piątek, 13 stycznia 2017

Diego Topa ft. Karol Sevilla "Hoy es día de Alegría"

                                                                     3 stycznia Diego Topa -  aktor posiadający swój kanał na YouTube dodał na niego wykonanie piosenki "Hoy es día de Alegría" razem z naszą ukochaną Karol Sevilla, która wystąpiła u niego gościnnie. Mi piosenka strasznie wpadła do ucha i uważam, że ma w sobie bardzo dużo dobrej energii, nic dziwnego w końcu jej tłumaczenie na polski brzmi" Dzisiaj jest dzień radości". Bardzo zachęcam do posłuchania ! :)






DIEGO TOPA- aktor zasłynął w filmie animowanym "Arka Noego" ( Palomo Pepe). Posiada swój kanał na YouTubie Diego Topa.



Diego Topa - Hoy es día de Alegría ft. Karol Sevilla
Hoy es día de Alegría- Dzisiaj jest dzień radości 🙋💗❤


Mam nadzieję, że piosenka się wam spodobała :) Ja jestem nią zauroczona 💌 I musicie przyznać, że Karol wyglądała naprawdę niesamowicie ! Nie mogłam oderwać od niej wzroku :) Sam fakt, że od aktorki bije niesamowicie dobra energia sprawia, że wykonanie to ma swój niezwykły urok 💗💚💛
Buziaki :*


1 komentarz:

  1. Dość wczas. Karol zaśpiewała z nim 6 stycznia a wy dodajecie o tym posta dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń