niedziela, 6 maja 2018

DIY etui na telefon w stylu ''Soy Luny''

Hej, z tej strony nowa redaktorka tego bloga. Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na etui w stylu serialu.





Znalezione obrazy dla zapytania soy luna





Potrzebne materiały:

Etui
Farby lub lakier do paznokci
Naklejki
Ozdoby w stylu serialu






Na początek musimy pomalować nasze etui lakierem do paznokci lub farbą. Ja swoje pomalowałam w stylu ''Galaxy''


Później wybieramy naklejki na nasze etui. Jeżeli nie macie naklejek wystarczy,że weźmiecie kartkę i namalujecie to co chcecie mieć na etui. Ja wybrałam logo ''Soy Luny''

Później wystarczy przykleić na taśmę naszą nalepkę i gotowe!!!!!!!


Tak prezentuje się gotowe etui. Mam nadzieję,że wykonacie moje autorskie DIY.
Do kolejnego posta 










9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i proste DIY, łatwe do zrobienia i nie trzeba dużo materiałów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio ładne, powinnaś trochę ładniej namalować logo tak żeby zapełnić całą przestrzeń na kartce i wyciąć tak aby nie było białego.To samo z rysunkami. PS. To nie jest hejt tylko porada. Szczerze mówiąc nów chodziłam w tym etui.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie też powinnaś się trochę bardziej postarać!

      Usuń
  3. Lakiery do paznokci nie mieszają się razem w sposób łatwy i estetyczny gdy nakładasz je bezpośrednio na coś, Słońce. Najlepiej wlać je do wody i później odbić wzór jaki powstanie. To taka rada na przyszłość!��

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to nie podoba ale każdy ma swój gust :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Może najpiękniejsze nie jest, ale proste, a to przecież tylko przykład:)
    I materialow nie trzeba tyle więc tak nawet spoko ale każdy ma swoje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :) Zapraszam do mnie
    https://disneyidiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń