sobota, 20 lutego 2016

Sobre Ruedas - nowa piosenka! (aktualizacja: opracowanie!)


Sobre Ruedas - nowa piosenka!
Wczoraj Disney Channel Latino Americia wypuścił zapowiedź nowej piosenki Soy Luny - Sobre Ruedas! My mamy już całą piosenkę! Zapraszam!
Aktualizacja: mamy słowa piosenki i tłumaczenie!
Sobre Ruedas po Polsku oznacza po prostu "Koło mnie"

Zobaczcie zapowiedź i całą piosenkę!





Tekst orginalny


Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos mas alla
Ven te llevare
A tu lado ire, sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
soyluna.net
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar
Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar
Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos mas alla
Ven te llevare
soyluna.net
A tu lado ire, sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar
Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas
Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

tekst polski

Jest to, że w tym miejscu
 
Wszystko może się zdarzyć
 
Skoczyć, skręcić i znaleźć moją wolność
 
Tak intensywne, że miłość
 
Poczuj moje serce
 
Z wiatrem wychodzimy poza tor,
 
Chodź zabiorę cię
 
Do swojej strony koła
 
Ja idę, wy pójdziecie, obrót, pochodzą
 
Twoją rękę mam
 
Wycieczki, można dojść, idę, idziesz
 
ZacznęKoło masz zamiar znaleźć
 
Koło mojego szczęścia
 
Z wiatrem w twarz, śnić
 
Koło masz zamiar osiągnąć
 
Koło mnie zawsze będzie
 
Oh oh oh
 
Jedno okrążenieJa idę, wy pójdziecie, obrót, pochodzą
 
Twoją rękę mam
 
Wycieczki, można dojść, idę, idziesz
 
ZacznęJest to, że w tym miejscu
 
Wszystko może się zdarzyć
 
Skocz skręcić i znaleźć moją wolność
 
Tak intensywne, że miłość
 
Poczuj moje serce
 
Z wiatrem wychodzimy poza tor
 
Chodź zabiorę
 
Do swojej strony koła IRE
 
Ja idę, wy pójdziecie, obrót, pochodzą
 
Twoją rękę mam
 
Wycieczki, można dojść, idę, idziesz
 
ZacznęKoło masz zamiar znaleźć
 
Koło mojego szczęścia
 
Z wiatrem w twarz, śnić
 
Koło masz zamiar osiągnąć
 
Koło mnie zawsze będzie
 
Oh oh oh
 
Jedno okrążenieKoło masz zamiar znaleźć
 
Koło mojego szczęścia
 
Z wiatrem w twarz, śnić
 
Koło masz zamiar osiągnąć
 
Koło mnie zawsze będzie
 
Oh oh oh
 
Jedno okrążenie


I JAK, PODOBA WAM SIĘ PIOSENKA?

2 komentarze:

  1. Piosenka jest ok ale i tak nie pobije ,, alas''

    OdpowiedzUsuń
  2. super i tak nie pobije allas

    OdpowiedzUsuń