho ;)

2 komentarze:

  1. Lol, tłumaczenie z Google tłumacza, bo kazdy glupi nie umie tego zrobic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam posty z opracowaniami, to nie wiedziałam ile wysiłku trzeba, żeby blog odniusł sukces. Może wtedy miałam 300 wyświetleń? Teraz jak się do tego przykładem wraz z moją najlepszą redaktor ją Nadą, to blog ma 2000 wyświetleń w jeden dzień. Mam nauczkę na przyszłość :)

      Usuń