wtorek, 15 listopada 2016

Wywiad - Ruggero Pasquarelli - Przygady na wrotkach!

Ruggero Pasquarelli - Przygody na wrotkach!
Ruggero Pasquarelli, Włoch, który podbił Argentynę w serialu Violetta i Soy Luna. Po ostatnim koncercie w trasie Violetta Live, Ruggero zaczął zupełnie nową przygodę z wrotkami w roli głównej. Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam Ruggero z jego wrażliwość i wyrozumiałość. Zobaczcie co powiedział w wywiadzie dla Valentiny Cambi. Zapraszam do dalszego czytania!


Jaka była twoja pierwsza reakcja, gdy dowiedziałeś się, że wybrano Cię do roli Matteo?
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się tego, więc emocje były jeszcze większe. Siedziałem w wagonie sypialnym podczas tournée z obsadą "Violetty". Wtedy zadzwonił mój ojciec i przekazał mi tę wiadomość, a ja nie wiedziałem, co robić. Nie wiedziałem, czy się cieszyć, czy martwić, bo oznaczało to pożegnanie z moją rodziną, z "Violetty".

Jak wyglądała praca nad serialem "Soy Luna"?
To nowe doświadczenie. Myślałem, że będę robił z grubsza to samo, co dotychczas, ale to jest coś zupełnie innego. Ma się rozumieć, obsada jest inna. Najlepsze, że nauczyłem się jeździć na wrotkach. Zresztą wychodzi mi to całkiem nieźle.

Czułeś się swobodnie podczas nadrywania scen na wrotkach?
Nigdy wcześniej nie jeździłem na wrotkach, więc na początku było trochę trudno - kiedy nie jesteś w czymś dobry, po tygodniu jesteś gotów to rzucić. Ale nie przerywałem i miałem poczucie, że stopniowo staję się coraz lepszy, teraz kocham swoje wrotki. Mógłbym jeździć cały dzień!


Jak spędzasz przerwy miedzy zdjęciami?
Cały czas jem i śpiewam.

Co najbardziej lubisz w postaci Matteo?
Określiłbym Matteo jednym przymiotnikiem - buntowniczy!

Matteo wiele podróżował i dlatego unika budowania silnych więzi - z lęku przed ich utratą. Czy znasz to uczycie?
Dzięki wielu podróżom czuję, że mam przyjaciół na całym świecie. Wiem, że gdy pojadę do Hiszpanii, będzie tam Diego Dominguez, a w Meksyku - Jorge Blanco. Uważam, że mam szczęście! Nie mogę ich widywać, kiedy zechcę, ale zyskałem trochę niezapomnianych doświadczeń, a moi zagraniczni przyjaciele też się niezapomniani.


Co Matteo najbardziej lubi w Lunie?
Matteo uwielbia jej prostotę, spontaniczność i uśmiech.

Jak się dogadujesz z Karol Sevillą i z Valentiną Zenere?
Świetnie! To miłe dziewczyny i prawdziwe profesjonalistki.

A jak wyglądają twoje relacje z innymi osobami z obsady?
Znamy się krótko, ale myślę, że po kilku miesiącach współpracy staniemy się sobie bliscy, bo połączą nas wspólne przeżycia. Mam dobre relacje ze wszystkimi!

Skoro o przyjaźni mowa, czym przyjaciel najbardziej by cię zawiódł?
W przyjaźni najważniejsza jest szczerość. Nie chciałbym mieć nic wspólnego z kłamcą!

A jak z miłością? jesteś romantyczny?
Bardzo romantyczny. Jestem Włochem, mam to we krwi.

Czy tęsknisz za czymś z czasów zanim byłeś sławny?
Najbardziej tęsknię za rodziną. Ale robię to, co lubię. Spełniam swoje marzenia i jestem szczęśliwy!

                                                                                                              (wywiad z magazynu Soy Luna)

Jak Wam się podobał wywiad? A Wy za co najbardziej cenicie Ruggero?




8 komentarzy:

  1. ten sam wywiad byl w gazetce (nie nepisalas wszystkiego)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole jest napisane źródło wywiadu, proszę uważnie czytać :) I jest wszystko napisane :)

      Usuń
    2. Kiedy następna część spoilerów? ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pytania zawierając szczerość ,zawierały i trochę fantastyczności.Jesteś świetną blogerką i powinnaś rozwijać swój talent. Trzymaj tak dalej!! #Profesjonalistki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzialas sie z karol sevillla i z ruggeo mowie o zalozycielce bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruggero widziałam na koncercie Violetta Live, a Karol niestety nie. Ale wygrałam w konkursie ich autentyczne autografy :)

      Usuń