poniedziałek, 28 listopada 2016

Soy Luna Hairstyles

                        Ostatnio na kanale Disney ChannelLA pojawiły się kolejne filmiki, mam nadzieję , że pamiętacie ten ostatni z paznokciami w stylu bohaterek. Kolejne filmiki i cały post dotyczy tym razem włosów, dokładnie fryzur 👱 w stylu dziewczyn z serialu " Soy Luna". Zapraszam !👧💙💛💜💚


Pamiętajcie ,że fryzury są bardzo bardzo łatwe w wykonaniu (miały odzwierciedlać styl naszych bohaterek)


📹 FILMIKI :


📑 NINA:

Potrzebne ci będą :
  • Szczotka
  • Lokówka
  • Odżywka do włosów
  • + dodatkowo lakier do włosów 


🌟 AMBAR:


Potrzebne ci będą :

  • Szczotka
  • Lokówka
  • Lakier do włosów
  • Opaska z ładnym dodatkiem ( od was zależy )

💇 DELFI :

Potrzebne ci będą :
  • Szczotka 
  • Suszarka
  • Szczotka do modelowania włosów
  • lokówka 



..........................................................................
Mam nadzieję , że post się spodobał :)

Buziaki 💛💜💞💕

8 komentarzy:

  1. Filmiki są bardzo słabe. Nie podobają mi się. Post jest super:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy 2.12 będą wyniki konkursu? ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam na maile wygranych prośby z adresem do wysyłki nagród. :) Następny konkurs bliżej świąt. Z tym jest trochę kłopotów, bo wydawnictwa zawalają z wysyłkami :( Za utrudnienia przepraszam :)

      Usuń
  3. Mam pytanie do włascicieli bloga czy na początku bloga mieli też że nie są wyświetleni w Google bo założyłem bloga i ma już tydzień a nie ma go w Google oto mój link
    https://soy-luna-disney-polska.blogspot.com/
    proszę odpisz mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie jestem właścicielem bloga, ale powiem że ja też tak miałam. Dopiero po kilku miesiącach pojawił siĘ w Google Mam nadzieję, że choć trochĘ pomogła :-)

      Usuń
    2. Dokładnie. Po paru miesiącach się pojawi. Musi zdobyć większą ilość wyświetleń. Trzeba się zacząć reklamować, żeby zdobyć paru odbiorców. :)

      Usuń
  4. Lokówka do włosów pozwala na szybkie tworzenie loków i fal, dodając fryzurze objętości i charakteru. W Fale Loki Koki znajdziesz lokówki, które umożliwiają precyzyjną stylizację, jednocześnie chroniąc włosy przed uszkodzeniami termicznymi.

    OdpowiedzUsuń