sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Wesołych świąt!
Czas szybko ucieka. Niedawno, bo w maju była długo wyczekiwana premiera serialu. A tutaj już 24 grudnia! Czas, w którym siadamy z najbliższymi do kolacji wigilijnej. Dzielimy się opłatkiem, składamy sobie życzenia. Jemy przepyszne wspaniałości ugotowane przez naszych bliskich. Czekamy na pierwszą gwiazdkę i otwieramy prezenty. Jedyny taki czas kiedy każdy może odpocząć, nacieszyć się wszystkimi. Zapraszam na życzenia prosto z serca dla Was :)



Kochani! Piękne życzenia dostaliście od Gabixxo. Czas na mnie! Ten rok był niesamowity, zaskakujący i wzruszający pod każdym względem. Dlatego ja życzę Wam wszystkiego co najlepsze! Dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności. Życzę Wam wszystkim, aby te święta były radosne pełne domowej, świątecznej atmosfery. Prócz tego, życzę Wam, aby wszystkie Wasze marzenia się spełniły, abyście nie tracili swojej pasji i trzymali ją głęboko w sercu. Wiadomo, że prezenty w ten dzień nie są najważniejsze, ale również życzę bogatego gwiazdora. Niech przyniesie Wam wszstko, co sobie życzycie.
Jeszcze w tym poście złoże Wam życzenia noworoczne, bo niestety później nie będę miała jak :)
A więc znowu :D życzę Wam, aby następny rok był lepszy od tego. Nich przyszły rok będzie rokiem naszej Lunity. Kto wie, może zobaczymy ich na żywo? Los płata różne figle. Niech przyszły rok nie będzie tylko rokiem Luny, ale też waszym. Zróbcie wszystko, aby spełnić swoje marzenia, bo warto o nie walczyć. Niech Wasze postanowienia na nowy rok zostaną spełnione. Oczywiście życzę Wam tego co najlepsze w życiu.

Kochani jeszcze raz:


Wysyłam Wam wszystkim buziaki i jeszcze raz życzę Wesołych świąt oraz szczęśliwego nowego roku :)
 
Buziole - JulciaBloggerPL :******

13 komentarzy:

  1. Dziękuję...! <3 Też życzę Ci Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! 🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ale tak lubie twojego bloga więc dałem ale dobrze no i zdrowych i wesołych swiąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt!
    http://chiara-parravicini-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie do właścicielki bloga czy cosz ma na blogu np. pod postem daje zawsze logo a mają inne blogi tak podomnie to świadczy zgapione proszę odpisz .

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też wesołych świąt.Piszę to po świętach, bo w święta nie przeglądałam twojego bloga:-(. Ale na święta dostałam to, o co prosiłam (czyli piórnik metalowy z Luny i zestaw 6 długopisów żelowych z Luny:P). A Ty? Co dostałaś na święta?
    Pozdrawiam
    WikaSoyLuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam z Luny sekretne zapiski, książkę Harrego Pottera, Ipada oraz dodatek do gry ts4

      Usuń