piątek, 18 listopada 2016

To już rok! Dziękujemy!

To już rok! Dziękujemy!
Kochani! Dziś na blogu wybiły pierwszy rok! Dokładne rok temu - 18.11.2015 roku wstawiłam pierwszy post! W ciągu tego roku wydarzyło się wiele! Takiego sukcesu, to nawet ja się nie spodziewałam! Jeżeli jesteście ciekawi, co wydarzyło się przez ten rok i co dalej z konkursem, to zapraszam do dalszego czytania!




Zacznijmy do takich liczbowych spraw :)
Największą tajemnicą chyba były statystyki naszego bloga. A więc:
Łączna liczba wyświetleń: 318 307
Opublikowane komentarze: 944
Opublikowane posty na dzień dzisiejszy: 275
Obserwatorzy: 15
To takie podstawowe statystyki o blogu. Dla niektórych może się to wydawać mało, że np. blog SLP ma ok 1,5 mln wyświetleń a my ok 319 wyświetleń. Po pierwsze ja nie pisze tego bloga dla wyświetleń. Broń Boże. To moja mała pasja. Kiedyś mówiłam, że moją pasją jest moda, ale blogowanie jest tuż za tym :) Może niektórzy wiedzą, że kiedyś prowadziłam bloga Violetta 3 Polska (violettasezon3pl.blogspot.com) Tamten blog prowadziłam 3 lata i miał ok 36 tys. wyświetleń w 3 lata, a tu w jeden rok 319 wyświetleń! Wow Dziękuję. Jeżeli ja widzę waszą aktywność patrząc na komentarze i wyświetlenia, to takiego bloga chce się na prawdę prowadzić. Teraz akurat jest mniejsza aktywność, ale już tłumaczyłam czym jest to spowodowane. Oczywiście, że te wyświetlenia, to nie tylko moja zasługa. Dziękuję szczególnie Nadzie, która przez cały czas prowadzi fajne serie m.in spoilery.

Co do postów, to:
Najwięcej wyświetleń miał post o tym, że 21 odcinek we wrześniu: 22 747
Następnie post na temat 2 sezonu: 15 664

Co do stron, to najwięcej wyświetleń ma strona z odcinkami: 25 929, a następnie o piosenkach z serialu: 10 485

Ale chcę też napisać, że nasz blog nie jest wyświetlany tylko w Polsce. Mamy dużo wyświetleń w innych państwach m.in w USA - 11 492 wyświetleń, Niemcy - 6 853 wyświetleń, UK i Hiszpania ok 4 tys. wyświetleń.

Co do social mediów, to:
Facebook - 106 lików
Ask.fm - 223 obserwatorów
Twitter: 83 obserwatorów
Youtube: 38 subskrypcji

Mogę Wam szczerze powiedzieć, że ten blog był moje być, albo nie być. Po poprzednim blogu nie chciałam zakładać nowego. Ale jednak dałam sobie sama tą szansę i jedna się udało. Dziękuję :***

Jeszcze nie mogę zapomnieć o serii wakacyjnej #WakacjezSoyLuna, która odniosła sukces. Po podliczeniu wszystkich postów łączna liczba wyświetleń wyniosła ok 11 tys. Mogę wam już też zapowiedzieć, że w grudniu zapowiada się nowa seria i będzie się nazywać #BlogmasZSoyLuna!
Będą to codzienne posty w grudniu. Oczywiście nie zaprzeczam, że jest to inspirowane Vlogmas. A już we wakacje będzie druga odsłona serii, ale to już zapowiadałam w ostatnim poście z tej serii.


Dziękuję również wydawnictwom, które nam zaufały - Egmont i Zielona Sowa.

Jak wiecie, na blogu pojawił się konkurs z okazji rocznicy bloga. Dziś miały zostać ogłoszone wyniki, ale postanowiłam, że przedłużam okres wysyłania zgłoszeń do 30.11.2016. Ogłosimy wyniki 2 grudnia :)

Kochani, rozpisałam się, ale jeszcze raz Wam za wszystko dziękuję :) Mam nadzieję, że za rok będzie jeszcze lepiej :) Ściskam Was wszystkich mocno i przesyłam buziole :***

2 komentarze:

  1. Gratuluję roku bloga i jego ogromnej popularności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale jak wspomniałam to wszystko dzięki wam :) To ja wam wszystkim dziękiuję :****

      Usuń