poniedziałek, 29 lutego 2016

Siento - /opracowanie/!

Siento - /Opracowanie/!
Widzę, że po wczorajszym opracowaniu "I'D Be Crazy" bardzo wam się spodobała seria z opracowaniami! W dzisiejszym opracowaniu piosenka "Siento, co oznacza "Czuję". Jeżeli chcecie poznać słowa i tłumaczenie piosenki zapraszam do rozwinięcia posta ;)

Tekst Hiszpański:

Siento
 
Siento, espero
Desespero
 
No soy yo
 
Soy quien brillar
mira el rostro de carton
 
Tu vienes a quebrar
la soledad
 
Te encuentro, despierto
Me llevas a donde vas
 
Siempre juego con mis
reglas, hoy ya no
 
Tiengo todo y al querelo
no soy yo
 
Buscando en el amor
Sin condicion
 
Me enredo, te encuentro
y no se a donde voy
 
Yo soy lo que siento
te sueno y me pierdo
 
Y si me engano para esta
vacio en esta libertad
 
Yo soy lo que siento
Te miro y esperdo
 
Dame solo un poco de paz
 
Buscando en mi, te
encuentro
 
Querido sentir lo que hay
mas alla
 
Siento y creo
en lo que busco un lugar
 
Soy quien quiera si me
puedo aceptar
 
Tu llegas como el sol
tan natural
 
Sencillo era todo
Y tan confuso al final
 
Yo soy lo que siento
Te sueno y me pierdo
 
Y si me engano para esta
vacio en esta libertad
 
Yo soy lo que siento
Te miro y esperdo
 
Dame solo un poco de paz
 
Buscando en mi, te
encuentro
 
Quiero sentir lo que hay
mas alla
 
Tu vienes a quebrar
la soledad
 
Te encuentro y despierdo
Me llevas a donde vas
 
Yo soy lo que siento
Te sueno y me pierdo
 
Y si me engano para esta
vacio en esta libertad
 
Yo soy lo que siento
Te miro y espero
 
Dame solo un poco de paz
 
Buscando en mi, te
encuentro
 
Quierdo sentir lo que hay
Mas alla

Tekst Polski:
 
 
Czuję
 
Niestety, nadziejaw rozpaczyNie jestemJestem, który świecispojrzeć na twarz tekturyPrzychodzisz do złamaniasamotnośćUważam śpiszBierzesz mnie gdzie idzieszI zawsze grać z moim imieniemReguły? dziś już nieI jak wszystkoNie jestemSzukasz miłościŻaden stanI bałagan, znajdęa nie gdzie idęJestem jaka jestemMarzę i stracić  z siebie wszystkoA jeśli do tego wszystkiegopusta w tej swobodyJestem jaka jestemPatrzysz i podziwiażDaj mi tylko trochę spokojuPatrząc na mnie,
tospotkanieChciał poczuć to, co jestpoza okręgiemCzuję i wierzę,czego szuka miejsceJestem kim chcę, gdybym mógłMogę zaakceptowaćTwój przyjazd jak słońcetak naturalneProste wszystkoI tak w końcu myliszJestem jaka jestemMarzę, nie stracić siebieA jeśli do tego wszystkiegopustkta w tej swobodyJestem jaka jestemPatrzysz i podziwiaj Daj mi tylko trochę spokojuPatrząc na mnie, a niespotkanieChcę poczuć, co jestpozaPrzychodzisz do złamaniasamotnośćZnajdę cię i poczuję Bierzesz mnie gdzie idzieszJestem jaka jestemMarzę nie stracić siebieA jeśli do tego wszystkiegopusta w tej swobodyJestem jaka jestemPatrzę i mam nadzieję,Daj mi tylko trochę spokojuPatrząc na mnie, w spotkaniestrasznie, czuć to, co jest poza.

*UWAGA! ZAKAZ KOPIOWANIA TREŚCI
Tłumaczenie został przetłumaczone przez //teksty-piosenek.net.pl//
Na potrzeby bloga Soy Luna Polska!
 
 
I jak wam się podoba piosenka?

JAKA NASTĘPNA MA BYĆ PIOSENKA?  

2 komentarze:

  1. Super:) mogłabyś tera profugos

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestetyczny wygląd tłumaczonego tekstu + widać, że z translatora bo niektóre słowa nie mają dobrych końcówek itp. a szkoda bo piosenka "Siento" jest cudowna :/

    OdpowiedzUsuń