piątek, 23 grudnia 2016

Uściski w Soy Luna/ Przytul bliskiego w święta

                                                               Już święta ! To niezwykły czas ! Mam nadzieję, że wszyscy spędzicie go w ciepłym domku razem ze swoją najbliższą rodziną 🎄🔔🎅 Oczywiście w trakcie przerwy świątecznej znajdzie się też czas na oglądanie naszego serialu ! ;) Zapraszam na posta i bardzo ciepły filmik "świąteczny" 🎅🎄






                                    ❤ Stołów pięknie ozdobionych. jadłem suto zastawionych 
                                    i prezentów z dwa tuziny, niech zazdroszczą Ci z rodziny. 
                                    Żadnych sporów, żadnych kłótni i niech nikt nie będzie smutny. 
                                    Grunt, to dobre wieść pożycie, a karpiowi daruj życie. 
                                    I każdemu przyjaciela takiego, co czasami łzę ociera. 
                                    I wszystkiego co Ci trzeba, no i może gwiazdkę z nieba. 
                                    Ją by Ambar chętnie wzięła a Lunicie coś z księżycem
                                    Matteo by kupił wcześniej no bo Nina nie zdążyła
                                    całą noc karpia robiła, Simon już choinkę wnosi
                                    cały się już wytarmosił a Ramiro razem z Yam
                                    wymyślili świetny plan, Hej ! w te święta kolorowe:
                                    Spotkajmy się w Jam&Roller a więc wszyscy wyruszyli
                                    wnet życzenia poskładali, razem sobie pośpiewali 
                                    Wigilię na wrotkowisku za najlepszą dziś uznali !
                                    Tego wszystkiego naj, najlepszego życzy 🎄
                                    Redaktorka bloga Gabixxo wraz z całą ekipą :*

                                  Dziękuje bardzo jednej z czytelniczek za rymy pojawiające się w końcowej części życzeń (Alexia09)   


Mam nadzieję, że wszystkie wasze postanowienia noworoczne z poprzedniego roku się spełniły :) Ja w tym roku stałam się odważniejsza :) Bardzo mi na tym zależało. Dziękuje, że jesteście z nami na tym blogu bo spełniacie też moje marzenia. Wiem, że muszę jeszcze dużo popracować nad moimi postami, ale mimo to chciałabym wam podziękować chociaż za tą małą część 2016r. Mam nadzieję ,że 2017 będzie jeszcze lepszym rokiem ! 🎉 W końcu już w marcu czeka nas długo wyczekiwany 2 sezon. Pamiętajmy o swoich bliskich , bo to oni tworzą świąteczny klimat ,który tak bardzo kochamy 💗 Nie bójmy się po prostu podejść i uścisnąć ich bardzo mocno i podziękować za ten rok :) Uwierzcie mi ,że to jest jedna mała rzecz a potrafi tak niesamowicie uszczęśliwić ! 💋 Zobaczmy jak bohaterowie Soy Luny obdarowują się uściskami. Zapraszam na filmik od DisneyChannelPL :)

🎄UŚCISKI W SOY LUNA <3

 
Wesołych Świąt i udanego sylwestra <3
Gabixxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz